Guest Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 (edited) Tin totusi sa precizez ca un tanar chitarist talentat care doreste sa participe, poate face un sacrificiu sa vina la noi sa-si faca public talentul in cadrul concursului. Asa cum s-au gasit bani de transport pentru alte festivaluri (nu vreau sa dau nume pentru a nu crea o noua polemica) sau pentru concerte ale artistilor straini care au sosit in Bucuresti( Dream Theater, Nightwish, Evergrey, etc), si publicul din tara a ajuns totusi la aceste concerte, asa ar putea sa procedeze si in cazul acestei prime editii. Tin sa te contrazic. Eu stiu cazuri de chitaristi ce abia fac rost de bani sa-si cumpere un set de corzi. Trebuie sa te gandesti si la cazare (pentru preselectie si concurs). Dupa un drum de 12 ore cu trenul mizer, nu stiu cine mai este capabil sa performeze la nivel maxim. Este nevoie de odihna si concentrare. Plus ca varsta participantilor este cuprinsa in segmentul de 16-22 de ani. La varsta asta nu prea se munceste (decat in Bangladesh). Ca o sugestie pentru editiile viitoare, poate ar trebui organizate preselectii locale (se poate face asta intr-un club din orasul respectiv), gasirea unui sponsor care ofera servicii de transport (asigurandu-le astfel castigatorilor deplasarea) si poate un camin scolar unde sa poata fi cazati participantii pentru o noapte sau doua (in Bucuresti, nu?). Este o minima dovada de respect. Edited May 1, 2007 by Guest
igorr Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Salut,de acord cu tine, sunt multi tineri talentati prin tara, tocmai acesta este si scopul Nationalei de a-i promova. Este totusi prima editie, bugetul oferit de sponsorul principal Bergenbier fiind strict legat de cheltuielile de organizare, promovare, sunet si lumini, juriu, etc. La urmatoarea editie voi ridica personal problema aceasta. Tin totusi sa precizez ca un tanar chitarist talentat care doreste sa participe, poate face un sacrificiu sa vina la noi sa-si faca public talentul in cadrul concursului. Asa cum s-au gasit bani de transport pentru alte festivaluri (nu vreau sa dau nume pentru a nu crea o noua polemica) sau pentru concerte ale artistilor straini care au sosit in Bucuresti( Dream Theater, Nightwish, Evergrey, etc), si publicul din tara a ajuns totusi la aceste concerte, asa ar putea sa procedeze si in cazul acestei prime editii. Sa nu uitam, totusi ca "nimeni nu pleaca cu mana goala", remember ? Multumim pentru opinia ta "la rece". Keep On Rockin'! P.S. Hai sa nu comparam "campania electorala" a lui GG cu un concurs cultural. Salut Adi, nu te supara dar asta cu oricum se vor gasi bani de transport/cazare e o speculatie. La fel ca aia ca patronii nu le dau salarii mari ospatarilor sau coafezelor ca oricum primesc spaga si-si rotunjesc veniturile. Pai tocmai ca e primul an al "Nationalei de Rock" organizarea ar trebui sa fie impecabila ca tinerii chitaristi nu stiu la ce sa se astepte. Probabil in acest fel veti avea majoritatea participantilor din Bucuresti si imprejurimi. De aia zic ca intr-un concurs "national" nici un aspect nu se lasa pe afara. Ok, stiu ca de sponsori e greu de facut rost insa nu cred ca era atat de greu sa mai fi facut rost de 2000 de Euro pentru transport (ca sunt elevi si studenti si platesc la jumatate drumul) iar in Bucuresti se putea "aranja" cazarea concurentilor la un camin studentesc. Omu' vine cu inima deschisa sa concureze cand stie ca "toate cheltuielile lui ii sunt acoperite de catre organizatori". Si in acest fel stabilesti de la inceput un standard al concursului. Comparatia cu GG era singura ce mi-a venit in minte pentru a sublinia "micimea" valorii premiilor. N-are nici o legatura cu personajul. Respect si succes in continuare cu organizarea.
