www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Intrebare Despre Uitatul Unde Trebuie Pe Chitara


Guest Keeper
 Share

Recommended Posts

Problema mea e ca nu prea stiu ce/cum sa fac astfel incat sa reusesc sa nu mai fie nevoie sa ma uit la mana dreapta atunci cand cant ( ca din cate am citit/vazut atentia trebuie indreptata spre mana stanga). Am incercat metoda cu tinutul partii de sub degetul mare pe corzile de mai sus dar asa la majoritatea melodiilor care le "incerc" opresc sunetul corzii respective si suna aiurea...

 

intrebarea mea exista alte puncte de reper pentru mana dreapta? sau ramane "exerseaza metoda asta pana iese ca e cea mai eficienta"? :)

 

mentiuni poate importante pentru cei care vor raspunde: atm am o chitara clasica hora si sunt extrem de incepator :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

E mai simplu si recomandat sa "opresti sunetul mi-ului gros" aka sa faci palm-mute cu podul palmei drepte, tinant mana de-a curmezisul corzilor la bridge.

Link to comment
Share on other sites

Guest Baumwolle

Am incercat metoda cu tinutul partii de sub degetul mare pe corzile de mai sus dar asa la majoritatea melodiilor care le "incerc" opresc sunetul corzii respective si suna aiurea...

 

Oare? :)

Link to comment
Share on other sites

si uite asa incepe razboiul. Keeper mane incearca sa faci postul mai clar, ca nici nu stii daca beauwolle a fost ontopic sau nu. (no offence to anyone)

Link to comment
Share on other sites

mentiuni poate importante pentru cei care vor raspunde: atm am o chitara clasica hora si sunt extrem de incepator :)

E mai simplu si recomandat sa "opresti sunetul mi-ului gros" aka sa faci palm-mute cu podul palmei drepte, tinant mana de-a curmezisul corzilor la bridge.

 

Palm mute ... chitara clasica ... :):)

Edited by vektor
Link to comment
Share on other sites

no offense dar sunt uimit ce de posturi aiurea au aparut pe baza unei intrebari...desi nu inteleg cum am fost neclar...mai incerc o data: