www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Harley Benton Isi Merita Banii?


Septi
 Share

Recommended Posts

Ma gandeam sami achizitionez un HARLEY BENTON HBST http://www.magazinuldemuzica.ro/HARLEY-BEN...CK-_-43048.html apoi vine intrebarea importanta ..isi merita banii?...

Chitara e buna de ceva? sau e doar o alta shitty guitar..e plin internetul de ele :) !

Mentionez ca sunt chitarist incepator..dar iubitor de muzica :lol::lol:

Edited by Septi
Link to comment
Share on other sites

sunt de parere ca nu-si merita banii. mai ales modelul asta. il stiu destul de bine. am un prieten care are exact la fel. griful este foarte incoomod , acordajul tine putin, daca folosesti bara de whammy bridgeul se deregleaza repede, iar de amplificator nici nu mai zic, se aude infundat si ... nici n-am cuvinte sa descriu ce oribil reproduce sunetul. eu n-am amplificator, cant prin PC la niste boxe 5.1 si suna de 100 de ori mai bine. sincer in banii astia gasesti ceva mai bun (doar chitara). mai ales daca ai zis ca esti incepator nu-ti trebuie amp. eu de exemplu cant pe un amplug de la vox( model metal) si sunt multumit, mai ales ca-l pot lua orinde( functioneaza cu baterii) si il pot folosi si la casti. sunt constient ca poate unii ma vor contrazice deoare vor spune ca esti incepator si ca e buna si asta, dar harley benton.... bleah ( parere proprie)

Link to comment
Share on other sites

E buna, dar nu cea mai buna.

In comparatie cu Reghin, isi merita banii (si am cantat pe ambele tipuri de chitara).

Dar are probleme la cheite. Switch-ul se strica destul de rapid, adica mai poti schimba intre doze, dar partea mecanica se strica, nu mai ramane blocata pe pozitie. Gatul e un pic inconfortabil, parca oboseste mana mai rapid.

Nu te astepta la vopsea de super-calitate (cel putin sub capac, e de obicei crapata).