-
Posts
794 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
64
apocapsile's Achievements
-
Salutare, din motive de nefolosire, scot la vânzare un FM3 Mk I (cel cu ieșire de căști) în stare excelentă. Evident că e perfect funcțional. Vine în cutia originală, alături de cablu USB și cablu de alimentare. Cea mai recentă actualizare (https://wiki.fractalaudio.com/wiki/index.php?title=Firmware_release_notes_-_FM3 îl cam aduce la nivel cu Axe FX III, după cum se poate citi. Nu cred că e nevoie de specificații și laude, e plin netul de ele. Vine cu cel mai recent firmware. Fără schimburi și negocieri, e bine așa cum e
-
- 1
-
-
Se vinde una bucată chitară Van Halen făcută de Peavey în SUA la cele mai înalte standarde. E varianta hard tail, numai bună pentru maximum de ton, ca să zic așa, ideală și pentru cei care nu vor să-și bată capul cu floyd și care vor un fel de Les Paul mai spre Fender telecaster, comod și cu atac cum trebuie. Seria standard deluxe e practic cea mai tare serie de producție Peavey Wolfgang USA și ce vine peste sunt doar modelele Custom Shop. Cred că se vede ce lemne are pe ea, ce top - însă ce nu se vede e că este și foarte ușoară și super rezonantă. Gâtul e pe stil narrow-chunky, adică îngust în prăguș dar cărnos și super comod, cu radius 14" și taste medium jumbo. E o bijuterie, plekuită și setată la perfecție, sună de mori și la rece, ce urme de uzură are se văd clar în poze, mai mult pe latura de jos și spate în zona jack-ului. Pentru detalii, mesaj privat. Deloc negociabil și exclus orice schimb. Vă povestește pe larg nenea, el are un model identic doar cu altă culoare de finish:
-
- 6
-
-
JW Van / Travis Walker (https://www.facebook.com/profile.php?id=100057573215710) este un lutier american iar asta, una dintre creațiile lui. Lemne de calitate și - în cazul de față - o rețetă modernă, mai spre Suhr pentru un tele cu un finish spectaculos. Pe corpul din frasin finisat în nitrolac subțire vine un gât din arțar (birds eye ca să nu-i zic ochios sau noduros), scara 25.5 și un profil comod de tip D teșit cu radius 14" și taste medium jumbo din inox. Cheițe blocante D'Addario Planetwaves care taie capătul coardei singure, bridge modern dar sunet vintage datorită setului de doze Lollar Special T instalate într-o configurație electronică 4-way, unde a patra poziție le înseriază pentru un sunet mai plin ca de humbucker. La rece sună ca o acustică, super rezonantă și evident că asta se traduce și în ce au ocazia dozele să capteze. Vine într-un hard case modern, precum în imagini. Singura bușeală evidentă este sub control plate, în rest se prezintă super ok, s-a ocupat https://www.instagram.com/atticstringworks/ de setat și intonat. Pentru orice detaliu, nu ezitați să-mi dați mesaj privat. Fără schimburi, ușor negociabil.
- 1 reply
-
- 5
-
-
Se mărită una bucată stratocaster Deluxe Plus din 2014 într-o culoare deosebită. E mai albăstrui decât pot surprinde pe cameră, practic un gri-albastru metalizat foarte spectaculos. În stare impecabilă, mint, ce mai vreți voi, ca nou. Seria Deluxe Plus s-ar situa undeva între actualele Pro II și Ultra, ca idee. Noutatea la vremea respectivă o constituia sistemul Personality Cards - niște mici cartele de modificare a circuitului pasiv care permit comutarea rapidă între diferite configurații de electronică. Ea vine cu una standard (practic ca orice strat modern), Blender (potențiometrul 2 de ton adaugă treptat doza bridge în poziția neck și invers pentru sunet mai de tele, iar în pozițiile 2/4 se pot auzi toate trei dozele) și Cutter (o variantă standard dar unde un potențiometru de ton taie înaltele, iar celălalt joasele). Se mai găsesc și altele pentru înseriat dozele ca un fel de humbuckere, dar se găsesc destul de greu fiindcă n-a curs decât vreo doi ani seria. Pe Blender și cutter există patru comutatoare mici care stabilesc și configurația pentru treble bleed. Dozele instalate sunt N3 noiseless și după mine sunt extrem de faine și echilibrate între ele. Gâtul din arțar are o construcție modernă, cu profil C comod și radius compound 9.5-14" și poate fi setat extrem de jos fără probleme de buzz fiindcă e lucrat excelent. Finishul satinat perfect garantează că nici nu-l simți, nu agață, nu devine lipicios etc. Vine cu cheițe moderne blocante, dar nu are îmbinarea decupată precum ultra. Corpul este din arin, tremoloul este unul moden în doi pivoți dar cu saddles din oțel clasice pentru atacul specific. Are o cutie din lemn de foarte bună calitate, originală, cu absolut toate acareturile și accesoriile originale, până și micul arc care ajută la stabilizarea manetei înfiletabile pentru tremolo. Setat pe factory spec, foarte jos și comod, pe 9-42. Preț ușor discutabil, exclus schimburi.
