panda Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 de curand am terminat imprimarile audio si video pt situl dominance.postez acum cateva samplere cu head 18w/3 canale,head 100w&echoplex/4 canale si combo 50w/3 canale.s-au folosit instrumente les paul si fender stratocaster.boxa randall pt head 18w si boxa marshall pt head 100w.interpret a fost marius [neuro]caruia ii multumesc inca odata pe aceasta cale.de mentionat ca imprimarile nu sant prelucrate.sant 11 samplere;1-2/100w 3-6/50w 7-11/18w LES PAUL BAND 1.mp3 LES PAUL BAND 2.mp3 LES PAUL 4.mp3 LES PAUL 5.mp3 LES PAUL RV-NORV.mp3 STRAT BAND 2 CLEAN.mp3 LES PAUL 1.mp3 LES PAUL 3.mp3 LES PAUL CLEAN 2.mp3 STRAT CLEAN 1.mp3 STRAT CLEAN 2.mp3 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 (edited) Foarte interesant.Si mi se pare atat de interesant incat as dori ,bineinteles , daca se poate, sa ascult live aceste amplificatoare.Sunt tare curios cum se simte compresia aia cu chitara in mana. Din aceste imprimari pot sa constat ca amp-urile au cam acelasi timbru, semn ca principiul de constructie al trafului de iesire este acelasi.Dupa sound pare ca a fi o copie de Mesa Boogie Mark IV. Felicitari Am uitat sa zic "Parerea Mea TM" Edited April 20, 2011 by ggg Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 (edited) Ma asteptam sa vad ceva "sampler" .."sequencer" ... un "mellotron" ...haha Sampler =(musical instrument) A sampler is an electronic musical instrument similar in some respects to a synthesizer but, instead of generating sounds, it uses recordings (or "samples") of sounds that are loaded or recorded into it by the user and then played back by means of a keyboard, sequencer or other triggering device to perform or compose music. http://www.soundonsound.com/sos/oct99/articles/samplers.htm 90 % in muzica "sampler" inseamna = musical instrument sau sampler ..sampling-ul de la digitalizare la convertoare AD (sampling is the reduction of a continuous signal to a discrete signal) Tu ai postat "samples" sau "mostre" realizate cu diferite reglaje scule etc... Tu poti fi sampler-ul . Mai poate fi si : A (needlework) sampler is a piece of embroidery produced as a demonstration or test of skill in needlework. It often includes the alphabet, figures, motifs, decorative borders and sometimes the name of the person who embroidered it and the date. .. ...daca faci o analogie cu aceasta ultima interpretare cu brodaria , sa zicem ca se potriveste la demonstratia de mai de sus ? Fara suparare , doar sa nu inteleaga cei mai tineri altceva . Cred ca alta interpretare nu mai este .....hehe Suna bine cu Gibson.. LES PAUL RV-NORV.mp3 si Strat ...CLEAN 2 celelalte toate au un "hau" o rezonanta deranjanta si "dominanta" Edited April 20, 2011 by karpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neuro Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Eu sunt foarte multumit de modul in care "te prind" aceste amplificatoare. Trebuie cantat pe ele in lumea reala, nu virtual, pe baza unor exemple audio. aceste bucati audio captate pot fi facute sa sune in in orice fel. acestea sunt crude, pentru a scoate in evidenta de la ce sunet pornesti. eu zic ca este unul foarte bun. conteaza microfoanele de captare, distantele de la care se capteaza etc. ideea e ca atunci cand ai un amp si mergi in studio sa imprimi ceva, nu o sa tragi crud, neprocesat... aceste ampuri cu care am stat ceva vreme, sunt foarte "prietenoase" in timp ce canti la ele, te inspira, iti face placere sa canti, ceea ce conteaza cel mai mult. pentru mine ca muzician, asta conteaza cel mai mult, placerea de a canta la instrument si garantez oricui ca aceste amplificatoare "se lipesc" de oricine e pasionat. Felicitari lui Dan Panaitescu pt aceste "bijuterii". 