Atelierul Posted April 5, 2006 Share Posted April 5, 2006 Va salut, As vrea sa intru in contact cu utilizatori de Vox Tone Lab SE. Cum se comporta in regim profi, daca aveti greutati in utilizare, setari, tonuri, fiabilitate, raport pret calitate, samd. Are deja ceva timp de la aparitia sa pe piata si sunt convins ca aveti deja o parere. Va salut cu stima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johnny I Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 contacteaza userul barbarossa! mi se pare ca el are asa ceva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Theo_ Posted April 6, 2006 Share Posted April 6, 2006 dar sa purtati aici discutia ca si eu sunt interesat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 6, 2006 Author Share Posted April 6, 2006 Ok, vad ca pareri nu sunt, asa ca voi continua cateva idei, doar pentru cei interesati. Am descoperit acest multiefect in Danemarca, chiar la lansarea sa pe piata. Apare in doua variante si in Romania, una cu pedalier incorporat, una cu model de rack. Eu lucrez deja de 2 ani de zile cu cel cu pedalier incorporat. Are 2 pedale cu functii interschimbabile, este un "solid state" din metal, care se diferentiaza total de "gadget-urile" existente si chiar de asa zisele profesionalele procesoare, mai toate chinezarii din plastic cu tonuri mai toate asemanatoare intre ele. De la Zoom la Korg-uri , trecand cum spuneam prin mai toate, TONE LAB isi face simtita prezenta, poate si prin componentele sale absolut deosebite, in comparatie cu ce am cantat pana acum. Poate sunt plictisitor si neinteresant, insa am vrut sa impartasesc si cu altii cateva pareri despre cum cred ca va arata sunetul in cativa ani si cum ne zbatem aici a opta intre "plastice" chinezesti adevarate caraitoare complicate si complet depasite intr-o lume care a depasit barierele "genurilor muzicale" si care a pastrat ideea de la care a pornit candva in demersul ei artistic: cum sa pastreze cat mai intact mesajul adresat publicului, dar mai ales cum sa faca ca aceasta comunicare, sa fie transmisa la adevarata ei intensitate, emotie, forta si nu in ultimul caz...jertfa! Dar despre toate astea mai tarziu, atunci cand vom descoperii, ca suntem prea saraci sa cumparam scump si prost. Cu deosibita stima, Atelierul Roman de Cultura Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Theo_ Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 hai ca m-ai facut curios...pune niste sample-uri (in caz ca/cand ai timp) cu procesoru bagat direct in placa de sunet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 Ceva demo-uri cu tonelab DS_BLK212_RVB.mp3 DS_SPCMOD_FIRE.mp3 DS_TUBEOD_UK70_H30.mp3 DS_TWEED410_Tbend_RVB.mp3 DS_UK70_UKH30_ROT.mp3 DS_UK_Modern_ECHOplus.mp3 DS_UKModern_TapeDelay.mp3 DS_US_HiGain_UK_T75.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 daca vreti mai pot posta demo-uri! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 altele PK_AC30TOP.mp3 PK_BOUTIQUE_CLN.mp3 PK_RECTO.mp3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarossa Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 din experienta mea cu acest procesor, tonelab dt(desktop) am invatat unele chestii. si anume- procesorul merge celmai bine daca se foloseste doar sectiunea de putere a amplificatorului.cu UNELE, zic eu destul de putine amp-uri de chitara de pe piata s-ar potrivi, insa pt a reda exact caracterul acestui procesor cel mai recomandat este un amp de keyboard sau un p.a.asta cred ca e valabil pt multe procesoare, dar este poate cel mai valabil pt tonelab. eu personal recomand un amp de keyboard cu eq pt treble,hi si low mid, bas. hi si low mid pt mine sunt esentiale pt a surprinde exact ce se aude in casti. cu privire la sunet, imi place tare mult acel analog feel al acestui procesor.e foarte in your face, fata de alte procesoare. parca ai canta intradevar pe un amp. si asta pt ca e simplu si la obiect. cele dou modele, dt(desktop) si se(stage edition) se aseamana, insa nu sunt la fel dupa spusele multora.calitatea sunetului e mai buna in majoritatea parerilor la modelul