www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Complete Guide Please


Guest DoomShadow
 Share

Recommended Posts

Guest DoomShadow

Salutari ... din nou :)

Eu m-am apucat de chitara acuma 3 saptamani B) imi puteti spune si mie pasii pe care trebuie sa-i urmez ... treptat, treptat ... si va rog nu ma puneti sa caut ... asi face-o cu ce mai mare placere dar timpul ma preseaza ... school, sports ... shit :) so please .... doar pashii ... astept raspuns ... multumesc anticipat ;)

Dictionar :)

Pasi = etapele pe care trebuie sa le urmez. exemplu: acorduri, metronom, ritmuri, moduri, ... teoria cum trebuie sa o invat si ... tot tot tot :(

P.S. nu sunt incepator incepator ... stiu sa tin chitara in mana ... stiu acordurile ...

Edited by DoomShadow
Link to comment
Share on other sites

Salutari ... din nou :)

Eu m-am apucat de chitara acuma 3 saptamani B) imi puteti spune si mie pasii pe care trebuie sa-i urmez ... treptat, treptat ... si va rog nu ma puneti sa caut ... asi face-o cu ce mai mare placere dar timpul ma preseaza ... school, sports ... shit :) so please .... doar pashii ... astept raspuns ... multumesc anticipat ;)

Dictionar :)

Pasi = etapele pe care trebuie sa le urmez. exemplu: acorduri, metronom, ritmuri, moduri, ... teoria cum trebuie sa o invat si ... tot tot tot :(

P.S. nu sunt incepator incepator ... stiu sa tin chitara in mana ... stiu acordurile ...

 

Citeste asta: http://rapidshare.com/files/7847729/steve_...urs_workout.pdf

Link to comment
Share on other sites

La clipurile astea te-ai uitat? http://forums.rgc.ro/index.php?showforum=67

 

3 saptamani inseamna foarte putin si siguranta asta "stiu sa tin chitara in mana, stiu acordurile" poate o face bine la moral dar face prost la eficienta invatatului. Stiu chitaristi care canta de peste 20 de ani si care mi-au spus ca in urma cu un an cantau de 10 ori mai prost (si nu e vorba de chitaristi de foc de tabara).