www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Diverse


Guest with_angus_ontop
 Share

Recommended Posts

Guest with_angus_ontop

Salut,

Scriu aici fiindca in continuare sunt un incepator desi cant, sau mai bine zis am cantat cu 6-7 ani in urma.

Aveam 3 chitare in casa. Doua mosteniri de nu mai stiu de unde, una pe care am cantat acum 6 ani, un Stagg acustic western with cut, iar acum dupa ce nu am mai pus mana pe o chitara de 4-5 ani mi-am dorit musai o electrica. La experienta mea nu prea conta soundul, hardware-ul sa zic asa fiindca urma sa cant doar la mine in sufragerie pt urechile mele afoane, Stiu ca multi vor veni sa imi spuna contrariul dar subliniez ca mai afon ca mine poate fi doar un surd. Toate acordurile si tehnica de a canta este doar munca, 1% talent si 0% uureche muzicala. Sa zicem ca sunt doar un bun "interpretor" nu interpret.

 

Ce conta foarte mult era aspectul chitarii. Trebuia sa fie THE chitara. Ca a lui Angus. Asa ca cea mai ieftina varianta care sa imi satisfaca nevoia ochiului a fost Epiphone SG Special. Pe care m-am dus pe Yoube sa il vad ascult in prima faza, clean cu distors etc. Ok....Am mers pe forumuri Gibson Epihone etc. Ok..Laude peste laude pe tru raportul pret calitate. Vorbim de o chitara de 150 dolari. Care arata a "masina" scumpa sa citez expresia mamei unuia dintre ceilalti posesori de chitara. M-am ferit in a cere parerea. Fiindca doar eu imi cunosc nevoile. Cand vreau un SG ieftin, nu vreau sa mi se recomande un TELE scump, sau un Jackson fiindca "uda" gagicile sau mai stiu ce altceva fiindca se aude de rupe. Nu. Cand vreau un SG si conditia e sa arate bine si ieftin, apai imi iau un SG asa. Si mi-am luat.

 

Am fost in magazin la Esound. Urmeaza o lauda la adresa lor fiindca trebuie sa fie cineva si in antiteza cu ce trend prinde aici. Oamenii aia chiar fac treaba buna in ciuda a tot ce se discuta aici. Sa incepem cu preturile. Am dat pe chitara 535 ron, cand oriunde in Romania era 650+. Bila alba Esound. Tin sa mentionez ca nu eram sigur de ce chitara achizitionez fiind la fel de pasionat si de lookul unui LesPaul cu aceleasi caracteristici cat mai fidel si ieftin. So... din aceasta cauza tipul din showroom mi-a probat ambele chitare, pe toate efectele din dotare cu toate stilurile din dotare. La fel am facut si eu. Fara sa aiba certitudinea ca voi cumpa ceva in ziua aia. Sau oricand dupa. Si nici nu am cumparat. Voiam atunci LP100 care era 850 ron, De asemenea cu 3 milioane mai ieftin ca oriunde altundeva. Am plecat.

 

A doua zi m-am gandit ca afonul de mine nu merita 3 milioane in plus de care as putea sa imi iau accesorii. Asa ca imi iau SG-ul. Ma duc direct in depozitul din Sebastian. Unde nu mai sunt primit de rockeri experti si amabili, ci de tantitze mai putin expertr dar la fel de amabile.Sunt lasat sa imi aleg chitara , mentionez sigilata si in cutie originala, o desfac eu, o invart pe toate partile nepresat sau grabit. Dupa inspectia vizuala sunt lasat sa imi fac de cap, acordat, probat, orice cu grija de a nu o zgaria fiindca atunci as fi luat-o vrand ne vrand. Dupa toate cele, inchei actele si plec. Plec cu cea mai ieftina chitara SG din lume care poarta totusi o semnatura, o serie, si al carui producator stiu clar unde are sediul si nu da faliment peste noapte. Si nu era de ajuns ca era cea mai ieftina, Esound a facut sa fie si mai ieftina.