Doctor X Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Si, daca imi permiteti, inca o sugestie pentru editia urmatoare: faceti in asa fel incat sa nu mai existe taxe de inscriere (chiar daca acum pare simbolica suma de 10 RON) si intrare cu bilete. Probabil se poate rezolva tot cu ceva sponsori. Numai bine!
Guest Adriani Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 Bai nene ce ar fi sa luam lucrurile asa cum sun si sa nu ne mai cacam pe noi.... e foarte misto ce vrea sa faca adrian ... sunt oameni care se vad stimulati in sensul cel mai bun de acest tip de concurs... ca de ce se cheama asa si nu altfel? ca de ce probele nu sunt nus cum?... asa a vrut omu sa le faca... asta e ... hai ca poate urmatoarea editie o facem la cluj ..mi-ar placea tare mult... mult succes si respectele mele ( desi, intr-adevar adriani are un fel de a se exprima usor arogant ... poanta cu chiatristii care stau si studiaza iar nu pe forum ...nici mie nu mi s-a parut prea inteleapta.... eu stau pe forum da am curaj sa intru pe scena cu tine adriani cand vei tu fara nici o teama ...daca intelegi ce vreau sa spun... dar nu asta cred ca e important ) ... hai sa nu ne mai incrancenam ca nu are nimeni de castigat... Poanta cu chitaristii care stau si studiaza iar nu pe forum ... nu ti se adresa. Toata lumea te cunoaste si te respecta pentru ca ai demonstrat pe scena acest fapt. Apropos, felicitari pentru prestatia d la Evergrey. Eu ma refer la cei care s-au inscris "ilegal" pe acest forum, adica la cei care cred ca sunt chitaristi daca au scos intro-ul d la Andrii Popa sau d la Wonderfull Tonight. Cat despre aroganta, tin sa precizez ca sunt asa cu cine nu-si cunoaste lungu' nasului. Am destui prieteni care ma cunosc si stiu ca ma comport cu fiecare dupa merit. Bafta si poate ne-ntalnim si pe scena. Cine stie... Pai tocmai ca e primul an al "Nationalei de Rock" organizarea ar trebui sa fie impecabila ca tinerii chitaristi nu stiu la ce sa se astepte. Probabil in acest fel veti avea majoritatea participantilor din Bucuresti si imprejurimi. De aia zic ca intr-un concurs "national" nici un aspect nu se lasa pe afara. Ok, stiu ca de sponsori e greu de facut rost insa nu cred ca era atat de greu sa mai fi facut rost de 2000 de Euro pentru transport (ca sunt elevi si studenti si platesc la jumatate drumul) iar in Bucuresti se putea "aranja" cazarea concurentilor la un camin studentesc. Omu' vine cu inima deschisa sa concureze cand stie ca "toate cheltuielile lui ii sunt acoperite de catre organizatori". Si in acest fel stabilesti de la inceput un standard al concursului. Comparatia cu GG era singura ce mi-a venit in minte pentru a sublinia "micimea" valorii premiilor. N-are nici o legatura cu personajul. Respect si succes in continuare cu organizarea. Tocmai pentru ca este primul an si primul concurs de o asemenea anvergura, avem inevitabil si "scapari". Am mai precizat ca la anul vom fi mult mai profi. Cele bune.
Guest arosulescu Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 (edited) da, mersi tare fain si da, sper sa povestim odata despre ale chitarii mai pe indelete, mi-ar placea. Voiam doar sa nu vulgarizam ideea de forumist ...nu-i suparare din asta si eu iti doresc mult succes Edited May 1, 2007 by arosulescu
Matei Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 In finala nu e totusi cam subiectiv sa punctezi oamenii in functie de popularitate? S-ar putea ca cei din bucuresti sa vina cu mai multi sustinatori decat cei din provincie....rezultand un mic avantaj.
