www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Amp de 15W


Recommended Posts

Salut as vrea sa-mi iau un amp de vreo 15-20 W si nu stiu la ce sa ma opresc. As dori niste indicatii. Unii spun ca marshall-ul mg 15cd e nasol,altii il lauda. Am primit ca recomandare un laney lx20 sau chiar lx35. Daca poate cineva sa ma ajute, sa fie in jur de 150 E maxim 180. Eu cant mai mult metal gen Metallica,Iron Maiden,Anihilator.

 

Ce parere aveti despre Harley Benton HB-80R ?

Link to comment
Share on other sites

Ce as putea sa-mi iau cu bugetul asta? Avand in vedere si ce vreau sa cant. Bine acum ce pot sa zic sunt cam incepator in domeniul amp-urilor,pana acum am cantat printr-o pedala dist prin calculator si boxele de la sistemul audio,deci experienta cu amp-uri nu am deloc. De aceea am si postat acest topic poate ma ajuta cineva

Link to comment
Share on other sites

Daca as fi in locul tau, m-as duce in magazin i-as zice vanzatorului/vanzatoarei sa-mi arate toate amplificatoarele care intra in banii tai, inclusiv cele de mana a doua si le-as incerca pe toate, pana gasesc sunetul dorit. Vezi si ce-ti mai ofera baietii/fetele de pe forum :)

Oricum zic ca ar fi mai bine sa-ti iei ceva la mana a doua la banii aia...

 

ATENTIE: Cand incerci amplificatorul, incepe cu volumul de la 0, si urca pana la 10 sau 11 la unele. Asa vezi cum se comporta. Daca suna bine la 2 nu inseamna ca si la 10 se comporta tot la fel.

Link to comment
Share on other sites

I-ti dau eu la 170 euro amplificator chitara VOX Cambridge 30(watts) Reverb / Tremolo :)

 

The (30Watt) Cambridge 30 Reverb is equipped with individual Volume, Treble and Bass controls in its first channel, plus individual Gain, Volume, Treble, Bass, Tremolo Speed, Tremolo Depth and Reverb controls in its second channel. In addition, its second channel also features both Gain Boost and Mid Range Boost Switches.

 

This two - channel amplifier features 1 x 12AX7 valve in its preamp section and a 1 x 10" Celestion Bulldog speaker.