www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

line 6 spider 2 amplifier


s0rin
 Share

Recommended Posts

S-ar putea ca in viitorul apropiat sa imi cumpar o chitara electrica si un amplificator.M-ar interesa opiniile voastre referitor la acest amplificator si mai ales la efectele digitale cu care este dotat.

Precizez ca sunt incepator si acest amplificator va fii folosit doar acasa .

 

ps:pretul lui este $160 si are 15w.

line6_spider2_amplifier.wmv

Edited by s0rin
Link to comment
Share on other sites

Pretul e ok avand in vedere simularile de amplificator. Daca esti interesat de partea de distorsiune sa stii ca nu e prea stralucit. Filmuletul e destul de frumos facut insa sa nu te astepti sa sune chiar asa :)

Daca ai banii , ia-l. 15w sunt suficienti sa canti acasa.Eu stiu ca esti pasionat de blues. Pe music 123am vazut un fender frontman de 25w parca. Si ala e interesant insa in loc de modelare de amp primesti numele fender scris pe cutie. N-ai un guitar center sau ceva prin zona sa te joci nitel cu ele inainte ? :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am un Line6 Pod XT, care iese printr-un amp hi-fi de 60W.

Pe langa faptul ca se aude SUPER (as indrazni sa spun ca se aude MULT mai bine decat un Marshall AVT cu care m-am jucat mai demult) ai niste facilitati super marfa, cum ar fi inregistrarea digitala, direct prin USB (efectiv iti apare o placa noua de sunet pe care o poti selecta ca si recording device).

 

Inca o chestie: am incercat si Pod2 si PodXT dar mie mi-a placut mai mult XT-ul. E o chestiune de gusturi, presupun.

Link to comment
Share on other sites

Salutare S0rine. Remember me? :) Dupa cum ai vazut , manu , unii dintre cei mai tari chitaristi din tara ti-a recomandat Line 6 Pod 2. Deci eu zic sa ai incredere si sa il iei fara sa clipesti (asta daca banii nu-s o mare problema ) Ca amplificator eu as vrea sa fac o remarca sau doua :