Asta din pacate inseamna doar ca dumenavoastra so colegii dumneavoastra "chitaristi" nu aveti educatie, nu va cunoasteti drepturile si obligatiile. Tipic romanilor.
Tot timpul cand am cumparat ceva din strainatate daca nu am primit un produs corespunzator am urmat procedurile de reclamatie si retur si am primti TOTI banutii inapoi, in unele cazuri si despagubire. Asta poate se datoreaza si faptului ca am lucrat printre altele si pe call center pentru clientii din diferite tari si stiu foarte bine care sunt procedurile, drepturile si obligatiile.
Spre exemplu am returnat o pereche de pantofi cumparati online de la un magazin din Germania pentru ca talpa nu era perefct dreapta. Cand i-am pus pe masa, marginea calcaiului unuia din cei doi pantofi statea cu un milimetru deasupra suprafetei. Retur instant, banii inapoi. Si asa fac cu orice produs inclusiv instrumente muzicale si aparatura electronica, nici un fel de exceptie. Zagrieturi sau alte mizerii de genul se lasa cu chestii mult mai nasoale pentru compania respectiva. De obicei ma suna sa imi ofere tot felul de despagubiri.
Aveti lipsuri mari la fel ca multi cetateni de aici. Cum sa iti trimita un produs defect ca tu esti din Romania? Asta doar daca tu accepti in mod direct sau indirect. Dar nu ma mira avand in vedere ca am avut de a face si cu clienti romani si cu clienti straini. Strainii imediat stiu sa vina cu un serial si cu toate datele necesare cand sunau in call center. Romanii erau scandalizati ca trebuie ei sa dea serialul produsului, se presupunea ca trebuie sa il ghicim noi.
It's a bit late to get some education dude, but it's not all lost.