www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Cum cumpar, ce sa cer ?


Guest deadlok
 Share

Recommended Posts

Guest deadlok

In primul rand salutare tuturor!

Sunt incepator, am vreo 7-8 milioane de cheltuit pe o chitara electrica si, citind ceva reviews pe forum, m-am hotarat sa iau o chitara Grosmann Strat with "a little extra", in limita sumei disponibile. Chitara standard costa 550 RON, asa ca imi mai raman sa zicem 250 RON pentru un pic de customizare.

 

Acum urmeaza seria de intrebari :

 

1) Ce ma sfatuiti sa modific la chitara standard in limita celor 250 RON ? (alte doze, etc.) ; de mentionat ca vreau sa fie cat mai versatila, in sensul ca as vrea sa sune bine si daca interpretez blues, si daca bag un riff mai agresiv.

 

2) Cei de la Grosmann accepta sa faca astfel de customizari ?

 

3) Aveti idee cum cumpar de la ei ? Geografic vorbind, eu pendulez lunar intre Bucuresti si Cernavoda, si as vrea sa stiu daca pot cumpara direct din Bucuresti, sa o vad si eu nitel, sa o probez (ma rog, atat cat ma taie capul :) ).

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Guest deadlok

1. doza

2. da

3. are magazin

.......................

4. bafta :)

 

OK, multumesc pentru raspunsul rapid. Insist un pic pentru ceva mai multe detalii :

 

1. chitara standard vine cu 3 doze : 2 single si un humbucker. In principiu nu ma tin deocamdata banii sa le schimb pe toate. Pe care ar trebui sa o schimb prima pentru a obtine versatilitate cat mai mare, si cu ce alt model sa o schimb ?

 

3. Unde este magazinul ? Pe site-ul lor spun foarte vag unde este (str.Drobeta nr.19 (eminescu la Peco)); cum ajung din Militari sau de la Piata Unirii acolo ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

1. Schimba humbucker-ul sau neck-ul, depinde ce vrei sa canti; in principiu humbucker-ul.

 

3. Din Piata Romana, cu troleibuzul 79.

Link to comment
Share on other sites

Guest deadlok