Guest denis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Salut! Recent am achizitionat o frumoasa chitara Fender Strat Standard, made in Mexico si mi-a venit cu tremoloul (de tip Vintage Synchronized Tremolo) reglat ca floating. Adica puteam sa urc si sa cobor notele din tremoloul respectiv... Si acum mi-am mai cumparat doua arcuri care le-am montat in spate (acum sunt toate 5 la locul lor), am strans suruburile care tin placa pe care sunt prinse, in speranta ca il fixez cumva sa pot doar sa apas in jos (sa cobor pitchul), ca sa evit toate problemele care vin cu un floating tremolo (de care oricum nu am nevoie). Problema e ca dupa ce am facut toate astea, cand am acordat chitara...prima data am acordat Mi-ul gros iar apoi La-ul. Dupa ce am strans La-ul, Mi-ul a coborat cu jumatate de semiton. Aceeasi problema o am si daca sa zicem las o nota libera sa sune si intind o alta coarda in acelasi timp...nota libera coboara in pitch. Cu alte cuvinte nu am scapat de nici una din problemele floating tremoloului, desi el acum sta lipit de corp perfect. De ce se intampla asta si cum o pot rezolva?
alexyz Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Salut!Recent am achizitionat o frumoasa chitara Fender Strat Standard, made in Mexico si mi-a venit cu tremoloul (de tip Vintage Synchronized Tremolo) reglat ca floating. Adica puteam sa urc si sa cobor notele din tremoloul respectiv... Si acum mi-am mai cumparat doua arcuri care le-am montat in spate (acum sunt toate 5 la locul lor), am strans suruburile care tin placa pe care sunt prinse, in speranta ca il fixez cumva sa pot doar sa apas in jos (sa cobor pitchul), ca sa evit toate problemele care vin cu un floating tremolo (de care oricum nu am nevoie). Problema e ca dupa ce am facut toate astea, cand am acordat chitara...prima data am acordat Mi-ul gros iar apoi La-ul. Dupa ce am strans La-ul, Mi-ul a coborat cu jumatate de semiton. Aceeasi problema o am si daca sa zicem las o nota libera sa sune si intind o alta coarda in acelasi timp...nota libera coboara in pitch. Cu alte cuvinte nu am scapat de nici una din problemele floating tremoloului, desi el acum sta lipit de corp perfect. De ce se intampla asta si cum o pot rezolva? Pai el sta perfect lipit cand nu ai corzile tensionate, dar cand incepi sa acordezi, coarda trage de el in sus.ca sa coboare juma de semiton e nevoie de o miscare FOARTE FOARTE FOARTE mica din partea puntii,deci imperceptibila pt tine. mai strange din suruburi (daca sunt corzi le proaspat puse,tine cont ca ele mai aluneca pe cheitza pana se strang bine si e normal sa iti coboare din pitch.) DECI Acordeaza-o asa pana la capat, apoi repeta. Daca si a 2-a oara mai coboara notabil nota, mai strange putin din arcuri. Cu rabdare, din aproape in aproape ai sa rezolvi problema. Atentie, strange de ambele suruburi la fel, si cate putin. Vezi sa fie paralela placa din care ies suruburile cu linia chitarii. (ce exprimare de rahat...daca nu intelegi iti desenez pe poza) Succes BTW am avut si eu un fost strat standard, a venit reglat la fel si asa l-am lasat. Nu am avut nici o problema de acordaj, doar daca ti se rupe vreo coarda sau schimbi gauge-ul atunci trebuie reglat, in rest e ok. Ah, sa o stapanesti sanatos, sa o canti si sa ne incanti
Guest denis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Pai el sta perfect lipit cand nu ai corzile tensionate, dar cand incepi sa acordezi, coarda trage de el in sus.ca sa coboare juma de semiton e nevoie de o miscare FOARTE FOARTE FOARTE mica din partea puntii,deci imperceptibila pt tine. mai strange din suruburi (daca sunt corzi le proaspat puse,tine cont ca ele mai aluneca pe cheitza pana se strang bine si e normal sa iti coboare din pitch.) DECI Acordeaza-o asa pana la capat, apoi repeta. Daca si a 2-a oara mai coboara notabil nota, mai strange putin din arcuri. Cu rabdare, din aproape in aproape ai sa rezolvi problema. Atentie, strange de ambele suruburi la fel, si cate putin. Vezi sa fie paralela placa din care ies suruburile cu linia chitarii. (ce exprimare de rahat...daca nu intelegi iti desenez pe poza) Succes BTW am avut si eu un fost strat standard, a venit reglat la fel si asa l-am lasat. Nu am avut nici o problema de acordaj, doar daca ti se rupe vreo coarda sau schimbi gauge-ul atunci trebuie reglat, in rest e ok. Ah, sa o stapanesti sanatos, sa o canti si sa ne incanti Corzile nu sunt noi, sunt cantate... Cand vine vorba de acordaj se comporta in continuare ca un floating, adica acordez tot si dupa aia incep de la capat si fac asta de vreo 3 ori pana sunt toate la intaltimea la care trebuie, deci sigur mai trebuie strans din suruburile alea. Doar ca...nu mai am nici un centimetru pana sunt stranse de tot...imediat incerc si dau reply
Guest denis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 na, am strans pana pur si simplu nu am mai putut. loc mai este, vreo jumate de centimetru da nu mai merg suruburile. Si se comporta la fel la acordat :| alta solutie?
