Cosu Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Am urmatoarea intrebare Se da un powerchord ( Tonica Cvinta Octava) e--- B--- G--- D--5 A--5 E--3 Care este metoda recomandata (sau cea folosita de voi pentru prinderea acordului asta? ) Ma refer la ce degete folositi ... Am vazut cel putin 3 abordari: 1) Pe E - index ; A - inelar D; - degetul mic adica 1 3 4 2) Pe E - index ; A - inelar ;D - inelar adica 1 3 3 (barre cu inelarul) 3) Pe E - inex ; A - deget mic ; D deget mic adica 1 4 4(barre cu degetul mic) Nu stiu care abordare e mai buna (sau daca poate fi vorba despre asa ceva) si de aceea intreb.
Guest Baumwolle Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Cred ca cel mai bine este cum ti se pare tie cel mai comod. Eu unul folosesc prima varianta.
Guest h00k Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 offtopic: la 3 te referi la barre cu degetul mic nu? ontopic: eu prefer metoda 2. E mult mai lejera pt mine. Aici depinde si cum ai musculatura degetelor dezvoltata
Cosu Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 offtopic: la 3 te referi la barre cu degetul mic nu? Da ,degetul mic era. Scuze pt neatentie
Killahead Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Draga Cosu, eu iti recomand prima varianta deoarece, dupa parerea mea, mana iti este mai libera si mai relaxata Mai ales ca poti cu usurinta sa-l transformi (powerchord-ul) intr-un acord (minor, major, 7, etc.)
Guest leo2pop Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Daca tot ma aflu aici... sa-mi dau si eu cu parerea: Cred ca toate variantele sint valabile si "folosibile". Depinde doar de ceea ce cinti si de succesiunea acordurilor [sau insiruirea notelor], adica ce urmeaza [ca acord] si de asemeni in ce [acord sau insiruire de note] trebuie sa te intorci. Sigur ca si conformatia mainii dicteaza asta - dar presupunind ca toti sintem la fel...
dalv Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 eu foloseam la inceput pozitia a doua, dar mai nou am adoptat prima pozitie din aceleasi motive enumerate de killahead
Guest Seraph Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 subscriu la c e mai sus: - mult mai simplu mi s pare 2) si o folosesc cel mai des pt powerchords - dk (si numai dk) trebuie folosesc 1) pt motivele date de killahead
Guest Johnny I Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 io folosesc metoda 1. mi se pare cea mai relaxanta pt dejte
hihi Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 Eu nu cant un powerchord in varianta Tonica Cvinta Octava, ci doar Tonica + Cvnita, adica -------- -------- -------- -------- ---5--- ---3--- Mi se pare mai simplu. La mine se aplica varianta 3 dar cum am zis mai sus.
Guest dmc Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 depinde acu si de ce vrei sa faci cu acordurile alea. eu folosesc aproape numai metoda a treia, e cea mai eficienta cand ai de cantat riffuri rapide in powerchords. da cand mai bag un pink floyd clar se schimba treaba si merg pe varianta clasica 1
Guest _Theo_ Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 mai e metoda: index - E, mijlociu - A, inelar - D. asta pt atunci cand am de luat acorduri cu strech-uri cu degetu mic (ex: A#6 & co)
Symbolic Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 prima varianta mai are unele avantaje.. daca iei sa zicem 355, pe cvinta si octava poti face un mic vibrato etc pe cand folosind celelalte variante treaba asta devine cam greu de realizat.... depinde mult de ceea ce canti. io ma invart intre prima varianta si a treia insa nu iau si octava sau nu iau cvinta ci iau numai octava. suna demential asa acordurile
prowler Posted February 19, 2006 Posted February 19, 2006 heh chiar ma gandeam la chestia asta de curand... io folosesc varianta 1) pt powerchords de 3 corzi si varianta aratator-mic pt cele de 2 corzi (care uneori sunt de preferat)
thedarkdream Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Eu le folosesc pe toate. (de obicei nu pun octava pentru 2 si 3...) Depinde de locul pe grif in care cant + ca sunt unele zile cand ma dor anumite degete mai tare decat altele... Mai conteaza si daca cant din picioare, cand in anumite locuri pe grif metoda 1 imi este destul de greu de facut. Metoda 3 cu degetul mic, fara barre e de multle ori cea mai simpla.
John Petrecce Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 mai e metoda: index - E, mijlociu - A, inelar - D. asta pt atunci cand am de luat acorduri cu strech-uri cu degetu mic (ex: A#6 & co) Subscriu. Eu mai des folosesc varianta 1 si 3
Guest Raul Gheba Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 care e mai buna? aratati-mi cele pe care le-am evitat
hihi Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 Nu pot sa zic ca este una mai buna ca cealalta. In primul rand o folosesti pe accea care ti-e mai usoara. Daca ai nevoie neaparat de tonica cvinta octava, atunci folosesti prima varianta sau cele asemanatoare. S-a mai discutat chestia asta.. Eu o folosesc pe cea din ultima poza (daca vad bine).
karpi Posted February 23, 2006 Posted February 23, 2006 care e mai buna? aratati-mi cele pe care le-am evitat ultima dar nu asa , tu tii ca la chitara clasica , cu chitara atarnata mai jos si pozitii de blues unde folosesti si degetul mare se cam intoarece mana .Cred ca pentru claritatea pozei ai tinut asa. Dar prinzi cum poti si unde , doar sa nu-si piarda din "greutate"
Guest paul-pantera Posted April 25, 2006 Posted April 25, 2006 eu folosesc degetele 1,3 si 4 la cebva de genu ------3-------- ------3-------- ------1--------
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now