FiveseveN Posted July 7, 2013 Posted July 7, 2013 Ghiciti care e care: O ilustrație bună a problemei pe care o descriam: "The guitar was made with the aim to sound similar to a wooden bodied guitar." Când lucrezi cu un material care chiar îți oferă ocazia să faci ceva nou și bine proiectat, de ce ai vrea să imiți o chitară obișnuită și plictisitoare? N-am văzut încă pe nimeni să încerce optimizarea acustică a unei chitare (fie acustică sau electrică), folosind resursele și cunoștințele moderne. Toate explorările pe care le-am întâlnit (deși nu pretind că știu tot ce se întâmplă în domeniu) sunt preocupate cu ergonomia (care e foarte importantă dar n-are legătură cu sunetul) analiza metodelor tradiționale de construcție aplicarea acestei analize, dar în gimmick-uri inutile precum Chameleon Guitar instrumente doar superficial similare cu chitara, precum Misa Kitara.
FiveseveN Posted July 7, 2013 Posted July 7, 2013 (edited) Răspuns liniar în frecvență (fără rezonanțe), adaptare de impedanță cât se poate de bună în cazul chitarelor acustice (ar rezulta în intensitate sonoră cât mai mare), în limita volumetriei practice și ergonomice, desigur. Edited July 7, 2013 by FiveseveN 1
FiveseveN Posted July 7, 2013 Posted July 7, 2013 După "The unique shape of the back as designed to focus the soundwaves inside the guitar to maximize the sound transmission" putem trage concluzia că cine a scris articolul nu e acustician. Mai precis, aflăm că "Ed Vickerry is a guitar player and former software trainer." So, close but no cigar. Ovation au oferit inovații utile dar nu în direcția despre care vorbeam. Dimpotrivă, spatele bombat o face un rezonator mai bun. Eu mă așteptam să întrebe cineva "de ce ar fi superioară o chitară cu răspuns liniar?".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now