karpi Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 na, am strans pana pur si simplu nu am mai putut. loc mai este, vreo jumate de centimetru da nu mai merg suruburile. Si se comporta la fel la acordat :| alta solutie? N-o mai acordezi si nu se mai intampla ..LOL Cu rabdare pe rand pana ajungi acordat . Daca nu vrei sa folosesti vibratorul de loc pui o piedica intre butuc si corpul chitarei , dintr-o bucata de lemn . cauta ca s-a mai explicat de cateva ori , cu desen etc,..
Guest denis Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 N-o mai acordezi si nu se mai intampla ..LOL Cu rabdare pe rand pana ajungi acordat . Daca nu vrei sa folosesti vibratorul de loc pui o piedica intre butuc si corpul chitarei , dintr-o bucata de lemn . cauta ca s-a mai explicat de cateva ori , cu desen etc,.. Vreau sa folosesc vibratorul dar doar intr-un singur sens, nu vreau sa il blochez. Si am inteles ca e o practica destul de des folosita pentru stratouri (cele cu vintage sync.)... Nu as vrea sa il las cum a fost reglat de fabrica pentru ca nu pot sa imi schimb acordaju fara sa pierd 10 minute, si oricum nu am nevoie de el sa functioneze in ambele parti.
karpi Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Vreau sa folosesc vibratorul dar doar intr-un singur sens, nu vreau sa il blochez. Si am inteles ca e o practica destul de des folosita pentru stratouri (cele cu vintage sync.)...Nu as vrea sa il las cum a fost reglat de fabrica pentru ca nu pot sa imi schimb acordaju fara sa pierd 10 minute, si oricum nu am nevoie de el sa functioneze in ambele parti. problema ar fi ca chiar in cazul cand lasi in jos corzile ele se misca catre chei si cand se tensioneaza iar coarda se poate agatza in nut , de acea se unge nut-ul cu solutie de ulei grafitat ( 1/3). Tot la slabirea tensiuni se misca si spirele pe vhei si la reasezare se pot muta pe alta pozitie si se dezacordeaza coarda. La tensionarea corzilor cand tragi in sus de vibrator sunt mai putine sansele sa se dezacordeze . Din aceste cauze s-a inventat Floyd-rose double locking tremolo .are menghina sus dupa nut pe headstock si previne fenomenele amintite mai sus.Daca ai menghina la nut trebuie sa ai si finetuning pe bridge ca sa poti corecta acordajul n=o sa umbli cu cheie sau surubeknita in timpul cantatului pe scna sa slabesti menghina ca sa acordezi , apoi menghina de obicei cand se strange urva pitchul deoarece strange coarda si aceasta se mai intinde.
