www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Incepator Stangaci , Need Help :)


Guest Buffaloh

Recommended Posts

Guest Buffaloh

Salut !

Sunt un incepator stangaci si ma intrebam daca este absolut necesar sa achizitionez o chitara left hand , de semenea care sunt avantajele/dezavantajele.

 

Numa' bine

Edited by Buffaloh
Link to comment
Share on other sites

Guest Andrei Cristian

Salut !

Sunt un incepator stangaci si ma intrebam daca este absolut necesar sa achizitionez o chitara left hand , de semenea care sunt avantajele/dezavantajele.

 

Numa' bine

 

Salut! Cel mai bine ar fi sa iei una left-handed normal :)

In privinta avantajelor si a dezavantajelor... nu ma pot gandi decat la instrumentele pe care e posibil sa ti le doresti, dar care sa nu se produca pentru stangaci... Sper sa nu patesti asta totusi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Buffaloh

Salut! Cel mai bine ar fi sa iei una left-handed normal :)

In privinta avantajelor si a dezavantajelor... nu ma pot gandi decat la instrumentele pe care e posibil sa ti le doresti, dar care sa nu se produca pentru stangaci... Sper sa nu patesti asta totusi.

 

O problema mare la ora actuala este ca in romania sunt foarte putine modele left hand , deci nu prea poti avea ce chitara iti doresti

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Fii atent ce iti zic eu acum: doar pt ca esti stangaci, NU inseamna ca trebuie sa canti pe o chitara de mana stanga.

 

Practic, daca mana 'buna' e stanga, vei putea sa iei mai usor acorduri complicate si sa-ti dezvolti repede tehnica de mana stanga. Ramai cu pana/ciupitul din mana dreapta si te descurci asa.