 

Au trecut 2 saptamani de atunci. Am chinuit chitara atat demult, am scapat la " chitara" dupa 6 ani. Imaginati-va. Pickguardul nu mai are luci iar pielea mea e pe toate freturile. Concluzia? Chitara arata demential, finisaje perfecte, se dezacordeaza foarte greu, suna foarte bine pt mine, o trec cu iRig prin iPad si scot sunetul in ce mi-e la indemana pe moment. Pt 535 ron cred ca nu puteam sa imi iau decat Harley Benton sau vreun Iris de la Hora.

 

Ca sa trec totusi la partea in care va cer sfaturi, trebuie sa inchei prin faptul ca tot trendul acesta anti Esound pe care l-am intalnit aici este nejustificat si daca nu as fi fost mai curajos sau pur si simplu imun la discutii, as fi pierdut ocazia sa imi iau cea mai potrivita chitara mie la un pret de eBay. Servirea si amabilitatea personalului? Perfecta. Servirea ti-o mai faci si singur, Nu m-a impins nimeni sa imi verific chitsra si in fund. Dar nici nu m-au oprit. Te duci pampalau, esti servit pampalau.

 

Acum intrebari. Imi doresc sa aduc un look si mai apropiat de perioada de glorie al SGului.

Ma intereseaza sa ii schimb pickguardul cu unul full acum avand doar aripa de liliac. As dori de asemenea sa aflu un un raspuns din partea doamnei Madalina daca montarea de noi accesorii fara deteriorarea sau demontarea pieselor interne duce la pierderea garantiei. Spre exemplu pentru un pickguard full ar trebui sa mai infiletez cateva horsuruburi mici. Insurubarea acestora nu ar trebui sa fie privita cu scepticism. Am inclinatie si experienta in DIY stuff. ( do it yourself) asa ca nu imi e straina folosirea niciunei ustensile

As vrea sa ii schimb butoanele de la potentiometre cu unele cu cap de aluminiu/crom/nichel tip gibson.

As vrea sa ii montez un tremolo de tipul horseshoe, Bigsby, dau nu Bigsby sau nimic altceva pantentant care costa mai mult decat chitara asta si alte 3 la un loc. Deci nu Wigsby,( la care trebuie gaurits chitara) Bigsby, Floyd, etc. Am achizionat un Vibramate si m-ar interesa ceva chinezarie care sa se poate monta pe el foarte bine fara sa mai gauresc chitara.

 

Ma intereseaza de asemenea o solutie de a ii pune pe freturi stickere(dar nu autocoant sau nu stiu tattoo stuff) cu designuri diferite spre exemplu fulgerul acdc. Sau modelul clasic cu dreptunghi. Nu suport punctele alea cu model de marmura clasice oricarei chitare care nu costs 2000ron.

In fine customul meu merge pana la inelul din jurul swichului, capacul de pe grif-rod cover siiii la fel daca peste dozele open as putea pune si cum, capace precum la cele ce vin fabrica asa. La fel cromate/nichelste, etc

 

Exista in Bucuresti sau Romania, magazine cu astfel de produse, piese de schimb, etc, sau persoane printre voi care se ocupa cu asta?

 

Multumesc frumos pentru timpul acordat acestui post. Si retineti ca orice magazin de asta mare, daca nu ar avea clienti multumiti, si raportat la numarul de nemultumiti, sa fie o cifra frumoasa, nu ar supravietui, nu?

Edited by with_angus_ontop
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@angus

In primul rand multumim frumos pentru aprecieri :)

In ceea ce priveste intrebarile dvs, putem aduce orice piese de schimb de la Gibson insa cred ca este indicat ca schimbarea acestora sa fie facuta de catre personalul nostru autorizat pentru a asigura pastrarea garantiei in limitele impuse de catre producator.

Pentru acest lucru ne puteti contacta la numerele de tel de pe site.

