www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Pedala Reverb...


Recommended Posts

Posted

Salutare domnilor,

 

 

 

caut o recomandare de “specialist”, bazata pe propria experienta.. Problema est urmatoarea:

 

 

 

Acum citeva zile am recuperate un Dual Rectifier. (inutil de a discuta despre aceasta scula). Dupa citeva minute cu amp-ul singur mi-am conectat G-Major-ul in FX Loop, si aici surpriza: coloreaza sunetul intr-un mod foarte neplacut (chiar si in mod bypass!), mail ales in configuratie hi-gain. Dupa mult citit prin manuale si pe situl TC Electronics apare o incompatibilitate intre aceste 2 scule Pentru cei interesati, textul (ineresant) la care ma refer poate fii citit aici, in postul 3: http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=2905

 

 

 

Dupa o serie de configuratii pe G-Major (Kill Dry > On, etc…) rezultatul s-a ameliorat, dar ramine nesatisfacator. Drept care intrebarea: ce pedala de reverb (numai reverb!) ofera (conectat intre chitara si amp sau in Loop) cel mai mare “respect” al sunetului original. Chitara este montata in DiMarzio Evolution (deci semnal important).

 

 

 

Imi este imposibil sa testez toate pedalele (pe sculele mele), si multe comentarii (harmony central etc.) sint contradictorii. Drept care va multumesc anticipat.

Guest The Moan
Posted
Salutare domnilor,

 

 

 

caut o recomandare de “specialist”, bazata pe propria experienta.. Problema est urmatoarea:

 

 

 

Acum citeva zile am recuperate un Dual Rectifier. (inutil de a discuta despre aceasta scula). Dupa citeva minute cu amp-ul singur mi-am conectat G-Major-ul in FX Loop, si aici surpriza: coloreaza sunetul intr-un mod foarte neplacut (chiar si in mod bypass!), mail ales in configuratie hi-gain. Dupa mult citit prin manuale si pe situl TC Electronics apare o incompatibilitate intre aceste 2 scule Pentru cei interesati, textul (ineresant) la care ma refer poate fii citit aici, in postul 3: http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=2905

 

 

 

Dupa o serie de configuratii pe G-Major (Kill Dry > On, etc…) rezultatul s-a ameliorat, dar ramine nesatisfacator. Drept care intrebarea: ce pedala de reverb (numai reverb!) ofera (conectat intre chitara si amp sau in Loop) cel mai mare “respect” al sunetului original. Chitara este montata in DiMarzio Evolution (deci semnal important).

 

 

 

Imi este imposibil sa testez toate pedalele (pe sculele mele), si multe comentarii (harmony central etc.) sint contradictorii. Drept care va multumesc anticipat.

Mai este si Hardwire / Lexicon RV7 ( are true bypass si nu coloreaza sunetul nici oprit nici stins doar aduga un reverb finut )

Posted

Mersi pentru recomandari.

 

EHX Holy Grail pare sa sune frumos insa denaturind sunetul (3/4 din parerile utilizatorilor)

 

Hardwire / Lexicon RV7 : se pare ca asta este...demo-urile m-au convins, ramine sa gasesc unul sa-l testez in live...mersi mult.

Posted (edited)
Salutare domnilor,

 

 

 

caut o recomandare de “specialist”, bazata pe propria experienta.. Problema est urmatoarea:

 

 

 

Acum citeva zile am recuperate un Dual Rectifier. (inutil de a discuta despre aceasta scula). Dupa citeva minute cu amp-ul singur mi-am conectat G-Major-ul in FX Loop, si aici surpriza: coloreaza sunetul intr-un mod foarte neplacut (chiar si in mod bypass!), mail ales in configuratie hi-gain. Dupa mult citit prin manuale si pe situl TC Electronics apare o incompatibilitate intre aceste 2 scule Pentru cei interesati, textul (ineresant) la care ma refer poate fii citit aici, in postul 3: http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=2905

 

 

 

Dupa o serie de configuratii pe G-Major (Kill Dry > On, etc…) rezultatul s-a ameliorat, dar ramine nesatisfacator. Drept care intrebarea: ce pedala de reverb (numai reverb!) ofera (conectat intre chitara si amp sau in Loop) cel mai mare “respect” al sunetului original. Chitara este montata in DiMarzio Evolution (deci semnal important).

 

 

 

Imi este imposibil sa testez toate pedalele (pe sculele mele), si multe comentarii (harmony central etc.) sint contradictorii. Drept care va multumesc anticipat.

 

Orice reverb denatureaza apare efect pronuntat de "combfilter". Si din aceasta cauza se folosesc statii in paralel dar si din cauza ca la full power cu distors din final dupa orice efect ambiental pus inainte de final iese o harmalaie .Se ia semnal din statia full ovredrive ( line-out sau cu microfon ) si se amplifica cu efecte cu alta statie in regim "clean" astfel poti tine sub control sunetele ambientale oricat dai gain-ul .

 

De obicei loop-urile respective ale statiilor sunt realizate cu elemente pasive nu prea adaptate.

 

Cred ca la Mesa totusi au pus adaptor de impedanta dar nu-i precis si de aici poate sa apara in cazuri extreme o colorare.cand se foloseste doar o singura stati . bineinteles ca intotdeauna se face un compromis daca nu vrei sa cari trei statii de putere la cantat .

Edited by karpi
Posted (edited)
Orice reverb denatureaza apare efect pronuntat de "combfilter". Si din aceasta cauza se folosesc statii in paralel dar si din cauza ca la full power cu distors din final dupa orice efect ambiental pus inainte de final iese o harmalaie .Se ia semnal din statia full ovredrive ( line-out sau cu microfon ) si se amplifica cu efecte cu alta statie in regim "clean" astfel poti tine sub control sunetele ambientale oricat dai gain-ul .

 

De obicei loop-urile respective ale statiilor sunt realizate cu elemente pasive nu prea adaptate.

 

Cred ca la Mesa totusi au pus adaptor de impedanta dar nu-i precis si de aici poate sa apara in cazuri extreme o colorare.cand se foloseste doar o singura stati . bineinteles ca intotdeauna se face un compromis daca nu vrei sa cari trei statii de putere la cantat .

 

Mersi mult de raspuns domnu’ Arpi…clar planul cu 2 amplificatoare, dar nu-s Steve Morse (nu c-as canta mai prost, dar n-am banii lui :) )…

 

 

 

In ce masura Mesa sau TC Electronics implanteaza adaptatoare de impedanta n-am nici o idée, tot ce pot sa spun e ca situatia este extreme de frustranta…ai un sunet criminal (head-ul Mesa este pe un 4x12 Mesa), dar daca vreu un pic de reverb, delay etc. trebuie sa faci “compromisuri” (adica sa traiesti cu faptul ca se “strica” tocmai acest superb sunet). OK, G-Major n-o fii topul total, dar in halul asta este surprinzator. Pina acum il foloseam pe un JCM900, pe aceiasi boxa, colora si aici un pic sunetul dar nu deranja atit de tare, sau mai degraba deloc (JCM-ul se aranja singur sa sune prost).

 

 

 

Drept care, cine este interesat poate lua experianta aceasta ca o avertizare…nu ajunge sa iei o gramada de scule top (in articolul de mai sus era vorba de G-System), trebuie verificata compatibilitatea intre ele pentru a evita pierdere de nervi, timp, si bani (acum sunt obligat sa-l revind pe G-Major pentru a-l inlocuii cu scule adaptate).

Edited by Blooz

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.