www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Chitare Electrice Aria Entry-level...


Recommended Posts

Salut tuturor. De vreo cateva zile ma gasesc in situatia in care am cativa banuti si nu prea stiu ce sa-mi iau de ei. Si cum ma plimbam eu in mod random pe interneturi, mi-au picat ochii pe chitarele alea ieftine-ieftine de la Aria. :)

 

http://www.mcmusic.ro/brandprod.php?Brands...&NrPagina=1

 

Si ma cam roade un gand, asa. :D As avea vreo 500-600 RON la indemana, si ma gandeam sa-mi fac hatarul si sa-mi arunc banii pe una de-asta, ca oricum imi doresc o chitara electrica de fucking ages. Am vazut ca modelele Aria STG-005, Aria STG-004, Aria XL-STDsi Aria STG-006au niste review-uri bunicele pe ultimate-guitar.com si pe harmony central, cu note cumulate de 8 si chiar 9.

 

Stiu ca sunt chitare Aria, stiu ca "chitara de 500 ron, lol", stiu ca in 2-3 ani o sa o folosesc in loc de lopata, dar, pe de alta parte, sunt destul de incepator, asa ca nu m-ar deranja prea tare. Ar fi bine sa mentionez ca vreau chitara electrica pentru a canta pe ea mizerii si puroaie a la Burzum, Darkthrone, etc in principal. Daca se intampla sa sune ok si pe clean, cu atat mai bine. In plus, nu am deocamdata aspiratii sa cant live cu ea, ci va fi destinata numai dormitorului.  :)

 

Deci da, va cer voua parerea: se merita ca incepatorul de mine sa-si frece cateva milioane pe unul din acele modele de chitara? Sau mai bine stau in banca mea, pentru ca sunt niste harlete ordinare, si sa mai strang ceva bani pana ajung macar la 10 milioane? Voi ce m-ati sfatui?

 

Ah, si daca aveti cumva sugestii si de alte chitare in banii aia, va rog sa le aruncati in directia mea generala. :)

Link to comment
Share on other sites

In secunda asta detin o Aria 714STG prima mea chitara si un Jackson DK2.

Desi Jacksonu are griful mai subtire si e mai bun pentru shreding , imi iubesc Aria.

A mea acum implineste un an si sunt multumit pana acum , n-am avut probleme nu nimic.