Guest Adriani Posted May 1, 2007 Posted May 1, 2007 In finala nu e totusi cam subiectiv sa punctezi oamenii in functie de popularitate? S-ar putea ca cei din bucuresti sa vina cu mai multi sustinatori decat cei din provincie....rezultand un mic avantaj. Cand vom fi in Iasi, la Cluj sau la Constanta lucrurile vor fi la fel de subiective, nu crezi ?
Matei Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Prin "Bucuresti" intelegand orasul in care se desfasoara concursul in acel moment. E ok sa-i punctezi dupa diverse criterii obiective (tehnici si alte alea) dar ma gandeam ca vor fi avantajati cei care vin cu mai multi sustinatori in caz de egalitate la nivel tehnic....dar pana la urma cred ca e ok....de fapt un chitarist trebuie sa fie bun si sa aiba si priza la public. K...scuze de intrebare
Guest NationaladeRock Posted May 4, 2007 Posted May 4, 2007 Comunicat important: Pentru cei inscrisi, va rugam sa trimite-ti o fotografie in format electronic pentru ecuson si diploma la adresa nationaladerock@yahoo.com Deasemeni va anuntam ca preselectia se organizeaza la Casa de Cultura a Studentilor(Calea Plevnei nr 61, Bucuresti) in data de 16 mai, orele 12.00-16.00 la sala nr 13, etaj 1. " Nationala de Rock " Team
Guest NationaladeRock Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 (edited) Nationala de rock pe TVR Cultural ! In aceasta seara la ora 21 Adi Manolovici va da un interviu despre concurs in cadrul emisiunii Remix pe TVR Cultural. Vizionare placuta. " Nationala de Rock " Team Edited May 8, 2007 by NationaladeRock
Guest Andrei Sora Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Am si eu o intrebare: la preselectie iti trebue efecul propriu sau cu unu' d-acolo?
Guest NationaladeRock Posted May 12, 2007 Posted May 12, 2007 Am si eu o intrebare: la preselectie iti trebue efecul propriu sau cu unu' d-acolo? Va trebuie numai chitara proprie. Daca nu aveti cu tremolo bar va vom pune la dispozitie una. Exista aceeasi statie si multiefect pentru toti concurentii tocmai pentru a nu dezavantaja eventualele persoane care nu dispun de scule. Urmarim sa fie un concurs echitabil tuturor concurentilor. "Nationala de Rock" Team
Guest Andrei Sora Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 (edited) Va trebuie numai chitara proprie. Daca nu aveti cu tremolo bar va vom pune la dispozitie una. Exista aceeasi statie si multiefect pentru toti concurentii tocmai pentru a nu dezavantaja eventualele persoane care nu dispun de scule. Urmarim sa fie un concurs echitabil tuturor concurentilor. "Nationala de Rock" Team Ok, merci. Edited May 13, 2007 by Andrei Sora
Guest Johnny I Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 faza cu trem bar... e cam nasoala, ca cei care nu au chitara cu trem acasa si care nu sunt obisnuiti sa lucreze cu asa ceva vor fi dezavantajati fata de cei care au chitara cu trem. cum chestia asta cu tremolo-ul este o chestie de gust, consider ca nu ar trebui luata in calcul aceasta tehnica ca si criteriu de notare
Guest Adriani Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 faza cu trem bar... e cam nasoala, ca cei care nu au chitara cu trem acasa si care nu sunt obisnuiti sa lucreze cu asa ceva vor fi dezavantajati fata de cei care au chitara cu trem. cum chestia asta cu tremolo-ul este o chestie de gust, consider ca nu ar trebui luata in calcul aceasta tehnica ca si criteriu de notare Primul care a folosit tremolo bar a fost Hendrix prin '60. Daca nu stiti mai trebuie sa va documentati. Dupa circa peste 45 de ani de guitar-rock ar trebui sa stiti sa-l folositi. In caz contrar se cheama "port ilegal de instrument". Bafta la studiu chitaristilor si succes la scris carcotasilor.