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Eu sunt foarte multumit de modul in care "te prind" aceste amplificatoare. Trebuie cantat pe ele in lumea reala, nu virtual, pe baza unor exemple audio. aceste bucati audio captate pot fi facute sa sune in in orice fel. acestea sunt crude, pentru a scoate in evidenta de la ce sunet pornesti. eu zic ca este unul foarte bun. conteaza microfoanele de captare, distantele de la care se capteaza etc. ideea e ca atunci cand ai un amp si mergi in studio sa imprimi ceva, nu o sa tragi crud, neprocesat... aceste ampuri cu care am stat ceva vreme, sunt foarte "prietenoase" in timp ce canti la ele, te inspira, iti face placere sa canti, ceea ce conteaza cel mai mult. pentru mine ca muzician, asta conteaza cel mai mult, placerea de a canta la instrument si garantez oricui ca aceste amplificatoare "se lipesc" de oricine e pasionat. Felicitari lui Dan Panaitescu pt aceste "bijuterii". Conteazã multe. În studio nu am cum sã le vãd dar sunt curios cum sunã aceste amplificatoare live. Poate o sã avem ocazia sã ajungem la un workshop Dominance. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panda Posted April 21, 2011 Author Share Posted April 21, 2011 Conteazã multe. În studio nu am cum sã le vãd dar sunt curios cum sunã aceste amplificatoare live. Poate o sã avem ocazia sã ajungem la un workshop Dominance. lansez invitatia tuturor curiosilor care doresc sa probeze aceste amplficatoare.ma puteti gasi in fiecare zi de luni pana vineri in sediul din pipera[capat metrou] va astept cu placere si va stau la dispozitie cu orice informatii.personal nu sant adeptul acestei metode de prezentare pt ca se pierde enorm din calitate,dar cum alta inca nu s-a inventat inca......chimia care se realizeaza intre interpret si amplificator este de fapt cel mai important lucru.numai bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 .personal nu sant adeptul acestei metode de prezentare pt ca se pierde enorm din calitate, Pierderi exista, intr-adevar dar timbrul (sunetul caracteristic) ramane indiferent de viciile de captare sau prelucrare ale semnalului.Cel putin pt mine, acest lucru este foarte important. Iar aici se gaseste un exemplu foarte "graitor" Un sound oficial FORTIN MeatHead ....si acelasi amplificator tras cu camera video. Sunetul caracteristic, ramane si nu ai ce-i face.Daca se aude prost live , asa se va auzi pe orice fel de imprimare si indiferent ce i-ai face.Daca amp-ul se aude bine, probabil ca tehnicianul de sunet va avea mult mai putin de munca. Sample-urile intotdeauna sunt edificatoare. Nu trebuie renuntat la acest mod de prezentare. In rest,...sau auzim numai de bine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karpi Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Pe langa "sound " facem abstarctie de conditiile de inregistrare . Important sau mai important este comportamentul dinamic . Ptr a pune in evidenta ar trebui anumite exemple cu anumite maniere de cantat la chitara din acre nacar cei care stiu ce-i o statie sa poata observa cum se comporta ampliful/preampliful. In primul rand este important cum suna pe clean , respectiv cum reactioneaza dinamic la panatie , ciupire , taping. S zicem ar fi bine sa se execute pasaje ...in stil Hank marvin,Hendrix , Knopfler, Clapton ,Jeff Beck, cu tonuri specifice pe Strat. Cu humbucker modele rifuri /pasaje imitate dupa artisti cu Gibson ,Ibanez . Bineinteles maniera plus riff-uri reprezentative ca sa fie usor de observat ce si cum suna. Este neinteresant timbrul exact ...dinamica ar fi cea mai mare problema. Asa nu am decat sa-l cred pe @neuro ca se comporta bine " pica in mana" sunetul. Nu vreau sa fiu critic cu interpretul dar mi se pare ca la mostrele care nu mi-au placut contribuie mult alegerea manierei de cantat .Poate trebuiau facute multe mostre si alese cele care suna cel