dt.dt insa e mai sarac in ce priveste numarul de simulari efecte etc, si ii lipseste si pedalierul, care separat e foarte scump.dt are iesire digitala, pe care se nu o are. si inca un lucru esential este ca lampa influenteaza calitatea, de unde si unele procesoare care suna mai bine decat altele, sau suna mai bine dupa schimbarea lampii, schimbare care de altfel este destul de dificila, din ce spun altii, eu nu m-am bagat pe acolo, datorita modului in care a fost proiectat procesorul.astfel, o lampa buna spun majoritatea face diferenta.cele stoc sunt cele mai hi gain, si dupa spusele multora sunt cele mai potrivite. e o chestie de gusturi aici. problema e ca lampile astea nu se nimeresc tot timpul sa fie calitativ egale, chiar daca vorbim despre aceasi marca, model etc.de ce, nu stiu.umbla vorba ca spre exemplu, jj tubes sau alte firme mai scumpe, nu fac decat sa selecteze, manual, dupa teste, lampi mai ieftine, si sa vanda doar lampi "bune" spre deosebire de alte firme mai ieftine, care insa asigura echiparea standard pe foarte multe amp-uri, si de firma, care nu fac treaba asta. este in acest caz un fel de hit or miss. la fel si cu tonelabul.se mai intampla, uneori, dar sunt convins ca rar, ca sa mai existe si un exemplar mai leguma, in need of a tube change. eu personal nu am intrat in contact pana acum cu asa ceva.chestia e ca ar trebui incercat inainte. despre asta si multe altele gasiti pe yahoo group. inca ceva.acest procesor reactioneaza extraordinar la chitara cu care se canta pe el.chitarile mele echipate cu humbucker hot nu prea pot scoate cleanuri cum vreau eu.dar single coilurile...iar driveul este pe gustul meu, mai ales cu un hum hot. in orice caz, personal cred ca acest procesor se preteaza cel mai bine la hard rock, gen ac dc,aerosmith, guns etc.si mai ales chestii din astea slightly distorted, crunch you know. pt metale si treburi d-astea, poate ca nu e cel mai potrivit.bine, tine si de chitara... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrei_T Posted April 8, 2006 Share Posted April 8, 2006 Offtopic umbla vorba ca spre exemplu, jj tubes sau alte firme mai scumpe, nu fac decat sa selecteze, manual, dupa teste, lampi mai ieftine, si sa vanda doar lampi "bune" spre deosebire de alte firme mai ieftine, care insa asigura echiparea standard pe foarte multe amp-uri, si de firma, care nu fac treaba asta. este in acest caz un fel de hit or miss. Salut, simt nevoia sa te corectez: JJ Electronics este o firma care PRODUCE lampi propriuzis, nu le rebranduieste. Lampile Marshall, Fender, Mesa boogie, Peavey sau groove tubes si altele sunt cumparate in cantitati foarte mari de la fabricile din China, Rusia, Slovacia etc. si sunt "relabeled". Evident unii le testeaza si selecteaza foarte bine (Groove tubes) altii mai putin. Din ce-mi vine acum in minte fabricile care produc sunt JJ, Sovtek, Svetlana, Electro-harmonix, Valve-art, Golden Dragon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 8, 2006 Author Share Posted April 8, 2006 Ok, ma bucur ca iata avem cateva parari, mai greu dar vad ca ne-am pornit. Simt nevoia sa departajam un pic lucrurile. Tot ce tine de "mine" ca utilizator sunt lucruri pur subiective. Da si eu simt nevoia parca a dubla mai bine SE-ul cu un eq, dar la mine vine doar din faptul ca nu am dobantit toate cunostiintel despre acesta scula. Si nici nu cred ca e foarte usoara treaba asta. Din simplul fapt ca SE-ul ofera o multime de combinatii gen simulatoare de amp in combinatie cu alte combinatii date de ampu-l personal.. Eu folosesc un FENDER PRINCETON CHORUS DE 125 de W care este intr-adevar recunoscut pt clean si lucruri mai "moi" si parca (cu nuantele de rigoare) simt nevoia de putina "tarie", dar repet este doar o parere subiectiva. Am deschis aceast post tocmai ca sa incercam sa explicam un pic si un mod de functionare si un pic ce "face diferentele" intre VOX TONE si altele... Rugamintea mea este sa incercam sa renuntam (cat se poate) la aceea"limba de lemn" cu accente englezite care nu spune mai nimic si sa impartasim din experienta proprie, pe limba