www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Ce sa imi cumpar?


Guest alexmaniac
 Share

Recommended Posts

Guest alexmaniac

Sunt incepator. Vreau sa imi iau chitara, amp si procesor. Am 6 milioane pt chitara si o sa mai strang pt un procesor vreo 4,5 - 5 mil. Am vazut un set la muzica pe stanga harley benton hbs-set1 cu 6 milioane. Are chitara copie fender, husa chitara, strap, amp 10 w (paraca e al unui pitic din Alba ca zapada) de casa trem bar bineinteles si poate pene. Ampul are volum, joase, inalte, output casti si un efect : GAIN. Ca procesor vroiam zoom 505 II dar m-ati convins voi cu xvamp. Ce ziceti, ce sfaturi imi dati?

Link to comment
Share on other sites

Alexmaniac si eu am fost in situatia de a imi cumpara scule asta vara. Am avut un buget limitat la 10 mil . Dupa ce am sondat oferta de atunci am ajuns la concluzia ca mai bine imi iau o scula ceva mai scumpa si renunt la efect / amp decat sa iau ceva la pachet care sa nu ma multumeasca. Sper ca realizezi ca chitara aia harley benton la banii aia nu poate sa fie ceva prea solid. Din pacate nu am testat-o personal si momentan nu pot sa iti zic cat de buna sau rea este. O alternativa la harley benton este Behringer V-tone . Este tot un pachet cu chitara+ amp . Pe asta l-am testat in august- septembire 2004 si nu am fost foarte incantat. In zona aia de bani vei gasi la muzica si chitare Stagg. Iarasi aici parerile sunt impartie. Ca aspect sunt foarte aratoase dar ca mecanica / electronica lasa putin de dorit. Tot la muzica ai putea sa gasesti niste copii de straocaster facute de Hohner care am inteles ca nu sunt chiar rele. Din pacate anul trecut astea nu erau disponibile. Si desigur mai exista chitara electrica facuta in Romania Hora Iris. Avantajul chitarei Hora este pretul ~ 4.3 mil noua. Dar din pacate aici iarasi nu te poti astepta la ceva deosebit.