www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Fender sau...Smender?


Guest mohikan
 Share

Recommended Posts

Guest mohikan

Salutare!

 

Sunt incepator in ale chitarei, dar vreau sa-mi cumpar si eu una. Am tot auzit de Fenderu' ala de la ProGuitar intrebarea e, daca fac comanda online de la ProGuitar sa-mi aduca un Fender ca si acela, cat de buna ar putea fi chitara aia (neputand s-o testez, evident)? Risc sa primesc o chitara nu tocmai buna? Mai bine spus, face Fender chitare proaste (cum sunt cele Hora, unele)?

Link to comment
Share on other sites

daca le calci cu tractorul o sa obtii ceva asemanator hora :)

face Fender chitare proaste, (cum sunt cele Hora, unele)?

good joke!! cum sa compari fender cu hora?

nu toate chitarile fender isi merita 100% pretul insa fender sunt printre chitarile bune si daca te tine portofelul merita; riscul ar fi sa nu primesti o chitara buna ci bunicica (oricum peste media de la noi din tara)

Edited by Susceptor
Link to comment
Share on other sites

Guest mohikan

no shit... o sa ramai surprins dar americanii cumpara la copiii lor chitara Squier si nu Fender.

 

Si Squire e o alternativa, parca au un Acoustic Pack cam la acelasi pret cu Fender DG5, oricum multumesc pentru indicatii. Va raman dator.

Link to comment
Share on other sites

Guest mohikan

daca vrei un fender dg5, e o alegere foarte buna dar nu este o chitara de top... credeam ca te referi la un fender strat de 40 mil lei vechi... oricum dg5 este peste orice chitara hora. multa bafta!

 

Am spus de la inceput ca sunt incepator. Banuiesc ca DG5 e cumva comparabila cu Squireu' din Acoustic Pack, oricum dilema era ca la inceput e buna cam orice chitara, daca chiar ai dorinta sa inveti, dar dupa un timp te gandesti ca ti-ar prinde bine o chitara buna, fie ea si acustica si de-asta ma gandesc sa iau de la inceput o chitara buna.

Link to comment
Share on other sites