stradivarius Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 (edited) Iti explica fratele tau fii relaxat. Deci. In momentul in care strangi corzile nu numai bridgeul e tensionat(bridge = tremolo). Griful ti se tensioneaza in acelasi timp. E perfect normal in momentul in care incepi sa acordezi chitara sa iti coboare putin celelalte corzi. O sa observi ca griful se curbeaza si el. Foarte putin dar se curbeaza. Nu e nevoie de 5 arcuri ca sa stea lipit. Si 4 e suficient dar strangi mai mult suruburile din spate de la arcuri. Ca sa fii sigur ca nu ti se ridica bridgeul trebuie sa ai sub 1 cm intre chitara si chestia de metal pe care se prind arcurile si suruburile. Acordeaza-ti toata chitara, chiar daca iti coboara putin la inceput. Asta se intampla si cu o chitara care are bridge fix. Termina de acordat toate corzile si apoi vezi si verifica suruburile din spate sa fie stranse ok. Spor la treaba. Si spune-ne si noua ce grosimi folosesti. sper ca folosesti maxim 0.10, 0.52 Edited September 23, 2008 by stradivarius
StratMan Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 (edited) Vreau sa folosesc vibratorul dar doar intr-un singur sens, nu vreau sa il blochez. Si am inteles ca e o practica destul de des folosita pentru stratouri (cele cu vintage sync.)...Nu as vrea sa il las cum a fost reglat de fabrica pentru ca nu pot sa imi schimb acordaju fara sa pierd 10 minute, si oricum nu am nevoie de el sa functioneze in ambele parti. da, ai facut foarte bine ca ti-ai montat 5 arcuri la vibrator. in afara faptului ca poti sa strangi arcurile suficient pt. a se lipi talpica vibratorului de corpul chitarei si sunetul devine, in acest caz, mai incisiv, mai prezent. reglajul pe care il doresti tu, la vibrator, este relativ usor de obtinut iar "stay in tune"-ul pe care il clamezi, se poate si el obtine fara probleme. ceea ce trebuie sa-ti fie foarte clar este faptul ca atunci cand acordezi chitara, la acest tip de vibrator, tensiunea crescanda a corzii pe care o ridici (ca pitch) este suportata si contrabalansata de aceste 5 arcuri. deci, daca ai acordat, sa zicem, coarda a 6-a si urmeaza a 5-a, dupa ce ai acordata-o pe a 5-a, vei constata ca a 6-a este, din nou sub pitch s.a.m.d. cu toate celelate corzi. in acest caz, solutia este relativ simpla. vei acorda aproximativ cele 6 corzi, pt a crea o tensiune apropiata celei dorite, dupa care, daca talpica vibratorului inca mai sta ridicata fata de corp, vei strange arcurile, usor, usor, pana ce talpica se va lipi de corp. in acest moment vei reacorda chitara. de obicei, tensiunea celor 5 arcuri, trebuie reglata in asa fel, incat, talpica vibratorului fiind lipita perfect de corp, atunci cand intinzi, in jos, de coarda groasa mi, cam pana in dreptul corzii a 4-a (re), prin poz.15, talpica sa se ridice foarte putin, dar vizibil, fata de pe corp. ei bine, abia in acest moment vei stabili un echilibru bun intre tensiunea corzilor si arcuri si vei avea si o actiune comoda si stabila a manetei vibratorului. din ceea ce ai explicat tu ca ti s-a intamplat, eu nu pot trage decat concluzia ca cele 5 arcuri ale vibratorului, inca, nu sunt stranse suficient si la un bend al unei corzi, creste cam mult tensiunea in arcuri si se resimte asupra celorlalte corzi. incearca reglajul propus mai sus si vei fi multumit. si eu folosesc vibratorul exact in modul dorit de tine. pe de alta parte, ai mare grija ca cele 6 suruburi, care fixeaza talpica vibratorului de corp, inspre doze, sa nu fie prea stranse, dar nici prea ridicate, pt. a lasa posibilitatea tapicii vibratorului sa se aseze perfect lipita de corp. (daca aceste suruburi sunt prea