Milka Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Hei , salut ! Sunt incepator pe chitara clasica ... ati putea sa-mi dati un plan de invatare a catorva acorduri si ce este esential ? Pentru ca eu nu ma prea pricep si cursuri fac o data pe saptamana ... Multumesc ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheZKD Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Sunt incepator pe chitara clasica ... Profesor . Si prin profesor ma refer la cineva pe bune care te invata chitara clasica la modul serios si are si pregatire in spate . Nu merita sa dai bani pentru '' tine asa asta si dai bataie'' , asta se invata gratis pe youtube . cursuri fac o data pe saptamana ... Sa intelegem ca ai profesor deja ? Si daca da , de ce nu asculti si exersezi ce iti spune el si iti pierzi timpul pe internet ? Un curs pe saptamana este suficient , restul ii doar practice-practice-practice . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milka Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Pai am exersat ce a zis ea ... ne-a invatat pana acum doar notele de pe grif si le stiu . Saptamana asta e plecata nush unde si nu am facut . Ziceam sa-mi spuneti ceva care sa mai pot face pe langa ce ma invata la curs . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenea Rau Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Daca tot zici ca stii unde sunt toate notele pe tot griful incearca sa le iei fara sa te uiti la chitara. Cu ochii inchisi sa scoti nota perfecta atingand tasta respectiva cu stanga si coarda cu dreapta. Spor. Link to comment Share on other sites More sharing options...