Guest Witchdemon Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 ---5---5---5--- Vreau si eu sa stiu cum se canta un astfel de acord . daca e aiurea intrebarea ---6---6---6--- ma scuzati . Va multumesc ---7---7---7--- --------------- ---5---5---5-- --------------
Sto Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 E aiurea intrebarea. Se canta cu barre pe tasta 5. Degetul aratator de la mana care o tii pe grif (de obicei stanga) il intinzi peste toate corzile si tii apasat, deasupra tastei 5. Mijlociul pe coarda a 2-a, tasta a 6-a, iar inelarul pe coarda a 3-a, tasta a 7-a. (Atentie: Corzile se numara de la cea mai subtire coarda la cea mai groasa, si nu invers.)
ronniefrown Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Daca Re-ul ramane liber, cred ca trebuie sa faci barre doar pe primele 3 corzi (de jos), iar pe La sa iei nota Re cu degetul mare al mainii stangi.
Ecco Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Daca Re-ul ramane liber, cred ca trebuie sa faci barre doar pe primele 3 corzi (de jos), iar pe La sa iei nota Re cu degetul mare al mainii stangi. E mai usor sa faci barre pe toate corzile,nu are rost sa te complici cu degetul mare(mai ales ca e pe coarda La)
ronniefrown Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 E mai usor sa faci barre pe toate corzile,nu are rost sa te complici cu degetul mare(mai ales ca e pe coarda La) Acordul pare a fi Re minor (Re, Fa, La), de aia am zis ca Re-ul ar ramane liber. Daca faci barre si pe Re apare nota Sol, care s-ar putea sa nu aibe ce cauta acolo.
Ecco Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Da...dar tot mi se pare destul de aiurea sa folosesti degetul mare pentru coarda La...mi se pare destul de inconfortabil
fixxxer_metalhead Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Eu zic ca e mai usor fara pana, in caz ca vrei sa faci si o ciupeala pe acordul ala. E mai confortabil, parerea mea.
Guest liogreen Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Se poate canta atat cu barre cat si fara,ramane decizia fiecaruia de a folosi sau nu intr"un context muzical barre-ul.
Ecco Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Cel mai usor ramane dupa parerea mea sa faci acest acord cu barre si automat sa folosesti degetele si nu pana,dar nici cu pana nu e o mare diferenta...
Sto Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Daca Re-ul ramane liber, cred ca trebuie sa faci barre doar pe primele 3 corzi (de jos), iar pe La sa iei nota Re cu degetul mare al mainii stangi. Este incorect din punct de vedere teoretic sa folosesti degetul mare ca sa prinzi un acord.
Cosu Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Este incorect din punct de vedere teoretic sa folosesti degetul mare ca sa prinzi un acord. Teoria cui ?Spune-i lui hendrix asta!
ronniefrown Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Este incorect din punct de vedere teoretic sa folosesti degetul mare ca sa prinzi un acord. Cam tot ce e interzis din punct de vedere teoretic e neinteresant (doar o parere personala ).
Sto Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Teoria cui ?Spune-i lui hendrix asta! Intreaba un profesor de chitara clasica. Eu n-am zis ca e TV is SATAN ci doar am specificat ca este incorect din punct de vedere teoretic.
ronniefrown Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 La chitara electrica teoria conteaza foarte putin in abordarea tehnica. Sunt nenumarate pozitii de a tine pana, chitara cu totul, acordaje mai joase, b-bender, scalloped fretboards si mai stiu eu ce. Cel care a deschis topicul nu a specificat ca vrea o pozitie conforma cu teoria de chitara clasica.
Guest Witchdemon Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 poi da , am o chitara electrica , si am vazut in multe tab-uri chestia asta si nu stiam cum sa le iau
schema Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Teoria cui ?Spune-i lui hendrix asta! La intrebarea unui incepator s-au dat niste raspunsuri simple, si faptul ca un raspuns e sustinut cu ideea de teorie sau scoala sau profesor cred ca e buna pentru witchdemon; de un obicei prost este extrem de greu sa te desparti, este mai rau decat daca o pornesti de la zero, exceptie facand un talent imens(asta la obiect). Si-n afara obiectului, la fel ca "Teoria cui ?......" : Hendrix e o exceptie, faptul ca n-a fost scolit si a ajuns in varf nu e un drum de urmat.
ronniefrown Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 La intrebarea unui incepator s-au dat niste raspunsuri simple, si faptul ca un raspuns e sustinut cu ideea de teorie sau scoala sau profesor cred ca e buna pentru witchdemon; de un obicei prost este extrem de greu sa te desparti, este mai rau decat daca o pornesti de la zero, exceptie facand un talent imens(asta la obiect). Si-n afara obiectului, la fel ca "Teoria cui ?......" : Hendrix e o exceptie, faptul ca n-a fost scolit si a ajuns in varf nu e un drum de urmat. Din punctul meu de vedere tehnica degetului mare in acorduri este ceva bun, iti da posibilitatea sa faci niste lucruri pe care nu le poti face cu barre clasic. Nu a zis nimeni ca teoria e rea, dar la chitara clasica se sta si pe scaun intr-o anumita pozitie, crezi ca toti ar trebui sa faca asa cand canta la chitara ? Daca nu vrei sa canti numai piese clasice, cred ca poti explora si alte tehnici si pozitii, fara sa te cramponezi de principiile teoriei de chitara clasica, pentru ca daca privesti asa, probabil fiecare mare chitarist de electrica are "obiceiuri proaste" si este un eretic.
schema Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Din punctul meu de vedere ............. Cam asta cred si eu, pentru un chitarist bun, dar aici cred ca este vorba de unul incepator
Guest Witchdemon Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Cam asta cred si eu, pentru un chitarist bun, dar aici cred ca este vorba de unul incepator Va multumesc mult pentru sugestii si informatii
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now