mihaitarta Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 Mi-am instalat un crossroads neck si un goodwood in bridge pe un les paul standard, impreuna cu un WCR wiring kit. Doza din bridge suna super, dar cea din neck mi se pare ca suna cam confuz si are cam multi basi. Daca mai sunteti posesori de crossroads neck pe aici, as vrea sa aflu parerea voastra despre asta.
mihaitarta Posted October 23, 2008 Author Posted October 23, 2008 Salut. Am eu aceeasi combinatie. La mine suna ok, chiar prea cristalin uneori,drept pentru care le-am mutat pe o chitara cu si mai mult bass natural. Si Rares are un Crossroads in neck si suna bine si la el. mai, nush care e faza, ca am verificat si reverificat toate lipiturile, am masurat tot ce se putea masura si pare in regula.Acuma sa nu-ti imaginezi ca suna rau, doar ca probabil ma asteptam eu la un alt sound.Probabil ca o voi inlocui pt o comparatie cu un bb1 care are aprox acelasi output si probabil o sa fiu mai destept atunci... mersi de reply
Stimpson J. Cat Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 (edited) Am auzit pe undeva ca daca doza de ritm e prea aproape de corzi suna mai infundat. Vezi poate o fi de la asta. Edited October 23, 2008 by Stimpson J. Cat
Quetzalcoatl Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 si daca tai din ton se aude infundat(stil eric clapton si nu numai)
Guest zzz Posted October 23, 2008 Posted October 23, 2008 Intra Rares si George si o sa lamureasca care e problema
mihaitarta Posted October 23, 2008 Author Posted October 23, 2008 Intra Rares si George si o sa lamureasca care e problema Am lamurit-o imi obosisera urechile de la atata ascultat/masurat/reglat inaltime la doze, iar ascultat, iar reglat....and on and on and on Am ascultat-o din nou cu mintea si urechile odihnite si suna bine scuze ca v-am antrenat aiurea in topicul asta si va multumesc tuturor pentru raspunsuri
mihaitarta Posted November 18, 2009 Author Posted November 18, 2009 Dezgrop topicul asta pt ca tot nu mi-a placut cum suna doza de neck si dupa multe sapaturi, am gasit o solutie care functioneaza in cazul meu. Am deconectat pot-ul de ton de pe doza de neck cu tot cu condensator si suna superb. Acum nu mai am ton pe doza de neck, dar pt. mine merita compromisul. S-a mai tot discutat despre potentiometre pe rgc, dar exista un lucru pe care eu nu l-am vazut in niciuna dintre discutii, si anume ca daca pe o doza ai si pot de volum si de ton, rezistenta pe care o "vede" doza se calculeaza dupa formula: 1/rez.totala=1/r1(vol.)+1/r2(ton) Deci daca ai volum si ton de cate 500k, de fapt rezistenta totala este 250k Daca ai doar volum(fara ton) de 500k atunci ai rez.totala de 500k Este exact ca si impedanta la difuzoarele legate in paralel. De asemenea am descoperit niste informatii destul de utile: Valoarea potentiometrelor poate fi: 1 Marita in felul urmator: http://www.lespaulforum.com/pots/potents2.html 2 Micsorata prin adaugarea unei rezistente in paralel (lipita intre picioarele exterioare ale pot-ului). Valoarea acestei rezistente se poate calcula tot dupa formula de mai sus, pornind de la valoarea pot-ului si valoarea la care se vrea sa se ajunga: 1/rez.totala(atata vrem sa obtinem in final)= 1/r1(valoarea pot-ului) + 1/x , unde x= valoarea rezistentei ce se adauga Sper sa va ajute cu ceva
vektor Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Potul de ton nu e o rezistenta chioara, si discutam de curent alternativ. Dozele "vad" impedanta, care are si element reactiv [consensator] si alte neologisme fara interes pentru chitaristul generic. Si nu uita ca dozele alea sunt niste bobine. Concluziile totusi sunt empiric corecte : R mai mare la pot de volum -> mai multe inalte. Scapi de pot + cap de ton = suna mai bine. Si eu am aruncat potul de ton
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now