Guest Morgan Posted May 13, 2007 Posted May 13, 2007 Primul care a folosit tremolo bar a fost Hendrix prin '60. Daca nu stiti mai trebuie sa va documentati. Dupa circa peste 45 de ani de guitar-rock ar trebui sa stiti sa-l folositi. In caz contrar se cheama "port ilegal de instrument".Bafta la studiu chitaristilor si succes la scris carcotasilor. asta-i cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata
Cosu Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 asta-i cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata Argumenteaza.. Dpdv istoric Hendrix a "reinventat" tremoloul. Chiar daca stratul cu tremolo in 6 suruburi a aparut in '54 nimeni nu a "abuzat" de el pana sa apara Hendrix.
Guest Gabytz Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Va trebuie numai chitara proprie. Daca nu aveti cu tremolo bar va vom pune la dispozitie una. Exista aceeasi statie si multiefect pentru toti concurentii tocmai pentru a nu dezavantaja eventualele persoane care nu dispun de scule. Urmarim sa fie un concurs echitabil tuturor concurentilor. shi dk eu tzin neaparat sa cant pe procu meu, k e sunetul meu shi sunt obisnuit cu el?
Doctor X Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 (edited) shi dk eu tzin neaparat sa cant pe procu meu, k e sunetul meu shi sunt obisnuit cu el? Ghinion... Later: ... sau noroc, daca se nimereste ca multiefectul pus la dispozitie sa fie tocmai modelul tau. Edited May 14, 2007 by Doctor X
Guest alexm Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 (edited) offtopic: sa presupunem la absurd ca BB King ar avea 20 de ani...Nu cred ca ar sti ce sunt toate cele specificate pe fluturas...Ceea ce vrea sa spun nu`i nici pe departe o sugestie, ca nu`s eu in masura sa dau sfaturi. Dar poate ar trebui ca accetul sa nu cada asa de tare pe teorie, ci ea sa fie mai mult un criteriu de departajare. Doar stim cu totii ca imaginatia si feelingul sunt cele mai importante... Dar astea sunt regulile...ne supunem lor.. daca vrem. N-am prea mare experienta in muzica dar cand am vazut cerintele....mi-am pus intrebarea la ce e bun sa stii game si moduri daca nu stii sa le folosesti? Si poate eu nu fac alternative picking ci economic picking...si poate nu folosesc tremolo...pentru ca mi se dezacordeaza chitara. Si chestia cu procesorul...Cred ca un procent foarte important legat de ce se aude prin boxe ii calitatea sunetului. De aceea trebuie, zic eu, apreciate si modul cum iti setezi ce ai de setat...Practic se cauta promovrea de tineri care se deosebesc de restul, iar modul cum isi creeaza ei sunetul poate fi un element de diferentiere, senzatie de "altceva". Poate eu am un procesor cu lampi de prin 70 si sunetul asta ma reprezinta... Oricum, cred ca`i o initiativa foarta buna, multa rabdare organizatorilor si succes participantilor... Edited May 14, 2007 by alexm
Guest Johnny I Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 @cosu: in primul rand, raspunsul lui Adi a fost total pe dinafara fata de problema prezentata. Si daca un chitarist caruia nu ii place sa se foloseasca de trem, sau pur si simplu nu are chitara cu trem (si asta nu neaparat din lipsa de bani, ar putea sa aiba si les paul) atunci ar fi depunctat absolut aiurea. Daca eu nu am un trem pe chitara, si in concluzie nu stiu sa folosesc unul dar pot sa cant f bine pe o chitara fara trem, nu cred ca se num port ilegal de instrument....
