Riccardo Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Hello guys, Am facut si eu o improvizatie pe backing track-ul de la Ibanez Guitar Contest 2013. Calitatea video e varza, am tras cu camera web de la laptop. Nu cred ca am sa mai fac prostia asta. Oricum link-ul este cel de mai jos: Nu am nicio intentie sa castig. Oricum, sunt inca incepator si se observa chestia asta usor (de catre o ureche antrenata ca la cat de varza e calitatea video, e cam greu sa zic 'un ochi antrenat'). Oricum sper sa va placa si ii multi lui Bandi ca m-a informat despre acest concurs Toate cele bune! 4
GuitarSilviu Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Foarte fain tinand cont ca e un ibanez grx70 ...Nu cumva ai vro placa audio externa ceva ? Parca suna prea binisor ) Mie imi place ! Bravo !
'mnezău Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 Foarte fain tinand cont ca e un ibanez grx70 ...Nu cumva ai vro placa audio externa ceva ? Parca suna prea binisor ) Mie imi place ! Bravo ! Tu să citeşti nu ştii, eşti doar cu scrisul? "Gear used: Ibanez GRX 70DX, Scarlett Focusrite 2i2, Reaper, Poulin LeXTAC Plugin." @Riccardo, sună bine ce-ai făcut tu acolo, felicitări. 1
Guest George10 Posted March 18, 2013 Posted March 18, 2013 (edited) Foarte fain tinand cont ca e un ibanez grx70 ...Nu cumva ai vro placa audio externa ceva ? Parca suna prea binisor ) Mie imi place ! Bravo ! observ ca esti superficial in fiecare comentariu! da-i lu' Steve Vai um ibanez grx 70 ....sa vezi cum suna! iti spun eu ca-ti dau lacrimile! NU CHITARA IL FACE PE CHITARIST, INVERS! Edited March 18, 2013 by George10