romaneasca care are atatea nuante, oamenilor ce si cum. Da Barbarossa, putem sa gasim si pe yahoo si in alte zone multe informatii, ideea noastra era sa dezvoltam aici un pic de informatie, de ajutor samd, tuturor celor care se straduiesc sa opteze (vezi primele interpelari, oamenii sunt doritori de informatie) intre atatea lucruri proaste aduse de bisnitarii moderni... Haideti sa continuam pe linia, am descoperit, am experimentat, am observat, aici nu stiu.. Personal am probleme la a parcurge un manual care este foarte stufos, destul de greoi si care la simplitatea sculei se lanseaza in lungi peroratii, aproape inutile... Apoi memorarea, dupa mine mai ridica niste semne de intrebare. Asteptam pareri, chiar daca nu posedati aceasta scula, poate doar ati "observat-o", cred ca este important! Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarossa Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 Offtopic Salut, simt nevoia sa te corectez: JJ Electronics este o firma care PRODUCE lampi propriuzis, nu le rebranduieste. Lampile Marshall, Fender, Mesa boogie, Peavey sau groove tubes si altele sunt cumparate in cantitati foarte mari de la fabricile din China, Rusia, Slovacia etc. si sunt "relabeled". Evident unii le testeaza si selecteaza foarte bine (Groove tubes) altii mai putin. Din ce-mi vine acum in minte fabricile care produc sunt JJ, Sovtek, Svetlana, Electro-harmonix, Valve-art, Golden Dragon. da , ma rog, ai dreptate.te pricepi mai bine decat mine. oricum ideea era ca pe tonelab e pus un e.h. eu cand am spus de jj de fapt vroiam sa ma refer la groove tubes a si inca ceva...manualul e genial la treaba asta. nu cred ca exista manual mai calumea.felul in care interactioneaza cu tine, parca te face sa-ti doresti sa canti cat mai mult, te atrage... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Theo_ Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 deci sa inteleg ca daca vreau sa cant metale grele ( "gigi" d-alea) nu-i bun tonelab se? Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarossa Posted April 9, 2006 Share Posted April 9, 2006 depinde ce vezi tu prin metale grele. pt mine tonelab-ul e de ajuns, oricat de "greu" cant. dar asta pt ca am trecut de faza cu "cat de mult gain se poate".si depinde foarte mult de chitara. daca ai doze hot e ok. si daca nu mai adaugi o pedaluta.asta daca tu consideri ca e nevoie don't get me wrong.voxul asta poate suna foarte suparat. in definitiv e o chestiune de gusturi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 (edited) Aici ii dau dreptate lui Barbarosa, desi avem 2 manuale diferite (pt ca eu am stage edition, mai mare si mai...greucean) depinde ce intelegi si prin metale grele dar mare atentie cu ce faci comparatie. Nu putem compara niciodata 2 lucruri diferite, ci doar asemanatoare. GAIN mult inseamna metal? Si 3 esential la ecuatia sunet este si va ramane instrumentul, "rasa" lui. Eu am un Stratocaster LITE ASH cu doze SEYMOUR DUNCAN, insa il atac si cu electoacustica pentru "haiducii" si VOX face fata! A nu se intelege "haiducii" metale grele! Citeam http://forums.rgc.ro/index.php?showtopic=4067 si imi dau seama cat pot sa fie de influentati oamenii de ce scule poseda. Eu cred ca lampa bagata in fata... sau scoasa... samd Fratiilor despre ce vorbim? Boss, Zoom, Korg??? Haideti sa punem lucrurile intr-o ordine. Unde se afla Vox si unde dansii? Cat despre metale cu ce poate fi comparat VOX TONE LAB ? In genere cu cine poate fi comparat ? Atat ca pret cat si ca performanta. Voi cu ce l-ati compara ? Edited April 10, 2006 by Atelierul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest p_aciulea Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 sincer la banii aia, prefer sa iau un amp full-lampa, si apoi daca mai am nevoie de niste efecte aditionale le iau separat sub forma de pedala. Parerea mea, oricat de bine ar suna procesoru ala cu lampa aia inauntru, nu se compara cu "the real shiet". dar asta e doar o parere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbarossa Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 