-
- 6
-
-
@Liviu.Pop Bro, aici ne spargem capetele pe subiecte serioase cum ar fi ce headstock e mai bun pentru ton, nu fleacuri trecătoare ca guvernări și președinți 🤣
-
Ne-am liniștit în privința asta, da? 😉
-
Bă vouă nu vi se pare puțin cam suspect cum a început Simion să se dinamiteze, să dea mesaje "amenințătoare" pentru electoratul celuilalt și să o ardă pe afară pentru strângerea legăturilor cu partidele surori din afară - biznis de partid mai mult decât pentru susținere la prezidențiale? Mai că i-ar fi zis cineva <start> și își sapă imaginea singurel ca să fie de așteptat rezultatul care nu-i așa, ne va face pe toți să răsuflăm ușurați că am scăpat de ruși. Zic și eu.
-
M-am uitat până la capăt și îmi permit un scurt rezumat: După ce petrece prima jumătate lăudând mesajul liniștitor pentru creier și pozitiv lansat de Georgescu într-o mare de artizani ai fricii, trece mai departe în a induce anxietate cu ideea că șansele sunt oricum mici pentru simpatizanții CG/GS și că dacă "sistemul" (ăla din care fac dealtfel parte și Turcescu, Nicușor Dan, Simion și Georgescu, chiar dacă din alte aripi) câștigă, s-a dus pe apa sâmbetei orice posibilitate. Cam atât de imbecili ne consideră și unii și alții, după ce oricum și-au băgat variantele corecte la testul grilă de duminică. Deci, vreți rahat cu mac sau mac cu rahat? Sau sunteți la dietă? 🤣 PS - Eu unul consider important să facă fiecare după cum îi dictează conștiința, inclusiv să nu participe dacă n-are chef și mult mai important, să nu ne judecăm între noi în funcție de prostiile astea. Dacă suntem într-o situație bună sau proastă, aia se datorează unui gololoi format în timp de nesimțire, pasivitate, frică, oportunism, arivism, obscurantism, trădare, indiferență etc. care n-o să se spargă în funcție de câți și pe ce pun o ștampilă duminică.
-
Mea culpa, I stand corrected. Mersi de observație.
-
În spiritul onestității, totuși trebuie să arăt o chestie care mă râcâie la una dintre "dovezi". 19% din 3,8 milioane = 722.000 42% din 1,8 milioane = 756.000 Așadar cam același număr de mari studenți superiori s-a exprimat și pentru unul și pentru celălalt. Acuma ce studii și cât de pe bune o fi făcut fiecare, aia nu se mai vede
-
Legat de ce zicea Blackthorn legat se sustain și "tone" suckage. Niciodată nu o să ai atacul ăla bright dat de saddle-uri din oțel îndoit dacă folosești designuri care sunt bloculețe masive. Mai ales unele care se lipesc de baseplate cu șuruburi de blocare. Eu nu văd asta ca tone suckage, este doar o posibilă opțiune. La fel de bine există oameni care pun blocuri din zinc intenționat pentru proprietățile lor în defavoarea celor din oțel, unii bagă stop tails din aluminiu ușor și zamak pe LP etc. Legat de sustain, șansele ca un design tradițional cu saddle-uri highwood sau de care vrei și bloc de neam prost să aibă transmisie mai bună decât un sistem care cântărește 100-150 de grame mai puțin, dar unde saddle-urile sunt în contact perfect pe placă, față de unele care stau în trei șuruburi și un arc - sunt minore. Pe principiul degeaba ai o sursă de 800w cu eficiența 50% față de o sursă de 500w cu eficiența 90%. Contează și alte lucruri IMO. TL;DR - de aia e fain un partscaster, că poate deveni orice ai chef, nu există bine sau rău, doar ce vrei de la el și ce îți place.
-
Eu am întâlnit o singură chitară care avea, nu știu din ce motiv, zona 200-400hz foarte pronunțată, atât cât să observ că tindea să "înghită" restul frecvențelor în timp ce după prima octavă pe La (indiferent unde luai notele) înflorea și îi mergea foarte bine până la înalte și foarte înalte. Dar de chitare la care corpul să "sune" in Fa și ghinion că gâtul e pe Fa diez n-am auzit 🙂
-
Mersic :+) Ideea a fost un strat cât mai ușor din alt lemn decât pawlonia sau ziarele de acum zece anișori, preferabil ash, preferabil sherwood sau british racing green. L-am găsit pe ăsta la Franchin listat cu greutate cu tot și am povestit direct cu ei. Am avut emoții, până l-am văzut pe viu, că pozele nu-i fac dreptate 🙂 Cât despre trem, fiind un partscaster nu a avut alt bridge instalat vreodată deci aș minți să zic "greșești, uite că sună chiar mai bine decât suna cu bridgeul x y". Tot ce pot să spun e că tonurile sunt toate la locul lor pe tastieră și sună mai mult timp decât e absolut nevoie 🙂 Nu știu dacă ai o prejudecată legată de "mărimea" blocului, dar dacă îl ții în mână înainte de instalare constați că masa lui e cel puțin egală cu tremurile mai babane cu sustain blocuri cât casa poporului și cu asta cred că am zis tot ce ar fi de zis. Dacă ai un Callaham în sertar trimite-l și putem compara. 😜