Salut! Subscriu si eu la majoritatea lucrurilor scrise de Dan Damian.
Personal ti-as recomanda un Soundcraft Signature 22 MTK poate SH pe pe eBay sau Reverb, era unul si pe OLX. E MUSAI SA FIE MTK, ALA FARA MTK STIE DOAR 2 CANALE.
E o singura unitate cu 16 preampuri deci nu te complici cu "retelistica", poti inregistra simultan pe canale separate in DAW: 16 mic + 2 balanced line in sau 14 mic + 6 balanced line in (fara sa iau in calcul faderul 21/22 care are intrari nebalansate pe RCA). El poate maximum 24 de canale daca setul-ul este in 14 mic + 6 balanced line in + 2 unballanced line in + inca 2 care sincer nu stiu unde sunt pentru ca nu am avut timp sa ma joc prea mult pe el. Este posibil sa fie ori efectele ori LOOPBACK dar nu iti pasa tie de astea. Convertoarele poate ca sufera putin pentru ca deh... dai banii pe poturi, fadere si plastice dar citeste putin mai jos...
Cu riscul de a te supara, dar te asigur ca nu asta este scopul, exista o vorba care spune "garbage in, garbage out". Din experienta iti spun ca nu putine au fost situatiile in care singurul impediment era "papagalul de la freturi", "primata din dus" sau "oale whisperer" . Aici nu vorbesc neaparat de capacitatea individului de executie tehnica, ci de capacitatea lui de a se adapta situatiei. Ce vreau sa spun eu este ca degeaba injuri echipamentul ca nu suna toba ca la Pantera daca tobarul are bete 7a din brad de 10 lei si beater de pasla pufoasa. Sau ca vrei sa sune Green Day dar basistul ala cu 5 corzi ciupeste corzile ca BB King. De aici si argumentul lui Dan Damian despre trasul sec.