www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Floyd Touble


Morgred

Recommended Posts

salut. de curand miam achizitionat o chitara electrica cu floyd si apre alt instrument. mi s-a explicat cum trebuie calibrata sa stea acordata dar as vrea sa stiu daca ii probabil sa dispara fretbuzzul pt ca am asa ceva. daca nu as putea rezolva cumva problema? daca credeti ca ar mai trbui sa stiu ceva despre floyd spunetimi. mentinez ca iuca nu planuiesc sa il folosesc pt ca sunt incepator.

Link to comment
Share on other sites

no no nu te supara ca eu te intreb frumos daca le tii langa fret sau mai departe. ziceai ca esti incepator.

si hotaraste-te care e problema. zi exact ce si cum.

asta daca vrei ajutor. daca vrei sa faci pe duru, zi, ca sa nu ne pierdem vremea

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl0nd1n@.
salut. de curand miam achizitionat o chitara electrica cu floyd si apre alt instrument. mi s-a explicat cum trebuie calibrata sa stea acordata dar as vrea sa stiu daca ii probabil sa dispara fretbuzzul pt ca am asa ceva. daca nu as putea rezolva cumva problema? daca credeti ca ar mai trbui sa stiu ceva despre floyd spunetimi. mentinez ca iuca nu planuiesc sa il folosesc pt ca sunt incepator.

 

Pentru fret buzz documenteaza-te de fret dressing. Roaga pe cineva sa-ti faca un fret dressing (or do it yourself).

 

 

Ai putea sa dai si corzile mai sus, sau sa verifici daca nu cumva ii curbat neck-ul.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rayvann

Spre deosebire de celelalte modificari, fret dressing-ul nu este tocmai reversibil. Mai bine epuizezi celelalte variante inainte sa te bagi la asa ceva.

Link to comment
Share on other sites