Guest Dasdas Dsadas Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Salutare sper ca nu am gresit sectiunea. Mi-am cumparat acum ceva vreme o chitara ibanez, ceva ieftin (4 mil) sunt incepator. De cateva zile se aude dubios coarda E si A, cand apas pe unele freturi, suna ca si cum ar fi dezacordata.. Am fost la un prieten, mi-a spus ca e de la cordar, mi-a facut ceva la "pragus" a bagat ceva dedesubt dar acum se aude tot la fel... Ce as putea sa fac, garantia oare acopera asta?Sau ce ar trebui sa-i fac ca sa se auda normal, sa cumpar alt pragus, cordar sa mai inalt pragusul? Asta e chitara http://www.mcmusic.ro/product_view.php?BrandsID=2&BrandCategsID=205&BrandProductID=1228 (sper ca-i voie cu link)
mike_KidLazy Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Deocamdata nu cumpara nimic, du-te mai intai la magazin si spune-le ce si cum. Si mie mi se pare a fi mai degraba tot o problema de intonatie.
Guest Dasdas Dsadas Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 wow,mersi de raspunsuri..asta a fost rapid pai ideea e ca eu am dat coamnda de pe internet... nu am in oras magazinul lor,sau reprezentanti ceva...ma gandesc sa-i sun luni p-aia de la garantie sau ceva dar nici nu prea stiu ce sa le pun, am chitara de 2 zile..deabia ce am invatat e minor si major, da se aude ca un bazait
mike_KidLazy Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 E o diferenta intre "se aude ca un bazait" si "suna ca si cum ar fi dezacordata". Pune o inregistrare, ceva, sa auzim si noi ce si cum suna.
Guest Dasdas Dsadas Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 Ok pai am fost la un prieten care este mai "cunoscator" el mi-a bagat ceva sub pragus,dar tot la fel se aude.. http://www.mediafire.com/?bwe5om219yoyd7w (unele freturi se aud ok, altele nu am persistat la urma cu sunetul care cred eu ca nu se aude"bine") scuze ca am uploadat pe mediafire dar pe site aici nu primesc fisierele .wav Multumesc inca odata si scuze pentru deranj)