www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Problema Cu Gatul Chitarii


Guest luci_hitman

Recommended Posts

Guest luci_hitman

De cateva luni am cumparat o http://www.muzikia.ro/Chitare/Chitare-Acustice/Set-chitara-acustica-SX-DG-150KNA/ . Cineva mi-a spus ca distanta corzilor e prea mare si a strans surubul din interiorul cutiei de rezonanta cu un imbus . Problema e ca acum chitara zdrangane pe coarda La pe freturile 5 si 6 . Se poate sa se fi strambat gatul chitarii sau sa o fi dereglat ? Acum am vazut ca in mod normal nu ar trebui apropiate corzile asa. Care sunt riscurile in cazul in care strangi prea mult dintr-o data ? Daca nu s-a rupt gatul chitarii, se poate sa se fi intamplat alt ceva ireversibil ? Sunt incepator asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa va cer voua ajutorul :)

Link to comment
Share on other sites

Guest luci_hitman

De cateva luni am cumparat o http://www.muzikia.r...a-SX-DG-150KNA/ . Cineva mi-a spus ca distanta corzilor e prea mare si a strans surubul din interiorul cutiei de rezonanta cu un imbus . Problema e ca acum chitara zdrangane pe coarda La pe freturile 5 si 6 . Se poate sa se fi strambat gatul chitarii sau sa o fi dereglat ? Acum am vazut ca in mod normal nu ar trebui apropiate corzile asa. Care sunt riscurile in cazul in care strangi prea mult dintr-o data ? Daca nu s-a rupt gatul chitarii, se poate sa se fi intamplat alt ceva ireversibil ? Sunt incepator asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa va cer voua ajutorul :)

 

p.s. Mi s-a blocat browserul s-a trimis de mai multe ori postul...va rog stergeti celelalte 2 :)

Edited by luci_hitman
Link to comment
Share on other sites

Guest catalindinuion