@bogdan - multumim tare mult :)

Edited by Madalina Esound
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dar cum se face ca numarul de telefon de la OPC din sediul de la Sebastian nu functioneaza? :)

 

Si ca sa redau si eu realitatea: am fost cu un prieten care dorea sa-si cumpere un stativ de clape. Omul tot asa ca si noi a cautat un produs bun la pret ok, l-a gasit la ESound. Stativ dublu cu sustinere pentru nshpe kile (are o clapa ceva mai veche si e foarte grea). A rezervat pe site produsul urmand sa-l ridice de la Sebastian. Mergem acolo, cere sa-l vada . Il deschide si cand colo ce sa vada? Era alt stativ. Nici nu era dublu, nici nu suporta kilogramele mentionate pe site. Doamna de acolo i-a zis ca poza de pe site e strict informativa. El a inteles asta, dar i-a spus ca si specificatia de acolo e gresita si a cerut un numar, ceva, de la ESound sa reclame eroarea pentru a fi corectata. A fost bine-intntionat, nu vroia sa ceara daune sau altceva. Doar feedback. La care doamna de acolo ne-a dat afara spunand ca dumneaei e patroana si face ce vrea cu magazinul. Vazand asta prietenul meu a hotarat sa sune la OPC si sa reclame, abia l-a lasat doamna sa ia numarul afisat in magazin si asta dupa ce el i-a demonstrat (enuntand o lege) ca are tot dreptul sa i se acorde cateva secunde sa-si transcrie in telefon numarul afisat acolo tocmai pentru momente de genul. Pana la urma a facut plangere la OPC, aia i-au sanctionat cu amenda de ~3.000 lei.

 

Daca e sa vorbim de amabilitate eu am fost placut impresionat de cei de la Muzica si Senia. Tot timpul cu zambetul pe buze, iti dau sfaturi, stau cu tine chiar daca nu cumperi nimic, chiar daca revii aproape zilnic si mai incerci ceva. Si iarasi la MuzicaStore de pe Soseaua Panduri, Bucuresti am intalnit o vanzatoare amabila. Am intrat pe role in magazin, se vedea ca sunt incepator, eram destul de instabil. Si totusi m-a lasat sa incerc o chitara de ~2.000 de RON.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca ai ratat partea unde am spus ca si specificatiile erau gresite pe site fata de produsul din pachet.

 

E un caz care mi-a fost dat sa-l vad si il spun aici total inofensiv. Am fost de fata si nu era deloc nevoie sa ne dea afara pentru ca voiam sa oferim un feedback.

 

Nu zic ca doamna de acolo nu e amabila sau ca e vreo vrajitoare. Zic ca asta am patit intr-o seara.

Link to comment
Share on other sites

Magazinele sunt obligate sa afiseze numarul OPC. Nu cred ca OPC le-a furnizat un numar gresit spre a fi afisat. Si daca si-au luat si amenda pe tema asta nu cred ca a fost greseala OPC-ului.

 

Cat despre specificatii amicul meu doar voia sa sesizeze eroarea la ei (ESound) pentru a putea fi cumva reparata si alti clienti sa n-o mai pateasca. A spus-o cu bunavointa, pe ton normal. Am fost dati afara.

 

Bogdan, tu tii la magazinul asta si-l respecti, insa nu inseamna ca e fara pata.

 

Faci niste generalizari gresite.

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ca nu ai dat nici un ban nici tu nici amicul tau. Apoi v-a lasat sa deschideti pachetul, sa vedeti ce cumparati.

Nu ati pierdut nimic, doamna a fost amabila cu voi si totusi voi ati insistat sa faceti cuiva un rau si sa va razbunati pentru ca nu a corespuns mofturilor voastre.

 

Erori din cele mentionate de tine exista pe toate site-urile, chiar si pe site-ul Senia sau Muzica si vor fi tot timpul nu stiu de cand v-ati trezit voi sa ascutiti ovazul.

