www.rgc.ro Web analytics

REUNIUNE PINK FLOYD

Guest Brenn

Guest Brenn

Nu stiu daca gresesc postand aici dar am picat pe spate cand am citit chestia asta!

"PINK FLOYD To Reform For London Live 8 Concert [Rock Hard - 05.06.12 11:29:55]

The following report is courtesy of Reuters:

Four members of seminal British rock band PINK FLOYD will play together for the first time in 24 years at London's Live 8 charity concert for Africa on July 2, publicists for the event said on Sunday.

Guitarist David Gilmour, drummer Nick Mason and keyboard player Richard Wright will be on stage with bassist Roger Waters for their first public performance since they played at London's Earls Court in 1981.

The rock legends will join a star-studded line-up including VELVET REVOLVER, ELTON JOHN and PAUL MCCARTNEY at the Live 8 concert in Hyde Park, organised by activist rocker Bob Geldof to pressure rich nations to ease African poverty.

"Like most people I want to do everything I can to persuade the G8 leaders to make huge commitments to the relief of poverty and increased aid to the third world," said Gilmour.

"Any squabbles Roger and the band have had in the past are so petty in this context, and if reforming for this concert will help focus attention then it's got to be worthwhile."

The band released their first album The Piper At The Gates Of Dawn in 1967 and broke records with 1973's The Dark Side Of The Moon, which remained in the American album charts for more than a decade.

In the 1980s relations between Waters and the rest of the group soured, with Waters suing over the rights to the Pink Floyd name.

Gilmour, Mason and Wright continued to record and tour as Pink Floyd, releasing their last studio album The Division Bell in 1994."

:) am erectie! :)

• 2 weeks later...
Guest spyked88

... pe care o sa le cante intr-un sfert de ora. 4 piese de-ale lor intr-un sfert de ora? mda, 15 minute care de fapt o sa fie macar 30 :) . Eu zic ca dupa 20 si ceva de ani e ceva super tare.. avand in vedere ca acum cateva luni nici nu ma puteam astepta la asa ceva.

Guest Brenn
Oricum 4 piese la ei pot insemna si 5 ore de show. :)

Heh, daca sunt 3 de pe DSOTM, cele mai lungi 3 insumeaza cam 20 minute.. is curios ce jam o sa faca sa umple celelalte 4h40 :)

Guest spyked88

E de ajuns sa faca solo-ul de la Money timp de o jumate de ora (i-as crede in stare...), sa mai faca o juma de ora On The Run (care poate fi extins asa de mult daca e cantat in varianta veche pre-release, Travel Section), si au umplut o ora de show... in rest, hmm... cred ca 5 ore e un pic exagerat, I think that was a joke :) .

Guest Brenn
E de ajuns sa faca solo-ul de la Money timp de o jumate de ora (i-as crede in stare...), sa mai faca o juma de ora On The Run (care poate fi extins asa de mult daca e cantat in varianta veche pre-release, Travel Section), si au umplut o ora de show... in rest, hmm... cred ca 5 ore e un pic exagerat, I think that was a joke :) .

Eu as sta si 12 ore sa-i vad :)

Guest Brenn
offtopic:

pink floyd > floyd rose > floyd roz > pink floyd :)

10266[/snapback]

Si in mod ironic, Gilmour n-a folosit niciodata asa ceva :)

Din cate am auzit, concertul o sa fie difuzat live de catre TVKlumea si CityFM.

10759[/snapback]

Ai auzit tu ceva insa nu ai priceput exact ce :)

E vorba despre concertul Live 8. Nu are legatura cu Pink Floyd insa e o super cantare :)

http://www.live8live.com/theconcerts/index.shtml

Si da se transmite live pe CityFM si TvKlumea

Guest spyked88

o mica mica legatura are, fiindca the band o sa ne uimeasca ei cu ceva acolo, chiar daca ala ar fi o cantare simpla de un sfert de ora, fara prea multe zorzoane. Ca sa ii citez: "we could still do good, entertaining music without our equipment". Eu unul nu cred ca o sa fiu dezamagit.