www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Acord Chitara Acustica

Recommended Posts

Guest Robert H.
Posted

Buna seara,

Am o problema cu chitara acustica... Mi-am cumparat de curand o chitara acustica noua (nu e second-hand) , tin sa mentionez ca sunt incepator. Am acordat-o, a sunat bine 5 minute dupa care s-a dus sunetul fain. Am acordat-o din nou dar vad ca nu ramane acordata. Am primit o cheie imbus la cumpararea ei, m-am gandit ca trebuie sa fac ceva cu ea, sa strang corzile sau ceva, dar nu e nici o "optiune"...

Deci, va rog un raspuns detaliat,(cu pasi daca se poate). Va multumesc anticipat.

Ps:Am cautat prin forum dar nu am gasit decat despre o chitara floyd...

Guest HellsAngel
Posted

Cu cheia imbus ajustezi truss-rodul ( tija din gatul chitarei) daca actiunea corzilor este prea mare sau prea mica si apare fretbuzz-ul.

Corzile sunt noi ? Daca da , trebuie sa le acordezi de cateva ori pana sa intervina " acomodarea " daca pot sa ii zic asa.Cand corzile sunt noi tind sa se intinda mai mult decat de obicei.

Daca nu sunt corzile noi , inseamna ca mecanismele , cheitele sunt uzate si nu mai tin corzile acordate .

Guest Robert H.
Posted

Corzile sunt noi, cum de altfel si chitara.

Sper ca ceea ce spui tu e corect, si am incredere. Sper sa "se faca bine" in timp.

Multumesc pentru promptitudine.

Guest HellsAngel
Posted

Dupa maxim 3-4 acordari o sa ramana in tune.

Posted

http://forums.rgc.ro/index.php?/topic/2-how-to-cum-sa-acordam-chitara/

ca sa treci peste perioada de acomodare a corzilor proaspat puse pe chitara, incearca urmatorii pasi :

1. Acordeaza fiecare coarda in parte

2. Dupa ce ai acordat toate corzile, intinde-le, asa cum face tipu asta in video-ul de mai jos !

3. Repeta pasii 1 si 2 pana ramane acordata...

pt informatii suplimentare despre acordarea unei chitare acustice, uite-te pe topicul asta....o sa dai peste o gramada de chestii interesante care te vor ajuta :)

Numai bine..

Posted