 

Pentru cine are de a face cu voi recomand niste numere de la un OPC privat, niste baieti care nu au alta treaba toata ziua decat sa snopeasca nesimtiti in bataie, pentru bani evident.

 

In ce ii priveste pe fraierii care te-au last in magazin cu role si ti-au mai dat si o chitara in mana, ar merita concediati instant.

 

Mie imi aduci aminte de unu' care facea chitare strambe si apoi facea scandal pe rgc.

Oare cum ii zicea? ... grosu' si uratul, slutul si artagosul. Mi-am amintit ... Cristi Grosu.

 

Esti sigur ca te cheama Andrei Cretzu si nu Cristi Grosu?

 

Omul doar sustine ce i s-a intamplat in incinta magazinului de la sebastian. eSoundul nu e chiar foarte priceput in arta de a stii exact ce are pe stoc. Am sunat de 2 ori la ei sa intreb daca au un produs care pe site aparea ca fiind in stoc, sa ii intreb daca il au in magazin. In ambele dati am primit un raspuns afirmativ. Ajuns in incinta magazinului mi s-a raspuns ( intr-o mare scarba ) ca nu mai este in stoc. Ce povesteste andrei nu mi se pare greu de crezut. Nu inteleg de unde trageti concluzia ca e-soundul nu a avut nici o vina. Tu cum te-ai simti daca ai comanda un gibson les paul nu mai stiu de care si te-ai trezi cu un epiphone les paul asemanator, ai fii baiat de treaba ,te-ai duce la ei sa le explici situatia si ei sa te dea afara din magazin cu argumente de genu '' Iesi afara ca zic eu ca sunt bo$$ sa moara mama! "?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum habar n-am daca povestea este relatata asa cum s-a întâmplat. Poate ati ridicat tonul, cine stie.

 

În orice caz, sa te dea afara din magazin are dreptul orice comerciant. Magazinul nu este spatiu public, ci privat.

 

Corectitudinea numarului afisat se poate verifica aici. Ei sunt obligati sa-l afiseze lânga casa de marcat sau lânga program. Prevederi legate de dreptul tau de a sta în incinta magazinului si a lua numarul, cât timp proprietarul spatiului nu îti permite, nu cred ca exista. Nu cred ca exista lege în care sa se noteze termeni ca "x secunde" sau "câteva secunde" în care sa-ti fie încalcat dreptul pe care îl ai asupra unei proprietati private.

 

Produsele vin însotite de certificate de conformitate. Daca produsul nu respecta specificatiile prezentate de producator, vina e cam de ambele parti. Odata, producatorul, nu livreaza produsul respectiv în conformitate cu declaratia de conformitate, iar comerciantul vinde produsul respectiv cu specificatii gresite. Acum, comerciantul e oarecum acoperit, putând invoca necunoasterea neconformitatii respective. De exemplu, în cazul stativelor, n-o sa stea sa le verifice pe fiecare daca suporta greutatea specificata de producator, ar fi absurd. Tu, ca si consumator, ai tot dreptul sa reclami neregula autoritatilor statului, dar nu ai nici un drept sa-i faci capul calendar vânzatorului asupra unui produs pe care îl comerializeaza. Nu duce la nici un rezultat. Chiar daca apuci sa-l cumperi, odata ce constati neconformitatea, vânzatorul e obligat sa-ti rezolve problema într-un fel sau altul, asa ca nu e nevoie de buni samariteni care sa actioneze în sprijinul "viitorilor cumparatori".

 

Cred totusi ca a fost putin diferita situatia. V-ati gândit sa faceti pe desteptii, cu luarea unui numar pe care îl puteati afla din orice alt loc, în care v-ar fi fost permis accesul.