Cosu Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Johnny alea sunt regulile si trebuie sa te supui de vrei sa participi. E cam tarziu acum pentru a mai schimba ceva. Poate pe viitor un ipotetic organizator va tine cont si de ce s-a discutat aici. Cosmin 'purtator ilegal de instrument ' Dumitru
Guest Morgan Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 au argumentat altii pentru mine, ideea e ca poti sa fii un chitarist genial si fara tremolo. Cea mai buna dovada e ca sunt o groaza de chitaristi buni care nu se despart de gibson les paul, sau alte modele FARA tremolo. Din cate am vazut eu din regulamentul concursului manolovici nu cauta un chitarist care sa revolutioneze industria sau care macar sa aduca ceva nou, cauta unul care sa poate sa cante orice... poa sa fie si robot
Squier Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 sincer eu cred ca in cele din urma va castiga cel mai talentat indiferent de circumstante..sper si eu:)
guitar88 Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Fratilor, nu va mai certati degeaba. Timpul s-a schimbat ... desi inca nu traiesc din chitara, si mai am de mancat pana sa ajung acolo, ce pot sa va spun sigur este ca in ziua de azi, ca sa fi un chitarist, trebuie sa fi mai elastic decat un elastic. Trebuie sa stii de toate (nu doar tehnici, cat si genuri muzicale). Astea nu sunt vorbe care le inventez acum pe moment ci ceea ce am auzit de la MARI chitaristi. Criteriile specificate, sunt ceea ce deosebeste un chitarist bun de un virtuoz. Adevarat ca Jimmy Hendrix nu ar avea nici o sansa aici, dar probail in zilele noastre domnul Hendrix ar fi un muritor de foame. Sunt EXTREM de multi chitaristi foarte buni, si peste tot, dar ca sa te deosebesti de ei, cum am zis, si repet trebuie sa stii de toate. Unii sunt foarte buni la blues, altii foarte buni la rock, altii la jazz etc ... unii sunt rapizi alti nu si tot asa ... ei bine de ce sa nu le ai pe toate? Asa vei avea sigur un viitor. Cat despre faza cu multiefectul, as recomanda sa fie lasat balta. Cat de bun este un chitarist se vede cand are chitara bagata direct in amplificator. Deci nu va mai plangeti ca nu aveti whammy bar sau un alternate picking sau sweep bun etc ... poate pe unii nu-i intereseaza asa ceva, dar daca vreti un viitor in muzica, as zice sa puneti osul la treaba. That's what I do! Eu unul traiesc dupa filozofia ca omul trebuie sa-si atinga potentialul. Nu-mi pasa cat timp o sa ma exersez, cate camesi voi transpira si cate sacrifici vor trebui facute pt. a-mi atinge scopul, dar ce pot sa va spun SIGUR e ca mai devreme sau mai tarziu voi sparge stilul! SO STOP WHINING YOU LITTLE CRY BABIES! Stiu ca-mi va sari tot forum-ul in cap, dar na, asta e realitatea ... daca nu ma credeti, intrebati-l pe domnul Donato Begotti.
Guest Adriani Posted May 14, 2007 Posted May 14, 2007 Fratilor, nu va mai certati degeaba. .... intrebati-l pe domnul Donato Begotti. Nu stiu despre Donato Begotti, dar cunosc unu' Hendrix care a revolutionat muzica prin '60 , iar in continuare piesele lui sunt "citate" in G3. Nu ma intereseaza ce s-a discutat mai sus ci doar rezultatele NATIONALEI DE ROCK. Pana acu' s-au inscris chitaristi care au ceva de spus in Rock si nu carcotasi d p forum. Watch out ! Vine nou' val ca tavalugu' peste voi care aveti timp de discutii si polemici fara rezultate. Ma bucur totusi ca administratorii au inteles ca sunt totusi o "interfata" intre chitaristi si voi cei care aveti timp de caterinca. Numa' bine tuturor ! ... ca despre rock, vorba lu' Timpuri Noi....
