Bogadan Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Salut as vrea sa-mi iau un amp de vreo 15-20 W si nu stiu la ce sa ma opresc. As dori niste indicatii. Unii spun ca marshall-ul mg 15cd e nasol,altii il lauda. Am primit ca recomandare un laney lx20 sau chiar lx35. Daca poate cineva sa ma ajute, sa fie in jur de 150 E maxim 180. Eu cant mai mult metal gen Metallica,Iron Maiden,Anihilator. Ce parere aveti despre Harley Benton HB-80R ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guitar88 Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Nu cred ca o sa reusesti vreodata sa scoti un sunet bun dintr-un amp de 15w. Astea sunt mai mult facute pentru a te exersa .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogadan Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 Ce as putea sa-mi iau cu bugetul asta? Avand in vedere si ce vreau sa cant. Bine acum ce pot sa zic sunt cam incepator in domeniul amp-urilor,pana acum am cantat printr-o pedala dist prin calculator si boxele de la sistemul audio,deci experienta cu amp-uri nu am deloc. De aceea am si postat acest topic poate ma ajuta cineva Link to comment Share on other sites More sharing options...
guitar88 Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Pai nu stiu ce sa-ti zic... daca nu ai de gand sa canti live curand, te sfatuiesc sa-ti strangi banii si sa-ti iei unu calumea. Oricum, chiar daca vrei sa canti live curand, nu cred ca unu de 15 face fata. Am auzit ca sunt cam la "moda" boxele alea de 300w sau ceva de genu asta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogadan Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 Sa va explic. Eu pe la vara vreau sa-mi cumpar pt ca am bac acusi si nu prea am timp. De aceea vreau intai sa vad cam ce mi s-ar potrivi si dupa ce termin cu bacul sa-mi iau.Oferta cu fenderul mi se pare tentanta,as vrea sa stiu cum se aude distorsul pt ca pe mine in general asta ma chinuie. Link to comment Share on other sites More sharing options...