Link to comment
Share on other sites

Poate chiar suntem destepti. ;)

 

Nu aveam niciun motiv sa mint sau sa incerc sa discreditez ESound (sau poate cine stie, sunt altcineva si d-asta sunt aici :P). S-a intamplat exact cum am scris. Mai ales ca nu eu eram cel implicat, eu doar insoteam un prieten, am fost martor ocular fara sa ma implic nici macar cu o litera. Astfel am putut observa obiectiv totul. Nu s-a ridicat vocea, nu i s-a facut comerciantului capul calendar. Doar i s-a zis ca vrea sa faca o nota catre ESound cum ca au o greseala la un produs si aceasta sa fie reparata. Intelegem si noi ca erori se pot face, fiecare a patit-o in vreun fel cu vreun produs.

 

Apropo de numar: nu am fi stat in magazin sa luam numarul daca acesta era afisat langa program, insa era afisat undeva in spatele tejghelei. :)

Link to comment
Share on other sites

Sunt deja mult prea multe comentarii negative pe RGC privind modul de a face comert al celor de la esound. Pentru mine sunt din categoria "de evitat", indiferent ce pozitie adopta domnul Madalina Esound. Sper sa am de unde imi cumpara cele trebuincioase si fara a apela la niste gestionari din sectorul 5.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S-o fi vandut intre timp, mare branza.

 

Marea poveste a celor doi care au gasit altceva la magazin mi se pare la fel de ridicola ca si un alt mare mare idiot care a postat aici pe forum o chitara rupta cica din cauza ESound cand el statea la 2 pasi de magazin. Dar lenea e cucoana mare. Ce conteaza ca magazinul e peste drum, tu comanzi pe net cu transport prin curier.

 

Asa si astia, smecheri, rezervare prin telefon. Cine mai e ca ei.

 

Tati, te duci in magazin, vezi ce este si alegi. Cand am nevoie de ceva fac turul magazinelor si aleg ce gasesc mai bun. Ce posteaza magazinele pe net de foarte multe ori nu are nici un fel de legatura cu ce este pe stoc. In Oradea este un magazin de muzica destul de misto dar stocul postat pe net e probabil pus la misto. Pentru asta nu ma apuc sa scriu pe forum ca ce tembeli sunt si nici nu ma iau la harta cu ei ca-s io bolovan si m-am imbolnavit la cap sa ascut ovazu' si sa indrept lumea.

 

Si acuma o sa ma intrebe cineva ce faci daca vrei o chitara pe care magazinele de la noi nu o au pe stock? O comanzi si ti vine peste ceva timp. Ha!

 

Gresit. Ce bou ar comanda un Ernie Ball Musci Man la Grosu'? Daca imi trebuie ceva ce nu este in tara merg afara si probez la un magazin care are produsul pe stoc. Cand esti dispus sa tuni peste 1000 Eur pe o chitara ai si bani de traseu. In cazul in care comanzi un Gibson la un magazin din Ro care nu-l are pe stoc meriti sa iti primesti o lada cu rumegus in locul lui sa te inveti minte sa nu mai fi puturos.

 

Majoritatea care se plang pe rgc sufera tulburari mintale grave, puturosag acut sau zgarcenie in ultimul stadiu.

 

Sunt perfect de-acord cu tine in ideea ca daca vrei sa iti iei ceva te duci la magazin pui mana pe el si il ei. Dar din moment ce am optiunea sa sun inainte sa vad daca merita macar sa fac drumul pana la magazinul respectiv de ce sa nu profit de ea. Cand vreau ceva sun inainte si daca au in magazin/ pe stoc fac drumul pana acolo. Intradevar cand locuiesti in acelasi oras cu magazinul de la care vrei sa cumperi si iti comanzi prin posta / sau rezervi pe net .. pentru simplul motiv ca scrie acolo ca e ''gratis'',atunci esti un mare idiot. Dar sunt oameni care nu stau in bucuresti , ci stau in cocarlatii din deal si nu prea au bani de transport. Ei nu au dreptul sa fie tratati ca o cizma.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

"This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies.