www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Sondaj


Guest leishman
 Share

Recommended Posts

Guest leishman

Hai sa incercam;

 

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop?

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?

4. Cu cat la suta mai ieftine decat la Thomann trebuie sa fie preturile?

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?

6. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?

7. Workshop-uri? Ce artisti?

8. Sugestii?

Edited by leishman
Link to comment
Share on other sites

Hai sa incercam;

 

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop?

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?

4. Cu cat la suta mai ieftine decqat la Thomann trebuie sa fie preturile?

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?

7. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?

8. Workshop-uri? Ce artisti?

9. Sugestii?

1. suprafata nu conteaza

2. neimportant

3. decat 100 aiurea mai bine 30 bune

4. preturile daca ar fi exact ca pe thomann ar fi ideal

5. fidelizarea clientelei

6. - lipseste intrebarea -

7. deloc reducerile rock, daca nu erau reduceri nu aveam chitara asta

8. ???

9. sa aduca naibii d'addario prosteel

Link to comment
Share on other sites

Mai citesti ZIARE ?

 

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop? ===========.......................................................3mp

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?-----------------........................................................-Livezeni Vale

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?......................4673....pe insula

4. Cu cat la suta mai ieftine decat la Thomann trebuie sa fie preturile?.................................................843%

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?.......................................................................Detergent ptr vase pe gratis

6. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?..........................................cadouri

7. Workshop-uri? Ce artisti?................................................................................

...............................Fane de la .....

8. Sugestii?................................................................................

......................................................nai pune intrebari de baraj , suna un prieten

Link to comment
Share on other sites

Guest leishman

@Karpi Ziare nu, dar m-am uitat Joi la teveu iar pe Antena era Raduleasca transparenta.

 

@FiveseveN Incerc sa inteleg ce vrea tanarul forumist, pentru ca orice ar incerca cineva sa faca, tot nu e bine. Daca nu sprijinim antreprenorii locali, cum vrem ca maine sa fie mai bine? Emigram?

Edited by leishman
Link to comment
Share on other sites

OK, sa zicem ca intentia e laudabila (i.e. utila) dar intrebarile sunt gratuite:

 

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop?

Depinde de pct. 2 si 3. Un "forumist" n-are cum sa raspunda la aceasta intrebare. Bineinteles ca oricine ar vrea o hala industriala plina cu echipament pt. chitaristi, in fata scarii si daca se poate moka.

 

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?

Vezi pct. 1.

 

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?

"Cat mai multe" e un raspuns pe cat de sincer pe atat de inutil. Din nou doar "patronul" poate sti cat merita sa investeasca in circumstantele specifice in care isi desfasoara activitatea. Orice cifra ar scoate "forumistii" ar fi din burta.

 

4. Cu cat la suta mai ieftine decat la Thomann trebuie sa fie preturile?

Cu 100%, evident. Vreau sa-mi arate cineva un business model viabil care implica preturi mai mici decat Thomann, Music Store, Musician's Friend et al pentru produse importate. Economia nu functioneaza asa.

 

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?

Ce fel de promotii pot fi organizate?! Exista altfel de promotii in afara celor in care se vand produse la pret scazut, in schimbul awareness-ului sau al altor beneficii?

 

6. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?

Inutile pentru cine? Cum poate fi, pe termen relativ scurt, inutil pentru consumator un pret scazut?

 

7. Workshop-uri? Ce artisti?

Aici va insira fiecare idolii sai, bazati pe aprecieri estetice deci irelevante. Cati chitaristi din Romania sunt constienti de aportul tehnic si cultural al unui astfel de workshop, cati pot estima care ar fi mai relevant pentru situatia specifica Romaniei sau magazinului respectiv si cati activeaza pe acest forum?

 

8. Sugestii?

Da, formuleaza niste intrebari din care sa se poata trage niste concluzii.

 

Intelegi mersul? Daca ar fi usor businessu' am fi toti bogati.

Link to comment
Share on other sites

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop?

Nu conteazã.

 

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?

http://www.___.com

 

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?

Doar modelul pe care-l caut. Nu prea mã intereseazã altceva.

 

4. Cu cat la suta mai ieftine decat la Thomann trebuie sa fie preturile?

100% :)

 

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?

Reduceri de prețuri, 2 la preț de 1, totul la 3,8 ron. Ceva de genul ãsta.

 

6. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?

Da, sunt utile pentru clienți.

 

7. Workshop-uri? Ce artisti?

Nu. Pe astea sã le organizeze importatorii, distribuitorii, reprezentanții mãrcilor.

 

8. Sugestii?

Citiți un manual de marketing. :)

Link to comment
Share on other sites

Orice vanzator de ziare sau stergator de parbrize stie ca este nevoie de vad comercial.si sa nu ai concurenta .

 

Dar egeaba ai un vad comercial virtual ce vine din pozitia georafico/comerciala al magazinului daca doritorii nu au bani , saracii mai ales pe timp de criza nu cumpara numai ce pot sa-si permita si este absolut necesar.

Asa ca nu te mai uita la Raduleasca .

 

Degeaba ai magazin cu suprafata mare daca nu ai clienti ,de altfel mai important este sa ai depozit mare daca ar functiona magazinul in vremuri mai bune ca sa nu dai toti banii pe depozit.

Cate statii si ce fel? este o intrebare de nici un fel .Tu trebuie sa "vinzi" cele mai bune .

Nu intrebi potentialul cumparator ce preturi doreste ,deoarece raspusnul ce-l primesti cred ca este clar.

 

 

etc...

Edited by karpi
Link to comment
Share on other sites

Hai sa incercam;

 

1. Ce suprafata trebuie sa aiba un music shop?

2. Care este locatia ideala pentru un music shop?

3. Cate modele de electrice/amp-uri trebuie sa fie expuse pentru a avea de unde alege?

4. Cu cat la suta mai ieftine decat la Thomann trebuie sa fie preturile?

5. Ce fel de promotii considerati ca trebuie organizate?

6. Reducerile la scule de Craciun, VDay, de vara considerati ca sunt inutile?

7. Workshop-uri? Ce artisti?

8. Sugestii?

 

1.nu conteaza

2.zona centrala

3.cate un model din fiecare(cel putin)

4.pot fii la fel ca la thomann

5.pachete,reduceri in sarbatorile legale,la ivirea unui produs nou in aceeasi gama(celelalte ar trebuii reduse)

6.o reducere e bine venita(nu prea are rost intrebarea)

7.unu care sa stie sa il foloseasca si sa iti poata explica despre acel produs

8.Lasati clientii sa probeze,cat vor ei fara ca vanzatorul sa se uite urat.(e valabil pentru toti,din cate inteleg nu ai inca acest shop,asa ca ramane pe viitor)

Edited by Fictum
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.