Guest AlcoholicA Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 Prosteala pe populara la sala de repetitii (vocalu face pe trompeta) PS inregistrarea e ca fanu da nu conteaza ca piesa e si mai varza tezaur_folcloric_9.mp3
TB_TM Posted June 8, 2006 Posted June 8, 2006 super tare!! nasoala rau "trompeta" aia dar e kiar interesanta treaba...
Guest ciprian_d Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 uau,..trompetica e chiar tare!!! am sa-i spun si solistului nostru sa-si "ia " una. ma..pe mine ma intereseaza acordurile de la melodie..si chiar te rog sa mie le dai...!!! thanx
Guest AlcoholicA Posted June 9, 2006 Posted June 9, 2006 uau,..trompetica e chiar tare!!! am sa-i spun si solistului nostru sa-si "ia " una. ma..pe mine ma intereseaza acordurile de la melodie..si chiar te rog sa mie le dai...!!! thanx sigur do do do do sol sol sol sol do do do do sol sol sol sol do do do do fa fa fa fa do do sol sol do pur si spl rifuri apropo am mai facut una traditionala uau,..trompetica e chiar tare!!! am sa-i spun si solistului nostru sa-si "ia " una. ma..pe mine ma intereseaza acordurile de la melodie..si chiar te rog sa mie le dai...!!! thanx sigur do do do do sol sol sol sol do do do do sol sol sol sol do do do do fa fa fa fa do do sol sol do pur si spl rifuri apropo am mai facut una traditionala sper sa va placa si asta chrome_dragomir..mp3
bubugral Posted June 16, 2006 Posted June 16, 2006 Daca va plictisiti, compuneti, nu va jucati. Hai la treaba !
Guest AlcoholicA Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 my dear friends,you have potential:P mersi da nu avem de gand sa cantam la nunti si la botezuri
Guest Izzy Waan Posted July 9, 2006 Posted July 9, 2006 .....you got a lot of free time,people.........
Madden Posted July 11, 2006 Posted July 11, 2006 mersi da nu avem de gand sa cantam la nunti si la botezuri ascultati acilea la moshu':sarmalagii va faceti(hey!partea plina a paharului:macar scoateti un ban de paine)
Recommended Posts