ThinkBlue Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 Datele problemei sunt urmatoarele: un Fender Champion 110, 25W, dif de 10" si un bass (pe care nu-l am inca, dar intentionez sa mi-l iau). Pana mai fac eu rost de bani pentru un amp de bass, va trebui sa ma descurc cu cel de chitara. Cum o sa sune? Exista vreun risc sa-mi distrug amp-ul de chitara? Precizez ca sunt un chitarist amator de apartament, deci nu ies cu ele pe vreo scena. Multumesc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dass101 Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 Va suna prost normal. Dar daca n-ai de ales, mai conteaza? Nu exista riscul sa strici nimic, mai ales la volume de apartament. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Petrecce Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 Va suna prost normal. Dar daca n-ai de ales, mai conteaza?Nu exista riscul sa strici nimic, mai ales la volume de apartament. Aha...asta n'am incercat da' te cred pe cuvant si ma asteptam la raspunsul asta. Eu am incercat situatia inversa (chitara in amp de bas; parca H&K nu mai tin exact minte...) si suna guess what! Tot prost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThinkBlue Posted November 14, 2007 Author Share Posted November 14, 2007 (edited) Bine, la asta ma asteptam si eu ca doar d'aia exista amp-uri pentru fiecare instrument. Ideea era daca se aude doar prost sau infect de prost. Edited November 14, 2007 by ThinkBlue Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulfhednar Posted November 14, 2007 Share Posted November 14, 2007 eu am incercat un bass electro-acustic printr-un amp microcube... se audea ok... dar nu am incercat printr-un amp de bass. Link to comment Share on other sites More sharing options...