www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Metallica - The Videos Dvd


mirceab
 Share

Recommended Posts

Aº vrea sã cumpãr DVD-ul "Metallica - The Videos DVD" (de la un magazin "Diverta"), însã fiind vorba de o colecție de videoclip-uri mi-e teamã de un conținut prea "artistic".

Ca majoritatea celor ce preferã muzica rock, mi se pare firesc ca într-o înregistrare muzicalã video sã-i vãd chiar pe muzicieni exercitând chiar muzica respectivã, acționându-ºi instrumentele, trãindu-ºi emoțiile. (Ci nu protagoniºti evoluând în alte circumstanțe decât cele ale actului muzical. Desigur, pot exista ºi excepții - precum în muzica progresivã tematicã - dar ele sunt rare ºi nerelevante aici.)

Îi rog deci pe cei care au vizionat DVD-ul menționat mai sus sã îmi spunã câteva cuvinte despre conținutul video, sã-mi spunã ce predominã acolo: muzica vie sau colajul non-muzical.

Link to comment
Share on other sites

Atunci întrebarea s-ar pune probabil astfel: "videoclipurile sunt fãcute sã ºocheze privitorul, indiferent cã el preferã sau nu rock-ul (prin artificii artisitice mai mult sau mai puțin rafinate), sau cuprind substanțial ºi interpretãri muzicale (colaje cu imagini înregistrate în studiouri sau în concerte)?"

 

pai sunt toate videoclipurile lor ... nu prea ai nimic live !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Macaret

Am si eu o intrebare scurta ... de pe ce site as putea comanda albume Metallica mai vechi ? ca mam interesat destul de mult si nu am gasit nicaieri

Link to comment
Share on other sites

Guest EvilCat
Am si eu o intrebare scurta ... de pe ce site as putea comanda albume Metallica mai vechi ? ca mam interesat destul de mult si nu am gasit nicaieri

 

Well sunt pe Amazon toate am vazut. Sau si pe eBay .

Magazin online din Romania care sa vanda albume mai vechi nu cred ca este. :)

 

 

Doar ca nu stiu sigur care aduc pana in Romania. :|

Edited by EvilCat
Link to comment
Share on other sites