www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

....sau....?


Guest StrangerX
 Share

Recommended Posts

Guest StrangerX

Inainte sa fac o prostie ar fi mai bine sa intreb pe cineva in speranta voi fi indrumat sa fac lucrul potrivit.

Sunt incepator.Am "cantat"(daca pot sa zic asa) la o chitara claica(,)cand eram mai mic.

Care ar fi mai potrivita pentru achizitionare:O chitara electrica sau una acustica?

Care sunt avantajele si dezavantajele fiecareia?

Si cam ce model ar fi cel mai potrivit(tinand cont si de pret,avand in vedere ca nu sunt dispus sa iau o chitara de mii de euro)

 

Repet,sunt incepator :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexi256

puteai sa zici si tu mai multe...

cum ar fi ce gen vrei sa canti cati bani ai exact

acustica:buna pentru folkaraie acorduri si nu numai

avantaj:nu investesti atat de multi bani ca la elctrica.unde pentru un ton bun ai nevoie de ceva$

electrica:metale,brutalisme,blues,jazz(cam tot)numai ca ai nevoie si de un amp.

avantaj:acces la treptele superioare...posibilitati de exprimare mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista varianta cea mai buna.

Cu chitara acustica avantajul e ca nu mai ai nevoie de amplificator si Poti sa canti imediat. La chitara electrica e nevoie si de amplificare si e mai costisitor.

Exista ambele variante la preturi rezonabile, pentru incepatori.

 

Noi nu stim ce iti doresti tu.

Link to comment
Share on other sites

Guest StrangerX

As opta catre o chitara electrica.Am gasit pe internet mai multe oferte si as vreo o parere in legatura cu urmatoarele:

Harley Benton:Din ce am mai citit pe forum aici,am inteles ca nu e prea stralucita (deloc).

Aria 714-STD:Am gasit oferta pe un site specializat in instrumente muzicale.Imi place ca design dar nu stiu ca sunet cum e:D

(Si mai aveam una da' am uitat de ea)

 

Si in legatura cu amplificatoru':

Nu se poate canta la o chitara electrica fara amplificator nu?

Si a doua intrebare: