www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Prs S2 Custom 24 Schimbare Doze


nicu_s
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Detin o chitara PRS S2 Custom 24, un instrument foarte bun dupa parerea mea. O folosesc pe un head Blackstar HT20 studio impreuna cu o boxa Blackstar HTV112. Cateodata mai folosesc si un combo Marshall Haze 40. Problema este ca sunetul este prea "bassy" pentru gustul meu. Pe ambele amplificatoare si comparat cu o Music Man Reflex. Cred ca dozele sunt de vina. Dorinta mea este sa le schimb si am nevoie de ceva sfaturi aici. Sau se poate face ceva prin schimbarea unor componente din circuitul interior. Ce doze imi recomandati si cine poate face schimbarile respective. Sunt un amator, cant blues, rock si hard rock clasic. Multumesc anticipat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic in prima faza sa te joci putin cu inaltimea dozelor, e cea mai ieftina metoda sa umbli la soundul chitarii. Ma bucur ca a avut cineva curajul sa cumpere un S2, asta chiar inainte sa  apara la importator. Daca vrei te pot ajuta eu gratis cu tot ce se paote face fara investitii (sunt extrem de curios de cum se prezinta S2-urile, deci am si eu interes), eventual dupa ce ascult chitara iti pot da si un sfat cu ce doze ar fi mai bine sa le schimbi. Cel mai important e sa stii exact unde vrei sa ajungi cu tonul, cu dozele se rezolva usor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Iti recomand sa realizezi schema de mai jos, si s-o montezi in cavitatea potentiometrelor.

Din semireglabil (apare ca potentiometru in schema), reglezi nivelul de joase pana cand incepi sa "simti" coarda (sa aiba atac cat mai mare, sustain suficient, si sa intre flajeoletele usor).

Atentie, cavitatea trebuie sa fie ecranata total, circuitul asta capteaza brum de retea, si montajul (facut "in aer", nu pe circuit imprimat), trebuie izolat de socuri (pus un pic de bumbac in jurul lui).