Dhany Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 (edited) Salutare! Postez aceasta problema deoarace nu ma pricep la amplificatoare, sunt incepator in acest domeniu. Mi-am cumparat o chitara electroacustica, si cand am conectat-o la amplificator si am dat volumul din chitara (gain) mai tare, baga un brum de m-a disperat.Mentionez ca atunci cand puneam mana pe jack-ul (care intra in chitara) brum-ul disparea, la fel si daca puneam mana pe corzi. Va rog, cine se pricepe ajutati-ma, sa stiu din ce cauza (sper sa nu fie defecta chitara) Multumesc! (Si inca ceva, uitasem: cand dau volumul din chitara aproape la maxim baga si o microfonie de te surzeste) Edited May 18, 2010 by Dhany
Radu Burcea Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 (edited) Salutare!Postez aceasta problema deoarace nu ma pricep la amplificatoare, sunt incepator in acest domeniu. Mi-am cumparat o chitara electroacustica, si cand am conectat-o la amplificator si am dat volumul din chitara (gain) mai tare, baga un brum de m-a disperat.Mentionez ca atunci cand puneam mana pe jack-ul (care intra in chitara) brum-ul disparea, la fel si daca puneam mana pe corzi. Va rog, cine se pricepe ajutati-ma, sa stiu din ce cauza (sper sa nu fie defecta chitara) Multumesc! Salut! Poate e cablul defect.Desfa mufele(asta daca se poate la cablul tau)si vezi daca firul de masa e dezlipit.daca nu poti desface mufa incearca si cu alt cablu. Edited May 18, 2010 by radu_guitar96
Tase Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 probleme de impamantare. poate sa fie de la amp, prize, doze, cablu etc