www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Strat Stagg S300 Vs. Squier Bullet


mrsadic
 Share

Recommended Posts

Guest Brakaduun

Salut. Eu nu pot sa iti ofer sfaturi pentru ca sunt chitarist incepator (de 4 zile!) am mai cantat la o chitara Reghin rece acum 12 ani dar stiam doar 6 acorduri si corzile erau made in RO (betonate :) ). Suna ca o oala sparta. Ce pot insa sa iti ofer este experienta mea ca mi-am cumparat o veverita bullet HSS acum 4 zile.

 

Eu am vrut chitara pentru antrenamente. Nu am sperante mari ca voi ajunge prea departe asa ca am decis sa fie cea mai ieftina chitara de pe piata. Initial am vrut sa cumpar o Aria STG-004 ca din ce am vazut pe youtube, suna mai bine ca squier bullet. Da' nu se mai produce si nici nu mai gasesti in RO. Asa ca am cumparat prin telefon (true) de la o firma online da' nu mai tin minte cum se numeste si a venit a doua zi un Squier Bullet HSS culoarea Sunset sau cam asa ceva. E un degrade de la portocaliu la negru si plasticul de acopera electronicele e alb.

 

E facuta in China, plasticul alb e lucrat execrabil, mufa de la cablu batea in vant (a trebuit sa o strang cu patentul), vopseaua de pa butoanele de volum si ton este aurie (ca la manelisti), cheile de acordare au joc si corzile se inegresc de la transpiratia degetelor. Pick-up urile simple sunt inutilizabile datorita zgomotului care il produc. Pickupul dublu e ok, nu face zgomot. Cand schimbi pickupul iti baga pacanit. Corzile erau prea sus (mi-am taiat un deget pe bune prima oara - le-am dat mai jos si acum e ok).

 

Si in plus pe spate scrie mare: MADE IN CHINA.

 

Deci daca vrei o ghitara sa fie bine lucrata asta nu e optiunea nr. 1.

 

Cum suna? Am pus in atasament o inregistrare facuta cu Squier Bullet HSS (scuze pentru calitatea interpretarii - cant de doar 4 zile) cu urmatoarele precizari: