www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Intrebari Ale Unui Incepator


Guest stefanutz11
 Share

Recommended Posts

Guest stefanutz11

Salut...In primul rand vreau sa va urez "La multi ani!".

Am 15 ani si sunt incepator in ceea ce priveste muzica. Am primit o chitara prin octombrie...Am inceput sa invat insa am cateva intrebari:

 

1.La chitara acustica se pot pune corzi de plastic?

2.Se gasesc corzi "la bucata":D(am un set de corzi dar am pierdut o coarda....)?

3.Cat timp o sa mai fac bataturi la degete?

4.Nu pot folosi pana...Mi se pare incomod. Voi folositi?

5.Cu ce cantece sa incep?

6.Un loc de unde sa pot invata cum sa citesc o partitura :rolleyes:?

 

Multumesc. :rulez::respect:

Edited by stefanutz11
Link to comment
Share on other sites

1. Poti sa pui orice corzi vrei la orice chitara. Nu e insa de recomandat. Gatul are de suferit in cazul in care nu se folosesc corzi specifice fiecarui instrument (clasica - corzi nylon, acustica - corzi de metal, electrica - corzi de metal). Spune-ne ce chitara ai, multa lume confunda acustica (chitara folk) cu clasica si invers.

2. Se gasesc. Nu este o idee buna cat timp nu stii cu siguranta de ce dimensiune ai nevoie. In al doilea rand, fiecare tip de coarda, in functie de producator sau de model, are diferite caracteristici.

3. Este cel mai bine de evitat aparitia bataturilor. Canti o perioada, daca simti un discomfort, te opresti si canti mai tarziu sau a doua zi. Cu timpul nu te vor mai deranja corzile. Nu pot sa-ti dau un termen precis, treaba e in functie de fizionomia fiecaruia.

4. Depinde, simti ca ai nevoie de pana? Daca nu, canti cum iti este comod.

5. Cu ce cantece vrei. Sunt tot felul de cantece pentru incepatori pe net. Urmeaza lectiile de aici. La finalul fiecarui modul, ai 2-3 cantece.