www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Harley Benton Hbl450Bk


Guest mircea86
 Share

Recommended Posts

Guest mircea86

Salut. Sunt incepator total, ma uitam pe Thomann si ma tenteaza un Harley Benton HBL450BK. Ce-mi puteti spune despre chitara asta? Se merita? Exista cineva care a incercat-o?

 

Pretul este mic, chitara arata bine... insa de felul meu nu prea cred in lucrurile foarte ieftine. Avand in vedere ca sunt incepator imi inchipui ca ar putea fi potrivita, insa vreau sa evit o chitara care sa tremure din toate incheieturile sau de care sa-mi zica un viitor profesor "ce vii cu drujba asta la mine?"

 

Asadar, ce parere aveti?

 

http://www.thomann.d...on_hbl450bk.htm

 

Mersi :)

Edited by mircea86
Link to comment
Share on other sites

Salut. Nu recomand. Sunt un fost posesor si in cazul meu avea fretbuzz cat cuprinde, si nu datorita setup-ului, tastele nu erau batute bine, si alte probleme asemenea. Sunt bani aruncati... Uita-te la un Epi LP Special II, pretul e comparativ si macar poti pune mana pe ea, probezi etc... Parerea Mea TM.

Link to comment
Share on other sites

A venit cineva cu o chitara ca asta la mine la setat. Am stat cam doua zile cu ea acasa, timp in care am intors-o pe toate partile. Daca o iei pana in 600 RON eu zic ca se merita, dar eu nu as cumpara o chitara ieftina, genul celei pe care vrei sa o iei tu, fara a o testainainte de a da banii pe ea. Poti sa ai surprize mari, sa gasesti una foarte buna sau una mai nereusita. Cea pe care am probat-o eu mi s-a parut ok, era tastata destul de bine, nu perfect, dar permitea o actiune destul de buna. Partea proasta la ea mi s-au parut dozele, mecanismele de acordare si bridge-ul care nu permitea reglarea perfecta a intonatiei cu corzile pe care le-am pus eu pe chitara. Pana la urma am reusit cu alt set de corzi ceva mai gros (de 10) sa o reglez destul de bine. Sunetul mi s-a parut bun pentru pretul ei.

Link to comment
Share on other sites