guitar88 Posted May 15, 2007 Posted May 15, 2007 Nu stiu despre Donato Begotti, dar cunosc unu' Hendrix care a revolutionat muzica prin '60 , iar in continuare piesele lui sunt "citate" in G3. Nu ma intereseaza ce s-a discutat mai sus ci doar rezultatele NATIONALEI DE ROCK. Pana acu' s-au inscris chitaristi care au ceva de spus in Rock si nu carcotasi d p forum. Watch out ! Vine nou' val ca tavalugu' peste voi care aveti timp de discutii si polemici fara rezultate. Ma bucur totusi ca administratorii au inteles ca sunt totusi o "interfata" intre chitaristi si voi cei care aveti timp de caterinca. Numa' bine tuturor ! ... ca despre rock, vorba lu' Timpuri Noi.... Nu era subiect de caterinca, ci realitatea ... Cat despre Hendrix, a fost un geniu, cum ai zis si tu a revolutionat lumea, dar asta in '60 ... nu cred ca ar avea acelasi efect in 2000. Si sunt mai mult ca sigur, ca daca Hendrix ar veni sa se inscrie la nationala de rock, nu ar trece de preselectie. Ce stia el de sweep de alternate picking, teorie etc ... El canta ce-i trecea prin cap. Nu ma intelegeti gresit, Hendrix, pt. mine e cel mai mare chitarsit care a calcat pamantul vreodata, dar s-au schimbat vremurile .
slasshh Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 nu am mai apucat de mult sa intru pe forum, insa astazi am vorbit cu cineva care a fost la preselectie si a si luat si am vazut si subiectul deschis pe forum. intr-adevar mi se pare putin ciudat sa se ceara toate tehnicile alea, dar pana la urma cred ca nu s-a cerut sa se stie la un nivel inalt fiecare tehnica, ci probabil ca basics pt fiecare tehnica. dar am o intrebare pt organizatori, sa ma lamuresc putin. in regulament spune ca se urmareste si sunetul.apoi am aflat ca toti concurentii vor folosi acelasi procesor de chitara.o jale de zoom606.cum isi poate face un chitarist niste tonuri bune ca sa se poata urmari soundul pe un procesor care oricat l-ai suci nu va scoate chiar foarte multe din el, fiind destul de limitat.si probabil ca fiecare din chitaristii prezenti nu-si va putea face sunetul lui, propriu, al chitaristului.adik parerea mea, ce sunet se mai urmareste atunci. de ce de exemplu nu poate merge fiecare cu procesorul lui,baga cablul si asta a fost. asa stai sa faci ton de chitara pe un procesor pe care nu-l cunosti.putin ciudat...de fapt chiar foarte ciudat.daca va canta si adi manolovici in seara aia, va folosi si el acelasi procesor? de fapt o sa-si poata face tonurile dinnainte, dar chitaristii din concurs.probabil logica ar fi sa nu fie unul sau altul dezavantajat.mi se pare o logica absurda sa chinui toti concurentii pe motivul asta.chiar nu ar fi fundamentat motivul.ar fi chiar un mare dezavantaj pt toti participantii dar si pt spectacolul care se vrea a fi in sine. poate unul din chitaristi foloseste ceva setari mai complicate la piese, cu efecte mai ciudate, sau poate foloseste un wah-wah la piese, si ii trebuie ceva care sa sune. nu cred ca exista chitarist care isi cumpara un efect pe care nu-l cunoaste si se duce direct cu el la concert si canta. mare prostie faza cu procesoru'; poate se da vreo explicatie logica la faza cu procesorul in rest...vad lista de pe site si cred ca au promovat destui...16...vreau sa vin si sper sa am parte de un spectacol pe cinste.dar chestia cu sunetul e cel putin ciudata. a! si cu acordajul...ce se urmareste...daca chitara e acordata, sau cum? a! si inca o chestie...daca castiga un elev de-al lui adi pe nedrept ar fi chiar rusinos pt toata organizarea concursului.