da, intr-o oarecare masura sunt de acord cu tine. un amp BUN pe lampa e ideal.dar sa fie bun , ca mai sunt si d-astea care cu toate ca sunt alltube nu suna cine stie ce, adica mai prost. insa stii unde e diferentza? in faptul ca acest procesor iti ofera diversitate.simuleaza extraordinar multe dintre ampuri si intre ele exista o diferenta care iti bucura urechea, si crede-ma e binevenita. asta pt ca te face sa explorezi si alte zone ale muzicii. cand canti pe un fender sau marshall mai bagi si un blues etc, pt ca sunt ampuri pt asa ceva, printre altele. dar cand iti bagi chitara intr-un rivera, soldano sau mesa nu prea mai ai cum sa faci chestia asta, pt ca poate nu suna cum ar trebui pt asta, si astfel ampul insasi nu "te invita " sa explorezi. si in plus, daca folosesti tonelabul cu un power amp pe lampi si niste boxe calumea, diferenta fata de un amp pe lampi scade simtitor. e aproape la fel.si cand spun la fel ma refer la un amp pe lampi de la 1500 de euro in sus.ca la 300$ nu prea ai ce amp pe lampi bun sa gasesti. e o chestie si de autosugestie treaba asta ca e pe lampa, e super.calitatea vine cu pretul ei. intradevar, poate ca un amp din asta custom made este o solutie, insa cel putin in teorie, ca sa copiezi un amp celebru, munca si piesele te scot la pret cam tot pe acolo.nu in cazul mesa boogie, ei isi umfla tare pretul...ma rog ideea e ca la 300$-600$ afara, ceea ce se traduce la noi 500-1000 euro tonelabul este una dintre cele mai bune solutii.aceasta este o opinie personala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 (edited) Asa este iar in plus fata de tot ce este deja foarte bine punctat de Barbarosa, discutia ( a se citi diferenta) nu o face numai lampa. Dupa parerea mea este o diferenta covarsitoare intre tone lab si "altele" insasi prin constructia sa robusta, sanatoasa, metal nu plastic, comutatoare sanatoase nu plastice negre care in situatie de live abia se disting pe un schimb de lumina Tone Lab Stage Edition propune comutatoare de metal, cromate, cu care nu ai cum sa te pierzi..iar daca ar fi sa definesc intr-un cuvant ce imi place la el, in minte imi vine doar atat: Camarad. Il simti ca pe un camarad, care are lucrurile in clar si atunci cand il apelezi, iti raspunde acolo unde "simti" ca trebuie sa fie. Restul, montaje, lampi, circuite, paliere sunt lucruri care daca nu se subordoneaza actului artistic raman asa ca zoomurile de la bisnitarii locali, zapada, sena, calin, menadi, mosu & co...o impletitura inutila de cablaje, montaje, lampi adica gadget-uri care iau ochiul mai tuturor incepatriilor, "uite e un procesor de 3 milioane dar cate poate sa faca..." si la a 2 cantare in regim de club sau mai rau de scena, te pomenesti ca mufa de alimentara a cedat (baga-i un schotch) sau ca pedala s-a crapat si...(numai intr-o anumita pozitie mai prinde, las ca o stiu eu)...samd A nu se intelege gresit! Nu facem reclama nici unui produs, am ajuns sa vorbim despre asta deoarece noi personal suntem satuli de "Tocatoria gen muzica, romanta, samd " sau "specialistii" de labo care nu au stat o minuta in fata publicului, incercand sa justifice timpii morti ai unui spectacol,este treaba lor nu-i atacam, vrem doar sa spunem ca exista si alternativa lor. Noi va spunem doar atat, cautati cu Mintea si sufletul si acestea nu va vor trada!. Personal sunt unul dintre cei care in anii 80 imi faceam "efecte de chitara" in cutii de seringi, asta pentru ca pana nici de celebrul Butoi nu aveam bani. Dar sunt ingrozit sa descopar si acum in 2006 , tineri care intreaba de carcase si de alde..."laborandzi" care fac amp-uri, "efecte" PA samd la preturi egale sau simtitor egale cu firme de prestigiu care sau straduit in ani de zile de cercetari si bani grei in a dezvolta lucruri care in Romania vorba lui N.Covaci, se speriau de un biet distorss la electrecord... In rest este munca fiecaruia de a cauta, alege. Ascultati, cercetati si nu va lasati tradati de pareri de genul: a pai la banii aia... Domnilor acum 20 de ani cu toti banii pamantului, intrebati-l pe Manu, pe Manolovici, sau pe multi