www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Cosu, cand am vazut configuratia pe care o folosea Dimebag, automat m-am gandit si eu la acelasi lucru.

Dupa parerea mea,cred ca el le avea setate cu functii diferite.(de ex. un whammy cobora sunetul cu o octava si celalalt il urca). Asta l-ar fi scutit de niste reglaje in timpul cantarilor, inutile de altfel in cazul existentei a doua unitati de whammy.

Edited by Shreder
Posted

Cosu, cand am vazut configuratia pe care o folosea Dimebag, automat m-am gandit si eu la acelasi lucru.

Dupa parerea mea,cred ca el le avea setate cu functii diferite.(de ex. un whammy cobora sunetul cu o octava si celalalt il urca). Asta l-ar fi scutit de niste reglaje in timpul cantarilor, inutile de altfel in cazul existentei a doua unitati de whammy.

 

 

AMIN!!!

Guest fluffyone
Posted

Si la silencer parca. Nu cred ca e atat de important, e evidenta curgerea semnalului.

Posted

Am urmatoarea intrebare :

 

pantera_dimebag_2000.gif

De ce avea dimebag doua whammyuri in serie ? Cum le folosea?

Am deschis topicul asta dupa controversa legata de "the dimebag squeal"

setupul este luat de pe guitar geek este datat 2000 ( http://guitargeek.com/rigview/415/ )

 

folosea doua whammy-uri astfel:una setata pe 2 octave si una pe harmonizer

  • 11 months later...
Guest Wierdguy
Posted

avand in vedereca aceeasi intrebare puzzled me for some time.... am gasit cel mai logic raspuns, si anume: pentru ca poate

Posted

tot montajul acesta nu face altceva decat coloreaza tonul , Wah-Wah cu cele doua Whammy, care fiecare se poate seta pe o armonica dorita , dar poat fi setate si pe alte efecte din pedala , vocoder de ex . si la fel coloreaza tonul. limiteaza efectul WAH-ului si mixat cu tonul "original" care si el poate fi unul prelucrat macar distorsionat ce nu apare obligatoriu in aceasta schema.

 

am citit mai multe articole si scheme cu signal flow ...toate descriau UN singur ton, dintr-o piesa ..care "traieste" 2 masuri sau nici atat !!...cum era setat totul si schema complecta nu o descriau toti .

 

Eu folosesc cateodata trei pitch control in paralel , stereo +chorus si echo +doua distors diferite pe L si R , totodata si clean filtrat ptr brilianta , si balansul se regleaza cu pedale de volum ..numa sa am chef de joaca, ies tonuri super dar greu de integrat intr-o piesa intreaga , doar ptr un intro sau un pasaj interesant , apoi daca nu esti PinlkFloyd in concert la RoyaAlbert Holl nu prea are rost sa te installezi cu asa ceva intr-un club ...

 

 

iata o piesa cantata cu o asemenea setare , la chit solo nu este distors !!! ci doar inbogatire in armonice cu 3 buc pitch +chorus+ecou panoramate , comprimate etc,,,

 

 

Posted (edited)

Whammyurile alea, la cum le folosea dime, nu erau doar ca sa coloreze tonul, erau integrale si indispensabile constructiei riffurilor, asculta Becoming de ex, e cu totul altceva decat ce ai facut tu, fara whammy rifful ala pur si simplu nu functioneaza.

 

edit: apropo, n-are cum sa faca "Wah-Wah cu cele doua Whammy", whammy nu e wah, e un pitchshifter cu pedala de expresie, n-are nici o legatura cu wahul

Edited by mickeyG
Posted
Whammyurile alea, la cum le folosea dime, nu erau doar ca sa coloreze tonul, erau integrale si indispensabile constructiei riffurilor, asculta Becoming de ex, e cu totul altceva decat ce ai facut tu, fara whammy rifful ala pur si simplu nu functioneaza.

 

edit: apropo, n-are cum sa faca "Wah-Wah cu cele doua Whammy", whammy nu e wah, e un pitchshifter cu pedala de expresie, n-are nici o legatura cu wahul

 

WWah-ul este dupa cele doua whammy asa ca are legatura serioasa limiteaza banda de trecere , cu Whah-ul te pui pe o banda de trecere convenabila ,un pitch shifter al pui pe o armonica , celalalt pe alta in asa fel casa ai tonul puternic penetrant pe toata gama chitarei, apoi cu wah-ul mai corectezi in timpul cantatului .

 

Cu pitch shift nu prea te poti juca cu piciorul sau chiar cu mana este greu sa prinzi tonuri , asa ca dai la maxim ca sa urce o octava sau sa coboare , una poate sa fie setata pe pozitie "detune" ptr inbogatirea armonicelor , apoi aceste pedale au si alte efecte in afara de pitch-shift , configuratia prezentata este una ptr un singur "ton" si este o schema partiala .

 

lipsesc compresoare , expandoare, distors etc dupa aceste filtre si adaugare de armonici statiile overdrive suna de tot ******, dar depinde ptr ce se foloseste .

 

Alta chestiune ca de obicei nu sunt setarile "originale" date de sunetistul chitaristului , ci discutii pe forum cu cine cum a realizat un ton al unui chitarist ptr un pasaj anume dintr0o piesa...

Guest EPSYLON_CURSE
Posted

Whammy-ul nu actioneaza ca un ''floyd digital''?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.