www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salut!

 

Am o intrebare, si anume daca e posibil sa am un host de VST-uri (gen Bidule sau VST-Host) unde sa-mi pun efecte pentru chitara (preamp,amp,cab,fx,etc) si ca output-ul acestui host sa-l fac Input in Cubase de exemplu?

 

Toata smecheria asta ii ca sa evit sa am pluginurie incarcate in proiect. (o duc rau cu compu' pentru ceea ce vreau sa fac).

Posted

Ba reprezinta o economie de resurse daca tot ce iasa din host e audio. Acest "audio" vreau sa-l inregistrez. Hostu' il pot inchide dupa ce am terminat de inregistrat, iar inregistrariile raman in cubase, canalele neavand nici un plugin. La partea cu latenta nu m-am gandit ... :death: Dar totusi, ar fi posibil asa ceva?

Posted (edited)

Mai e o problema : daca folosesti Asio (in Windows), nu vei putea sa accesezi acelasi driver al placii de sunet simultan din doua aplicatii...driverul e facut de asa natura incat doar o singura aplicatie il poate folosi la un moment dat. O alternativa ar fi ca host-ul tau sa suporte rewire, si sa route-ezi totul in felul asta. Sau daca esti in Mac, atunci creezi un aggregated device, si gata!

 

Inca ceva : Cubase are functia de "freeze track", care iti face un fel de pre-render in audio al track-ului; in momentul in care activezi functia asta, track-ul VST se va comporta ca un track audio, doar ca orice fel de editare va fi blocata (pentru a putea edita trebuie sa "un-freeze") - suna laborios, dar te ajuta sa ai un track la care sa te poti intoarce, in cazul in care vrei sa schimbi ceva peste 2-3 zile...daca ai imprimat audio, va trebui sa reimprimi.

Edited by Pontius Pillates

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.