adevarati artisti instrumentisti de pe acest forum, efectele se bagau in pungi de plastic, sau schoth si doar la cantare se scoteau pe scena, nu pentru ca costau, banii au fost si atunci si acum... o conventie. Nu aveai ce sa alegi si mai rau de unde sa alegi! Acum renunti la un polifonic gsm in culori si cu video si muncesti pentru pasiunea ta, iar apoi daca ai in tine si "aceea" componenta despre care am sa amintesc mai tarziu, o impartasesti si cu altii. Drumul pana la...maestre e lung si greu! Daca vreti sa mai continuam, o putem face, daca nu, putem sa ne oprim si aici. Pana si Tone Lab nu este decat un pas mic in fata pentru noi, fata de ce "ceva" pe care unii il numesc deja ...(sic)...trecut... Alegeti si cu mintea, inima si nu va lasati mintiti de ceea ce unii numesc adevarul lor. Adevarul este unul, dar despre asta, poate altadata... Edited April 10, 2006 by Atelierul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 Si pentru cei care nu au inteles despre ce este vorba aici, dar si pentru cei care stiu, am pus si attachment-ul acesta. Tonelab_SE.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
malex Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Atelierule, sa fiu al dreaq daca tu nu esti indragostit de Tonelab. Nu m-am jucat pe scula asta, da' dupa recenzia ta, daca-as avea banu, mi-ash lua una (aia fara pedala) sa ai bafta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atelierul Posted April 10, 2006 Author Share Posted April 10, 2006 (edited) Si cu asta credem ca aveti deja o idee despre ce am vrut sa va spunem... http://www.voxamps.co.uk/products/tonelab/tonelab_se.htm Nu este o recenzie insa multumim Malex ! suntem doar unii... care sau saturat de aberatii inutile si de hotii planificate, care incerca sa nu se mai planga atat si sa ofere ce cred ca lipseste acum: Alternativa. Toti se plang ca este rau, insa putini mai cauta alternativa, solutia sau iesirea. Care exista! In rest da suntem pasionati si indragostiti de tot ceea ce facem. Noi am vazut si reversul medaliei... Vom mai propune subiecte daca va face placere, insa suntem zgandariti mai tot timpul de 2,3 user de pe rgc. care nu stiu ce-s gasira de impartit cu noi... Dar o rezolvam si pe asta... Cu bine, ARC tonelab_demo.mp3 Edited April 10, 2006 by Atelierul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest omuletzu verde Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Am si eu vox tone lab cu pedalierul separat.Am avut de ales intre boss gt8 sau tone lab-ul.L-am cumparat de la muzica,vroiam modelul se,dar baietii mi-au zis k e mai bun tone lab,are intradevar efecte mai putine dar mai bune.Nu sunt lamurit cu iesirea digitala,in care am inteles k intra un cablu optic,iar apoi celalalt capat al cablului il bagi in placa de sunet de la calc,si trebuie sa ai un soft al procesorului cu care poti sa :??????? aici nu am inteles ;chiar ce poti sa faci cu softul ala?Presupun ca poti inregistra cu el,sau poti modifica efectele sau poti sa il folosesti ca pe un studio de inregistrari......... stie cineva mai bine? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MrJackson Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Scopul iesirii digitale e sa nu mai folosesti convertoarele D/A si A/D atunci cand tragi direct din ToneLab. TOcmai fiindca se pierde la calitatea sunetului cand transformi din digital in analog si apoi invers. Asa, semnalul nu se mai transforma din digital in analog la iesirea din ToneLab si nici din analog inapoi in digital in placa de sunet, ci merge complet digital pana cand iese in boxe. Dar pentru asta tre sa ai intrare digitala pe placa de sunet. De obicei modele low-end ori nu au optiunea asta ori au nevoie de un extension board care se cumpara separat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cearny Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Scopul iesirii digitale e sa nu mai folosesti convertoarele D/A si A/D atunci cand tragi direct din ToneLab. TOcmai fiindca se pierde la calitatea sunetului cand transformi din digital in analog si apoi invers. Asa, semnalul nu