stranse, indiferent de cat vei strange cele 5 arcuri, talpica nu se va putea culca perfect peste corp. daca aceste 6 suruburi sunt lasate prea ridicate, atunci talpica vibratorului se va culca peste corp in partea opusa celor 6 suruburi, dar se va ridica usor chiar in dreptul suruburilor). exista si un mare DAR aici! chiar astfel reglat vibratorul, sa nu ai, cumva, pretentia ca, in actiune, sa-ti lase in pitch, mai mult de un semiton si sa ai, in continuare, un acordaj stabil, pt. ca nu prea se poate obtine mai mult la acest tip de vibrator! (vibratoarele vintage in 6 suruburi dau posibilitatea, oarecum limitata, obtinerii efectului de vibrato, fara a altera, ba chiar sporind adancimea sunetului chitarei. coborarea stabila in pitch, peste un semiton, cade in sarcina altor tipuri de vibratoare: khaler, floyd rose, etc, cu un alt tip de constructie si reglaje si care, datorita masei mari de metal avute in componenta, denatureaza sunetul chitarei). numai de bine. Edited September 24, 2008 by StratMan
Guest denis Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Iti explica fratele tau fii relaxat. Deci. In momentul in care strangi corzile nu numai bridgeul e tensionat(bridge = tremolo). Griful ti se tensioneaza in acelasi timp. E perfect normal in momentul in care incepi sa acordezi chitara sa iti coboare putin celelalte corzi. O sa observi ca griful se curbeaza si el. Foarte putin dar se curbeaza. Nu e nevoie de 5 arcuri ca sa stea lipit. Si 4 e suficient dar strangi mai mult suruburile din spate de la arcuri. Ca sa fii sigur ca nu ti se ridica bridgeul trebuie sa ai sub 1 cm intre chitara si chestia de metal pe care se prind arcurile si suruburile. Acordeaza-ti toata chitara, chiar daca iti coboara putin la inceput. Asta se intampla si cu o chitara care are bridge fix. Termina de acordat toate corzile si apoi vezi si verifica suruburile din spate sa fie stranse ok. Spor la treaba. Si spune-ne si noua ce grosimi folosesti. sper ca folosesti maxim 0.10, 0.52 Mai am si o chitara de tip les paul (evident cu bridge fix) si nu intampin nicicare din problemele astea. Dar s-ar putea sa fie din cauza ca griful e considerabil mai gros deci mai rezistent la tensiunea corzilor. Daca e cum spui tu, sa fie din cauza ca griful se curbeaza putin, nu ar trebui in momentul in care fac un bend pe una din corzi, cealalta coarda care o las sa sune liber sa coboare in pitch aproape jumatate de semiton, pentru ca nu se creeaza o tensiune asa de mare din cauza bendului sa traga griful atat de tare, cred eu. Deci tind sa cred ca e in continuare din cauza bridgeului/tremoloului Folosesc corzi de 09-42 pe strat. da, ai facut foarte bine ca ti-ai montat 5 arcuri la vibrator. in afara faptului ca poti sa strangi arcurile suficient pt. a se lipi talpica vibratorului de corpul chitarei si sunetul devine, in acest caz, mai incisiv, mai prezent.reglajul pe care il doresti tu, la vibrator, este relativ usor de obtinut iar "stay in tune"-ul pe care il clamezi, se poate si el obtine fara probleme. ceea ce trebuie sa-ti fie foarte clar este faptul ca atunci cand acordezi chitara, la acest tip de vibrator, tensiunea crescanda a corzii pe care o ridici (ca pitch) este suportata si contrabalansata de aceste 5 arcuri. deci, daca ai acordat, sa zicem, coarda a 6-a si urmeaza a 5-a, dupa ce ai acordata-o pe a 5-a, vei constata ca a 6-a este, din nou sub pitch s.a.m.d. cu toate celelate corzi. in acest caz, solutia este relativ simpla. vei acorda aproximativ cele 6 corzi, pt a crea o tensiune apropiata celei dorite, dupa care, daca talpica vibratorului inca mai sta ridicata fata de corp, vei strange arcurile, usor, usor, pana