Guest Florin_tir Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Salutare! Am o problema cu coarda Mi, oricat asi regla-o suna graoznic. Se aude un sunet imputit pe care nu il pot explica, am incercat cu alte corzi, acelasi rezultat. Se aude total diferit de cum ar fi trebuit sa se auda in mod normal si ApTuner-ul imi arata ca e acordata. E un sunet metalic daca poate intelege cineva la ce ma refer, e foarte naspa. Si nu pot nici cum sa cant la ea in conditiile astea. A se tine cont ca zdrangan la chitara de 4 luni si sunt incepator, iar chitara e aceasta : http://www.ibay.co.n...productid=17171 Nu stiu ce sa mai fac. Eu locuiesc in Germania si am luat aceasta chitara anul trecut in septembrie de la Hora, Reghin. Cred ca e chinezeasca si scrie SantaFe pe ea. Deci in garantie pana in mai, nu o o pot duce. Va rog din suflet sa ma ajutati, orice sfat e bine venit. Va multumesc Mult. DSCN0592.AVIFlorin
EugenRo2001 Posted February 10, 2011 Posted February 10, 2011 Sunetul nedorit apare doar cand ciupesti coarda libera? Pare a fi fret-buzz.
Guest Florin_tir Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 Sunetul nedorit apare doar cand ciupesti coarda libera? Pare a fi fret-buzz. Exact ! Apare numai cand coarda este libera. Cum pot scapa de asta ?
EugenRo2001 Posted February 11, 2011 Posted February 11, 2011 S-ar putea ca nut-ul (piesa care tine corzile la inceputul grifului) sa aiba santul prea adanc pentru coarda respectiva si astfel atinge de primul fret. Pentru a verifica apesi coarda intre fretul 2 si 3 si te uit la distanta dintre coarda si fretul 1. Trebuie sa fie foarte mica. Tinand coarda apasata asa cum am spus, lovesti coarda cu degetul pe primul fret. Trebuie sa auzi un sunet cand coarda atinge tasta. Daca nu il auzi inseamna ca sta asezata pe tasta, deci este prea joasa. Remediul - ori inlocuiesti nut-ul, ori umpli slotul cu pilitura din acelasi material si superglue si tai un nou slot cu adancimea corecta.