Squier Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 am de ales intre urmatoarele doze :dimarzio bhm dp 206 bryan may signature orientativ costa cam 150 ron dimarzio hs 3 care nu stiu cat ar fi si unde gasesc. fender vintage de pe un strat made in mexico..un single coil la 50 ron pe neck/middle intrebarile mele sunt : ce diferenta este in dimarzio hs3 si hs2 sau hs1? in ideea ca voi cumpara fender vintage si dimarzio bryan may (neck/middle) in ce configuratie sa le pun? care pe neck si care pe middle? tinand seama ca bugetul este destul de redus. astept oferte pt un dimarzio hs3 dc are cineva ..chiar si un hs2 multumesc anticipat
StratMan Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 fii te rog mai clar si spune exact ce fel de configuratie vrei sa folosesti (cate doze, vrei sa fie montate pe chitara?). apoi spune cam ce gen de muzica vrei sa canti. vezi ca dozele dimarzio de tip hs sunt humb. verticale cu nivel de semnal destul de redus (91-93mV) si necesita preamplificare. hs-3 foloseste malmsteen iar hs-2 foloseste eric johnson. dozele vintage fender sunt undeva cu semnalul in zona 110-120mv sau putin peste, iar brian may sunt ceva mai puternice (n-am cifrele in fata sa spun cu exactitate).
Squier Posted April 3, 2007 Author Posted April 3, 2007 fii te rog mai clar si spune exact ce fel de configuratie vrei sa folosesti (cate doze, vrei sa fie montate pe chitara?). apoi spune cam ce gen de muzica vrei sa canti. vezi ca dozele dimarzio de tip hs sunt humb. verticale cu nivel de semnal destul de redus (91-93mV) si necesita preamplificare. hs-3 foloseste malmsteen iar hs-2 foloseste eric johnson. dozele vintage fender sunt undeva cu semnalul in zona 110-120mv sau putin peste, iar brian may sunt ceva mai puternice (n-am cifrele in fata sa spun cu exactitate). ca gen abordez chestii destul de variate...de la "suparaciuni" pana la alternative sau soft gen eric clapton. vroiam sa stiu dc un colaj de doze fender si dimarzio ar da bine pe o chitara.deocamdata am promisiunea ferma ca imi este pastrata doar doza fender.cat despre dimarzio inca nu am vesti dar caut.as dori sa le schimb pe toate.preferabil dimarzio hs3 la brigde pt eliminarea zgomotului pt solistica pe care o fac si ceva vintage pe neck/middle.
StratMan Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 da, se pare ca esti complet strain de modul de abordare a problemei. in pozitia de bridge, cu care faci solo-uri este, in general, nevoie de o doza cu semnal mai puternic! este unul dintre primele criterii pe care il folosesti in in alegerea si pozitionarea dozelor! al doilea criteriu este tonul. se pare ca iti faci sperante cam mari, daca iti inchipui ca poti sa-ti faci o echipare care sa rezolve toate problemele legate de gusturile tale. incearca sa citesti si sa te documentezi ce si cum poate rezolva fiecare doza si dupa ce te lamuresti, porneste sa faci astfel de echipari. numai de bine!
OntZ Posted April 6, 2007 Posted April 6, 2007 (edited) da, se pare ca esti complet strain de modul de abordare a problemei. in pozitia de bridge, cu care faci solo-uri este, in general, nevoie de o doza cu semnal mai puternic! este unul dintre primele criterii pe care il folosesti in in alegerea si pozitionarea dozelor! al doilea criteriu este tonul. se pare ca iti faci sperante cam mari, daca iti inchipui ca poti sa-ti faci o echipare care sa rezolve toate problemele legate de gusturile tale. incearca sa citesti si sa te documentezi ce si cum poate rezolva fiecare doza si dupa ce te lamuresti, porneste sa faci astfel de echipari. numai de bine! oarecum off-topic, posibila intrebare idioata a unui biet chitarist dezorientat: de ce doamne toata lumea spune ca solourile se fac cu doza din bridge, cand mai toate solourile, cel putin de metale, si deasemenea, in cazul chitaristilor precum steve vai, joe satriani, john petrucci, etc., se fac cu doza din neck? sau cel putin asa se aude, si asa-i si pozitia switch-ului Edited April 6, 2007 by OntZ
FiveseveN Posted April 7, 2007 Posted April 7, 2007 Vai, Satriani si Petrucci nu mai au alti chitaristi in formatie, deci au "loc" pentru un ton mai bogat; nu se lupta cu chitara ritm. Cand ai pe fundal si o parte ritmica, sunetul trebuie egalizat astfel incat cele doua instrumente sa se distinga usor: folosind tonul mai bright, taietor al dozei de bridge in timp ce cealalta chitara e mai infundata, mai calda, e una din metode. Daca ma ajuta memoria subreda, Gibson sunt cei care au denumit doza de bridge "Lead" si cea de neck "Rhythm". Asta in nici un caz nu inseamna ca-i musai sa fie folosite astfel. Si mie imi place tonul de neck pentru solo.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now