ce talpica se va lipi de corp. in acest moment vei reacorda chitara. de obicei, tensiunea celor 5 arcuri, trebuie reglata in asa fel, incat, talpica vibratorului fiind lipita perfect de corp, atunci cand intinzi, in jos, de coarda groasa mi, cam pana in dreptul corzii a 4-a (re), prin poz.15, talpica sa se ridice foarte putin, dar vizibil, fata de pe corp. ei bine, abia in acest moment vei stabili un echilibru bun intre tensiunea corzilor si arcuri si vei avea si o actiune comoda si stabila a manetei vibratorului. din ceea ce ai explicat tu ca ti s-a intamplat, eu nu pot trage decat concluzia ca cele 5 arcuri ale vibratorului, inca, nu sunt stranse suficient si la un bend al unei corzi, creste cam mult tensiunea in arcuri si se resimte asupra celorlalte corzi. incearca reglajul propus mai sus si vei fi multumit. si eu folosesc vibratorul exact in modul dorit de tine. pe de alta parte, ai mare grija ca cele 6 suruburi, care fixeaza talpica vibratorului de corp, inspre doze, sa nu fie prea stranse, dar nici prea ridicate, pt. a lasa posibilitatea tapicii vibratorului sa se aseze perfect lipita de corp. (daca aceste suruburi sunt prea stranse, indiferent de cat vei strange cele 5 arcuri, talpica nu se va putea culca perfect peste corp. daca aceste 6 suruburi sunt lasate prea ridicate, atunci talpica vibratorului se va culca peste corp in partea opusa celor 6 suruburi, dar se va ridica usor chiar in dreptul suruburilor). exista si un mare DAR aici! chiar astfel reglat vibratorul, sa nu ai, cumva, pretentia ca, in actiune, sa-ti lase in pitch, mai mult de un semiton si sa ai, in continuare, un acordaj stabil, pt. ca nu prea se poate obtine mai mult la acest tip de vibrator! (vibratoarele vintage in 6 suruburi dau posibilitatea, oarecum limitata, obtinerii efectului de vibrato, fara a altera, ba chiar sporind adancimea sunetului chitarei. coborarea stabila in pitch, peste un semiton, cade in sarcina altor tipuri de vibratoare: khaler, floyd rose, etc, cu un alt tip de constructie si reglaje si care, datorita masei mari de metal avute in componenta, denatureaza sunetul chitarei). numai de bine. Suruburile care tin placa de care sunt agatate arcurile sunt stranse aproape de maxim. Am vrut sa le strang pana la capat dar nu am mai putut, mi s-a si indoit putin capul surubelnitei... Suruburile care tin talpica vibratorului le-am lasat ca in fabrica si talpica este perfect paralela cu corpul chitarii si sta, cand chitara este acordata, perfect lipita de corp. Dar daca intind mi-ul gros cum spui tu, talpica nu se ridica deloc (vizibil). Daca tensiunea arcurilor ar fi suficient de puternica sa tina talpica perfect lipita de corp (sa zicem cand corzile sunt lasate) atunci nu ar trebui in momentul in care incep sa acordez, corzile sa ramana la acelasi pitch (adica sa fie nevoie doar de un singur acordaj al fiecarei corzi) ? Nici nu aveam intentia sa il folosesc sa fac coborari asa dramatice ci doar pentru un vibrato simplu... doar ca acum ca am strans atat de tare suruburile din spate, de abia ca mai pot apasa pe maneta.
dass101 Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Daca abia poti apasa pe maneta nu vad cum sa ti se modifice pitchul de la celelalte corzi atunci cind faci un bend. reglarea tremoloului este un compromis. Slabeste suruburile din spate exact pina ajungi la un echilibru, astfel incit la benduri normale sa nu ti se ridice sesizabil talipca. Eu am un tremolo de tip Wilkinson, acelasi principiu ca la Strat, si nu am aceasta problema cu corzi de 10-52, cu 5 arcuri montate. Sau daca exista, problema este atit de mica incit nu ma deranjeaza deloc.
