Tintin Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Din cate stiu eu, LP Studio are si a avut mereu top de artar. Corect, dar ceva mai subtzire daca nu ma inshel eu, ce am incercat eu erau negre si unu alb, deci nu se vdea daca este placat sau nu, ca orice fan Gibson m-am uitat la date numai de la Standard in sus, ca de acolo pornesc daca vreau sa achizitzionez asha ceva, la chetsiile de compromis am zis sa nu ma mai obosesc cu documentatzia, oricum sunau mai prost decat acel Epiphone cu care le-am comparat, deshi mai mult ca sigur ca sunt poate unele care suna uimitor de bine, asta depinde de mai multzi factori care nu mai am chef sa ii introduc in ecuatzie.
karpi Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Karpi cata dreptate ai cu acele sunete pe care le cauta lumea pentru anumite pasaje din piese.Peter T.- de la Pain (un om cu o valoare inestimabila in materie de muzica,cu studio personal la care trag trupe foarte renumite,cu contracte cu NuclearB. si alte case de discuri ,primele din lume)-pentru o piesa avea nevoie de un sunet de bass mai aparte si din magazin in magazin a gacit ce ii trebuia...un bass no-name la 200euro Asta asa ca o paranteza. Si ca sa se mai complice treaba , baieti ( cei cu ceva bani ) i-si inregistreaza si produc un disc la mai multe studiouri la mai multiu imngineri de sunet si masterizarea finala la fel ca sa nu aibe acelasi sunet tot discul . Aceste lucruri sunt cam greu de realizat pe scena de aici a inflorit industria Multiefectelor ca sa poti realiza ceva si pe scena din sonoritatea complexa de pe inregistrarea de studio(uri).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now