se mai transforma din digital in analog la iesirea din ToneLab si nici din analog inapoi in digital in placa de sunet, ci merge complet digital pana cand iese in boxe. Dar pentru asta tre sa ai intrare digitala pe placa de sunet. De obicei modele low-end ori nu au optiunea asta ori au nevoie de un extension board care se cumpara separat. Hmm, de ceva vreme mai toate placile de baza nu super-low-end au si intrare TOSLink pe AC97'le lor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciuci Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 si cum arata mufa aia??? ca eu cred ca nu am asa ceva, si placa mea de baza e gygabite...care nu e chiar de lepadat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Am si eu vox tone lab cu pedalierul separat.Am avut de ales intre boss gt8 sau tone lab-ul.L-am cumparat de la muzica,vroiam modelul se,dar baietii mi-au zis k e mai bun tone lab,are intradevar efecte mai putine dar mai bune.Nu sunt lamurit cu iesirea digitala,in care am inteles k intra un cablu optic,iar apoi celalalt capat al cablului il bagi in placa de sunet de la calc,si trebuie sa ai un soft al procesorului cu care poti sa :??????? aici nu am inteles ;chiar ce poti sa faci cu softul ala?Presupun ca poti inregistra cu el,sau poti modifica efectele sau poti sa il folosesti ca pe un studio de inregistrari......... stie cineva mai bine? http://www.voxamps.co.uk/products/tonelab/tonelab.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
cearny Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 si cum arata mufa aia??? ca eu cred ca nu am asa ceva, si placa mea de baza e gygabite...care nu e chiar de lepadat Mufa: Cablul: Acum, e posibil ca ToneLab sa aiba iesirea digitala pe coaxial (care foloseste mufe RCA, dar din cate stiu cablul trebuie sa aiba impedanta de 75 Ohmi, deci nu merge cablu de casti). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Mufa: Cablul: Acum, e posibil ca ToneLab sa aiba iesirea digitala pe coaxial (care foloseste mufe RCA, dar din cate stiu cablul trebuie sa aiba impedanta de 75 Ohmi, deci nu merge cablu de casti). Nu este coaxiala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgeekoo Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 In poza este un cablu si o mufa pentru Fibra Optica. Digitalele pe efecte sunt de obicei coax. Voxul are optic cumva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MMG Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Din specificatiile unui Vox Tone Lab SE: "Signal processing: A/D conversion: 20bit, D/A conversion: 20bit, Sampling frequency: 44.1KHz" Sint cutii de plastic cu specificatii digitale net superioare celor ale efectului digital de la Vox - si care suna pe masura, adica FOARTE bine. Accept ca unii se entuziasmeaza la rece pe forumul RGC, si le respect temperatura inalta a sentimentelor, dar 20 bit si 44.1 nu sint tocmai un punct de plecare pentru afirmatiile exclusiviste ale Atelierul. Stiu FOARTE bine ce diferenta este intre un dispozitiv 24 bit 48 kHz/96 kHz si ceva la 20 bit pe 44 kHz. De aceea, eu nu inghit pe nemestecate exclusivismul tonelabian al lui Atelierul... Ii recomand un ton mai intelept si un studiu mai atent si mai respectuos al sunetului altor efecte, care sint facute de oameni foarte capabili. Numai Korg, par egzamplu, au o istorie impresionanta a proiectului OASYS (cel vechi, placa PCI cu DSP inclus), din care au folosit tehnologie la toate efectele si synthurile lor de azi. Desi nu sint multumit de specificatiile digitale ale seriei AX de la Korg, am mari retineri de la ai numi producatori de "chinezarii din plastic cu tonuri mai toate asemanatoare intre ele" - una este gindit, si alta este faurit in China (oricum, cred ca si VOX produc in China seria Tonelab, altfel ar fi mult mai scumpa). Mai usor cu afirmatiile, Atelierul, sint unii pe aici care chiar cunosc calitatea concurentei firmei VOX in domeniul digital si stiu sa respecte munca exceptionala a unor ingineri in DSP care au contribuit enorm la viata muzicii contemporane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now