StratMan Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 (edited) Daca abia poti apasa pe maneta nu vad cum sa ti se modifice pitchul de la celelalte corzi atunci cind faci un bend.reglarea tremoloului este un compromis. Slabeste suruburile din spate exact pina ajungi la un echilibru, astfel incit la benduri normale sa nu ti se ridice sesizabil talipca. @denis: faci reglajul pe care ti l-am propus si vei fi multumit de actiunea vibratorului, crede-ma iar reglajul tijei din gat este o cu totul alta poveste si aia se regleaza tocmai pt. a rezista gatul, tensiunilor generate de corzi si pt. a avea o actiune comoda a corzilor in raport cu griful. oricum, nu se dezacordeaza o chitara din cauza gatului! numai de bine. Edited September 24, 2008 by StratMan
Guest denis Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 @denis: faci reglajul pe care ti l-am propus si vei fi multumit de actiunea vibratorului, crede-ma iar reglajul tijei din gat este o cu totul alta poveste si aia se regleaza tocmai pt. a rezista gatul, tensiunilor generate de corzi si pt. a avea o actiune comoda a corzilor in raport cu griful. oricum, nu se dezacordeaza o chitara din cauza gatului! numai de bine. Am o intrebare, are ceva daca tensiunea arcurilor din spate e mai puternica decat propui tu in reglaj si intinzand coarda Mi gros cum ai spus tu nu se ridica bridge-ul? Ca oricum talpica sta lipita de corp cand tensiunea din arcuri e mai mare si nu se duce in cealalta parte ca la floyd rose sa zicem... Mai am o problema, cum mi-a coborat bridge-ul cand l-am adus paralel cu corpul, mi-a aparut putin fret buzz la ultimele freturi (de la tasta 17 incolo, dar foarte putin). Ar trebui sa ridic putin corzile din saddle-uri din spate sau sa umblu la truss rod? ca ma gandesc ca acum tensiunea suportata de truss e mai mare, poate s-a modificat subtil curbarea grifului (desi eu nu o observ)
StratMan Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 Am o intrebare, are ceva daca tensiunea arcurilor din spate e mai puternica decat propui tu in reglaj si intinzand coarda Mi gros cum ai spus tu nu se ridica bridge-ul? Ca oricum talpica sta lipita de corp cand tensiunea din arcuri e mai mare si nu se duce in cealalta parte ca la floyd rose sa zicem... Mai am o problema, cum mi-a coborat bridge-ul cand l-am adus paralel cu corpul, mi-a aparut putin fret buzz la ultimele freturi (de la tasta 17 incolo, dar foarte putin). Ar trebui sa ridic putin corzile din saddle-uri din spate sau sa umblu la truss rod? ca ma gandesc ca acum tensiunea suportata de truss e mai mare, poate s-a modificat subtil curbarea grifului (desi eu nu o observ) asa cum ti-a explicat foarte bine si @dass101 , eu ti-am oferit solutia finala de echilibru, pt. ca tu sa cauti cat mai putin. daca talpica nu se dezlipeste de corp, la intinderea propusa de mine, atunci actiunea manetei va fi destul de greoaie. eu ti-am oferit varianta folosita de mine, cu care pot canta "in tune" shadows, hendrix, blackmore, pt. ca astia ma cam intereseaza pe mine. daca ai folosit acs tip de corzi, gatul nu a suferit transformari, trebuie doar sa ridici usor corzile din saddles. succes
Guest denis Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 asa cum ti-a explicat foarte bine si @dass101 , eu ti-am oferit solutia finala de echilibru, pt. ca tu sa cauti cat mai putin. daca talpica nu se dezlipeste de corp, la intinderea propusa de mine, atunci actiunea manetei va fi destul de greoaie. eu ti-am oferit varianta folosita de mine, cu care pot canta "in tune" shadows, hendrix, blackmore, pt. ca astia ma cam intereseaza pe mine.daca ai folosit acs tip de corzi, gatul nu a suferit transformari, trebuie doar sa ridici usor corzile din saddles. succes Oricum stransesem suruburile pana nu s-au mai putut strange...acum le-am mai destrans pana am considerat ca actiunea manetei de tremolo este comfortabila...si talpica sta in continuare lipita de corpul chitarei. Daca, cu chitara acordata, destrang sa zicem mi-ul subtire, restul corzilor urca in pitch foarte putin, destul de putin incat nu se simte ca falseaza, deci ramane functional acordajul. La fel si cand fac un bend de peste 1 ton, la fel si cand trec in vreun acordaj de tip Drop D, pitch-ul variaza foarte putin (o optime de semiton pe tuner aproximativ) Deci as putea spune ca e aproape de ideal... Mersi!
dire_straits Posted November 15, 2008 Posted November 15, 2008 am si eu acelasi tip de tremolo,pe fender strat classic player 50,si am schimbat corzile cu cele de 0.09.iar acum bridgeul sta lipit de corpul chitarei.si eu vrea sa fie floating.ce ar trebui sa fac??
alexyz Posted November 17, 2008 Posted November 17, 2008 am si eu acelasi tip de tremolo,pe fender strat classic player 50,si am schimbat corzile cu cele de 0.09.iar acum bridgeul sta lipit de corpul chitarei.si eu vrea sa fie floating.ce ar trebui sa fac?? slabeste suruburile care intind arcurile. Apoi cu rabdare incerci sa ajungi la un echilibru intre corzile acordate si puntea ridicata atat cat vrei tu.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now