www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

KLM

Newcomers
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Feedback

    N/A

Community Reputation

1 Neutral

About KLM

  • Rank
    Nou Venit

Profile Information

  • Location
    Norway

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. KLM

    Gibson Bankruptcy

    Da, chiar ai nevoie de lectii de logica. Asta e evident.
  2. KLM

    Optima 24k Gold Strings

    Foarte utila informatia. Se pare ca sunt o alternativa buna la corzile coated.
  3. KLM

    Gibson Bankruptcy

    Nu eu am zis "get used to it" si nici "asta e mergem inainte". Asuma-ti cuvintele scrise. Nu veni dupa aia sa o intorci ca la Posada. Tine tot de educatie. Poti sa incepi cu un "m-am exprimat gresit" si 2 scuze. Have a nice day.
  4. KLM

    Gibson Bankruptcy

    A spus ca "asta e mergem inainte" si "get used to it". Adica sa ne obisnuim cu asta. Iar eu am spus ca nu trebuie sa te obisnuiesti cu asta. Comanzi din Germania ceri calitate Germana si trebuie sa primesti calitate Germana. E dreptul tau. Aia cu mancarea e cu totul altceva. Daca nu intelegi romaneste pot sa traduc si in limba maghiara sau germana.
  5. KLM

    Gibson Bankruptcy

    Asta din pacate inseamna doar ca dumenavoastra so colegii dumneavoastra "chitaristi" nu aveti educatie, nu va cunoasteti drepturile si obligatiile. Tipic romanilor. Tot timpul cand am cumparat ceva din strainatate daca nu am primit un produs corespunzator am urmat procedurile de reclamatie si retur si am primti TOTI banutii inapoi, in unele cazuri si despagubire. Asta poate se datoreaza si faptului ca am lucrat printre altele si pe call center pentru clientii din diferite tari si stiu foarte bine care sunt procedurile, drepturile si obligatiile. Spre exemplu am returnat o pereche de pantofi cumparati online de la un magazin din Germania pentru ca talpa nu era perefct dreapta. Cand i-am pus pe masa, marginea calcaiului unuia din cei doi pantofi statea cu un milimetru deasupra suprafetei. Retur instant, banii inapoi. Si asa fac cu orice produs inclusiv instrumente muzicale si aparatura electronica, nici un fel de exceptie. Zagrieturi sau alte mizerii de genul se lasa cu chestii mult mai nasoale pentru compania respectiva. De obicei ma suna sa imi ofere tot felul de despagubiri. Aveti lipsuri mari la fel ca multi cetateni de aici. Cum sa iti trimita un produs defect ca tu esti din Romania? Asta doar daca tu accepti in mod direct sau indirect. Dar nu ma mira avand in vedere ca am avut de a face si cu clienti romani si cu clienti straini. Strainii imediat stiu sa vina cu un serial si cu toate datele necesare cand sunau in call center. Romanii erau scandalizati ca trebuie ei sa dea serialul produsului, se presupunea ca trebuie sa il ghicim noi. It's a bit late to get some education dude, but it's not all lost.
  6. KLM

    Orange AD 200B MK III

    Multumesc foarte frumos. Ce nu inteleg eu foarte bine e ca langa R47 are o lampa (6550) si langa R48 tot o lampa (6550)adica 2 lampi iar in amp sunt 4 x 6550.
  7. Stie cineva unde gasesc schema pentru acest amplificator? Orange AD 200B MK III Multumesc mult.
  8. KLM

    Bancuri

    Straturi de bancuri peste straturi de bancuri.
×

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.