Guest Adriani Posted May 16, 2007 Posted May 16, 2007 nu am mai apucat de mult sa intru pe forum, insa astazi am vorbit cu cineva care a fost la preselectie si a si luat si am vazut si subiectul deschis pe forum. intr-adevar mi se pare putin ciudat sa se ceara toate tehnicile alea, dar pana la urma cred ca nu s-a cerut sa se stie la un nivel inalt fiecare tehnica, ci probabil ca basics pt fiecare tehnica. dar am o intrebare pt organizatori, sa ma lamuresc putin. in regulament spune ca se urmareste si sunetul.apoi am aflat ca toti concurentii vor folosi acelasi procesor de chitara.o jale de zoom606.cum isi poate face un chitarist niste tonuri bune ca sa se poata urmari soundul pe un procesor care oricat l-ai suci nu va scoate chiar foarte multe din el, fiind destul de limitat.si probabil ca fiecare din chitaristii prezenti nu-si va putea face sunetul lui, propriu, al chitaristului.adik parerea mea, ce sunet se mai urmareste atunci. de ce de exemplu nu poate merge fiecare cu procesorul lui,baga cablul si asta a fost. asa stai sa faci ton de chitara pe un procesor pe care nu-l cunosti.putin ciudat...de fapt chiar foarte ciudat.daca va canta si adi manolovici in seara aia, va folosi si el acelasi procesor? de fapt o sa-si poata face tonurile dinnainte, dar chitaristii din concurs.probabil logica ar fi sa nu fie unul sau altul dezavantajat.mi se pare o logica absurda sa chinui toti concurentii pe motivul asta.chiar nu ar fi fundamentat motivul.ar fi chiar un mare dezavantaj pt toti participantii dar si pt spectacolul care se vrea a fi in sine. poate unul din chitaristi foloseste ceva setari mai complicate la piese, cu efecte mai ciudate, sau poate foloseste un wah-wah la piese, si ii trebuie ceva care sa sune. nu cred ca exista chitarist care isi cumpara un efect pe care nu-l cunoaste si se duce direct cu el la concert si canta. mare prostie faza cu procesoru'; poate se da vreo explicatie logica la faza cu procesorulin rest...vad lista de pe site si cred ca au promovat destui...16...vreau sa vin si sper sa am parte de un spectacol pe cinste.dar chestia cu sunetul e cel putin ciudata. a! si cu acordajul...ce se urmareste...daca chitara e acordata, sau cum? a! si inca o chestie...daca castiga un elev de-al lui adi pe nedrept ar fi chiar rusinos pt toata organizarea concursului. Daca crezi ca publicul vine sa vada pe scena forfota cu montat 16 procesoare, 16 alimentatoare + 16 cabluri pe scena in seara spectacolului, te inseli. Gandeste-te logic cat timp se pierde cu aceste schimbari si ai sa-mi dai dreptate. Unde mai pui ca unii vin si cu trupa. Ce-ar fi sa-si aduca toti tobosarii cinelele si premierul( asa cum dealtfel se obisnuieste ) si sa stam sa vedem schimbari de scule in loc de muzica, sau crezi ca cei din juriu au timp sa stea o zi intreaga sa vada miscari de trupe pe scena? Daca tot ai afirmat ca efectul Zoom 606 e jale, ce-ar fi sa-ti aduci tu procesorul minunat si bestial si sa ajuti un pic Nationala, sa-l pui la dispozitia concurentilor asa cum dealtfel ai facut cu sugestia de mai sus. Hai sa fim seriosi, cine stie chitara intra direct in amplificator si CANTA. Am auzit azi un pusti de 16 ani care "manca" chitara. Unde mai pui ca era o chitara Behringer( cea mai ieftina ). Cand ma refer la sunet ma refer defapt la sunetul din mana chitaristului si mai putin la efect. Juriul va sesiza si mai clar acest aspect daca toti interpreteaza pe aceeasi scula. Diferenta va fi clara. In ceea ce priveste afirmatia despre elevii mei, consider ca este gratuita si spusa in necunostinta de cauza atat timp cat exista un juriu independent si format din oameni incoruptibili. Cred ca ti-am acordat prea mult timp.
Recommended Posts