www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Astept Pareri Si Sugestii Despre Melodia Asta....


Guest Something_Wild
 Share

Recommended Posts

Guest Something_Wild

e o melodie mai veche de-a mea...facuta cu multe chinuri...nu-mi mergea cum trebuie calbul si trebuia sa-l tin rasucit si bagat sub clapa iar programul cu care am inregistrat-o,se bloca din 2 in 2 minute...ce sa mai...pana la urma am terminat-o....

astept si eu niste sugestii si niste pareri legate d melodie....

Multumesc..

Link to comment
Share on other sites

Guest Something_Wild

mersi!da,sunt incepator din punct d vedere al compozitiei dar fac pian clasic d multi ani....in momentul in care compun,imi vin ideile p moment si imediat l inregistrez....problema mea e ca d cele mai multe ori nu "retusez" nimik...

Link to comment
Share on other sites

@Geiger .. din pacate nu mai sunt incepator .. asta nu inseamna ca nu am ramas un simplu amator. Sunt destui aici profesionisti.

 

Piesa ta este (la fel ca si celelalte) placuta la ascultat .. dar suna a ceva nefinisat .. dezordonat .. te inteleg fiindca asta fac si eu ... tu insa ai timp sa indrepti asta. Ai studiat pianul destul de mult si cred ca intelegi ce inseamna ca un cantec sa aiba forma. Totusi nu imi dau seama daca nu cumva te atrage asa zisul gen minimalist de muzica .. adica cu forma liniara a liniei melodice, sau repetativa (nu sunt sigur ca asta este definitia muzicii minimaliste). Cert este ca poti sa lucrezi la piesa destul de mult, ai primit deja sfaturi bune asa ca nu mai insist si eu .. Nu uita de tehnicile clasice de compozitie ... impune o tema, un refren, repetitia sau modulatia .. cauta o metoda de orchestratie/compozitie fiindca o sa te ajute foarte mult. Folosesti structuri/legaturi armonice destul de simple, dar armonizezi frumos ... ma refer la mersul bass-ului si asa mai departe. Piesa asta cere o tema, o melodie ... un solo ... si cateva artificii. Succes!

Link to comment
Share on other sites

Guest Something_Wild