mai reprezentativ . La sunetele distorsionate este interesant sa auzim cam ce IMD apare in tot felul de reglaje ce ar da o imagine cam cat de curat se pot executa solouri peste octava , fara sa te chinui cu un sound neaparat cruch si estompare excesiva . Tot am vrut sa fac si eu mostre cu Zoom G1 dar nu am avut rabdare ..ste o munca destul de complexa ..si apoi vine unul ca mine si o critica ..haha. No luati de critica mai mult sugestii ( de la unul care nu a avut rabdare sa faca mostrele promise de mult cu ZoomG1 ..hehe) Trebuie sa spun ca respect munca voastra si staruinta . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wyldechild Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Salutare, Astazi am trecut pe la sediul din Pipera pentru ca am vrut sa ma conving exact cum suna aceste amplificatoarele (cu chitara mea, mana mea, pana mea)....si sincer pot sa va spun ca exact asa trebuie incercate aceste amplificatoare. Nu prea exista cuvinte sau sampleuri care pot sa iti descrie exact ce iese din aceste statiutze. Nu ai cum sa povestesti adancimea sunetului, grasimea OD, vibratiile acelea care te lovesc fix in piept...si asta de la un head de 18W sau un combo Single Ended de 10W. In momentul de fatza cautam sa imi cumpar un Head+cabinet si inca nu eram hotarat intre Mesa Dual Rectifier sau sa gasesc un JCM 800 bine ingrijit...pana cand am incercat astazi comboul Dominance de 50W. Am stat mai mult de o ora pentru ca nu prea imi venea sa cred cat de placut este sa iti fie "violate" urechiile:D...si ca sa scurtez povestea urmeaza primesc un Head de 50W (exact ca si combo ul mai sus amintit). Cand ai un astfel de amplificator in fatza, lucrat la asemenea detaliu, "arunci" in el cu orice si pe orice setare va suna bine, parerea mea este ca orice alta cautare dupa yo stiu ce Marca scoasa pe banda rulanta (doar ca nush ce mare artist canta pe ceva asemanator) este pierdere de timp. Unde mai pui ca si pretul este considerabil mai mic. Recomand tot ce iese din mana domnului Panaitescu pentru ca la mijloc se afla munca facuta din suflet si zeci de ani de experienta. Seara faina! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi V. Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 care este pretul unui asemenea amplificator la 50 w ? Astept raspuns pe PM . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 (edited) Tot ieri , inainte sa ajung la Vio , m-am oprit la Dominance Amp . Domn' Panaitescu avea mai multe amplificatoare in atelier ,10 W SE,18 W , 50 W si 100 W toate PP . Inainte sa bag in priza primul amp ,cel de 18 W, am studiat modul in care este asamblat . Experienta in domeniu a Domnului Panaitescu , se vede imediat . Niciun fir nu este tras la voia intamplarii. Toate gadget-urile erau instalate, FX-uri pt fiecare canal,MIDI-uri , bright-uri...dar facute altfel . Am pornit amp-ul conectat la o boxa cu un Celestion Heritage , pe canalul de clean . Sunet greu de definit . Mi s-a parut totusi ca amplificatorul parca este facut sa favorizeze chitarile Fender , eu avand cu mine un Gibson . Un bass si niste inalte destul de agresive . Cand am comutat pe "distoarse" m-am uitat la cumutatorul dozelor sa vad ce doza este activata. Era doza de bridge si nu de la neck. Cred ca s-a urmarit un ton "fat" fara ca amplificatorul sa sune infundat . Este un sunet care nu "miroase" a nimic . Nu cloneaza nici Fender,nici Marshall, nici Mesa . Este ceva aparte . Clar nu se pot face comentarii decat in functie de gusturi . Ce aud in aceste sample-uri de mai sus , reda destul de fidel si ce se aude si cand stai langa aceste amplificatoare. Cel mai mult mi-a placut un combo de 10W cu dif V30 care se auzea deschis, cu un distors curat, "nemanjit" . Edited April 23, 2012 by ggg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now