www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Probleme Cu O Chitara Noua


Guest shhican
 Share

Recommended Posts

Guest shhican

Am si eu urmatoarea problema. Sunt incepator si am zis ca pentru inceput nu vreau sa bag prea multi bani intr-o chitara. Asa ca mi-am luat un set Harley Benton de pe thomann.de. Mai exact asta.

Toate bune si frumoase pana am primit setul acasa. Am scos chitara si cand i-am facut un test toate corzile aveau un fret buzz pe liber si pana la tasta 7. Pe net am cautat eu ce am cautat cum sa fac sa ridic actiunea insa nu prea as vrea sa ma bag sa o stric de tot :). Ce voiam sa stiu e unde gasesc un lutier care sa nu imi ia jumatate din banii care i-am dat pe chitara :)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu urmatoarea problema. Sunt incepator si am zis ca pentru inceput nu vreau sa bag prea multi bani intr-o chitara. Asa ca mi-am luat un set Harley Benton de pe thomann.de. Mai exact asta.

Toate bune si frumoase pana am primit setul acasa. Am scos chitara si cand i-am facut un test toate corzile aveau un fret buzz pe liber si pana la tasta 7. Pe net am cautat eu ce am cautat cum sa fac sa ridic actiunea insa nu prea as vrea sa ma bag sa o stric de tot :) . Ce voiam sa stiu e unde gasesc un lutier care sa nu imi ia jumatate din banii care i-am dat pe chitara :)

 

de unde esti?

Link to comment
Share on other sites

trebuie reglata,contacteaza un cunoscator.

Ele sunt asamblate si atat.

E simplu de spus ...,,strangi suruburile astea" dar si alea se strang sau se lasa cu cap (falseaza,zbarnaie,daca nu se face cum trebuie)

Daca zbarnaie poate sa fie si de la grif,trebuie sa invarti de tija din interiorul ei(griful poate fi convex sau concav si trebuie indreptat) etc...

post-1203-1210320992_thumb.jpg

Edited by BCRich
Link to comment
Share on other sites

Guest shhican
de unde esti?

 

Din bucuresti

 

pai e simplu...ai primit si un set de 'imbusuri',chei hexagonale...iei cea mai mica cheie si strangi surubele astea..