Cosu Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Am urmatoarea intrebare : De ce avea dimebag doua whammyuri in serie ? Cum le folosea? Am deschis topicul asta dupa controversa legata de "the dimebag squeal" setupul este luat de pe guitar geek este datat 2000 ( http://guitargeek.com/rigview/415/ )
Shreder Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 (edited) Cosu, cand am vazut configuratia pe care o folosea Dimebag, automat m-am gandit si eu la acelasi lucru. Dupa parerea mea,cred ca el le avea setate cu functii diferite.(de ex. un whammy cobora sunetul cu o octava si celalalt il urca). Asta l-ar fi scutit de niste reglaje in timpul cantarilor, inutile de altfel in cazul existentei a doua unitati de whammy. Edited February 17, 2006 by Shreder
Killahead Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Cosu, cand am vazut configuratia pe care o folosea Dimebag, automat m-am gandit si eu la acelasi lucru. Dupa parerea mea,cred ca el le avea setate cu functii diferite.(de ex. un whammy cobora sunetul cu o octava si celalalt il urca). Asta l-ar fi scutit de niste reglaje in timpul cantarilor, inutile de altfel in cazul existentei a doua unitati de whammy. AMIN!!!
Susceptor Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 La Furman Parametric EQ cred ca una din sageti porneste gresit...
Guest fluffyone Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Si la silencer parca. Nu cred ca e atat de important, e evidenta curgerea semnalului.
Guest geo Posted February 21, 2006 Posted February 21, 2006 Am urmatoarea intrebare : De ce avea dimebag doua whammyuri in serie ? Cum le folosea? Am deschis topicul asta dupa controversa legata de "the dimebag squeal" setupul este luat de pe guitar geek este datat 2000 ( http://guitargeek.com/rigview/415/ ) folosea doua whammy-uri astfel:una setata pe 2 octave si una pe harmonizer
Guest Wierdguy Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 avand in vedereca aceeasi intrebare puzzled me for some time.... am gasit cel mai logic raspuns, si anume: pentru ca poate
karpi Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 tot montajul acesta nu face altceva decat coloreaza tonul , Wah-Wah cu cele doua Whammy, care fiecare se poate seta pe o armonica dorita , dar poat fi setate si pe alte efecte din pedala , vocoder de ex . si la fel coloreaza tonul. limiteaza efectul WAH-ului si mixat cu tonul "original" care si el poate fi unul prelucrat macar distorsionat ce nu apare obligatoriu in aceasta schema. am citit mai multe articole si scheme cu signal flow ...toate descriau UN singur ton, dintr-o piesa ..care "traieste" 2 masuri sau nici atat !!...cum era setat totul si schema complecta nu o descriau toti . Eu folosesc cateodata trei pitch control in paralel , stereo +chorus si echo +doua distors diferite pe L si R , totodata si clean filtrat ptr brilianta , si balansul se regleaza cu pedale de volum ..numa sa am chef de joaca, ies tonuri super dar greu de integrat intr-o piesa intreaga , doar ptr un intro sau un pasaj interesant , apoi daca nu esti PinlkFloyd in concert la RoyaAlbert Holl nu prea are rost sa te installezi cu asa ceva intr-un club ... iata o piesa cantata cu o asemenea setare , la chit solo nu este distors !!! ci doar inbogatire in armonice cu 3 buc pitch +chorus+ecou panoramate , comprimate etc,,,
mickeyG Posted February 4, 2007 Posted February 4, 2007 (edited) Whammyurile alea, la cum le folosea dime, nu erau doar ca sa coloreze tonul, erau integrale si indispensabile constructiei riffurilor, asculta Becoming de ex, e cu totul altceva decat ce ai facut tu, fara whammy rifful ala pur si simplu nu functioneaza. edit: apropo, n-are cum sa faca "Wah-Wah cu cele doua Whammy", whammy nu e wah, e un pitchshifter cu pedala de expresie, n-are nici o legatura cu wahul Edited February 4, 2007 by mickeyG
karpi Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Whammyurile alea, la cum le folosea dime, nu erau doar ca sa coloreze tonul, erau integrale si indispensabile constructiei riffurilor, asculta Becoming de ex, e cu totul altceva decat ce ai facut tu, fara whammy rifful ala pur si simplu nu functioneaza. edit: apropo, n-are cum sa faca "Wah-Wah cu cele doua Whammy", whammy nu e wah, e un pitchshifter cu pedala de expresie, n-are nici o legatura cu wahul WWah-ul este dupa cele doua whammy asa ca are legatura serioasa limiteaza banda de trecere , cu Whah-ul te pui pe o banda de trecere convenabila ,un pitch shifter al pui pe o armonica , celalalt pe alta in asa fel casa ai tonul puternic penetrant pe toata gama chitarei, apoi cu wah-ul mai corectezi in timpul cantatului . Cu pitch shift nu prea te poti juca cu piciorul sau chiar cu mana este greu sa prinzi tonuri , asa ca dai la maxim ca sa urce o octava sau sa coboare , una poate sa fie setata pe pozitie "detune" ptr inbogatirea armonicelor , apoi aceste pedale au si alte efecte in afara de pitch-shift , configuratia prezentata este una ptr un singur "ton" si este o schema partiala . lipsesc compresoare , expandoare, distors etc dupa aceste filtre si adaugare de armonici statiile overdrive suna de tot ******, dar depinde ptr ce se foloseste . Alta chestiune ca de obicei nu sunt setarile "originale" date de sunetistul chitaristului , ci discutii pe forum cu cine cum a realizat un ton al unui chitarist ptr un pasaj anume dintr0o piesa...
Guest EPSYLON_CURSE Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Whammy-ul nu actioneaza ca un ''floyd digital''?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now