www.rgc.ro Web analytics

Jump to content

Fac alegerea potrivita?


Guest anghelescu
 Share

Recommended Posts

Guest anghelescu

Doresc sa achizitionez un Stagg F300-BK , noua , adusa din germania. Pretul este 5.200.000 iar eu ii dau ceva in schimb pe ea.Fac alegerea potrivita?Mentionez ca sunt incepator si va fi prima mea chitara elctrica. Mai as putea sa iau un Reghin modificat, un Behringer aproape noi sau un Squier Fat Strat Afinity.Sincer sa fiu imi place mult chitara in V.

 

Poze:

 

 

post-1802-1147105406_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Johnny I

nu iti recomand un V ca prima chitara. in principiu, studiul la chitara se face stand asezat, si un V poate fi destul de incomod in aceasta pozitzie. iti sugerez sa iti iei o chitara cu o forma normala

Link to comment
Share on other sites

Guest metallica_4ever

sunt gata ca peste o saptamana sa comand prima chitara electrica a mea.asta fiind cu tot cu set,desigur.plus o pedala. Fac bine?

 

 

aaaa,da si pretul la chitara e 350 euro(cu tot cu pack)si pedala 72 euro. www.thomann.de

post-1866-1147106582_thumb.jpg

post-1866-1147106658_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest _Theo_

lasand la o parte asta, e buna de ceva Stagg F300-BK?

pai la banii aia nu stiu ce altceva mai bun ai putea sa-ti iei dar, cum a zis si johnny, o sa fie cam incomod - mai ales ca e prima ta chitara.

Link to comment
Share on other sites

Doresc sa achizitionez un Stagg F300-BK , noua , adusa din germania. Pretul este 5.200.000 iar eu ii dau ceva in schimb pe ea.Fac alegerea potrivita?Mentionez ca sunt incepator si va fi prima mea chitara elctrica. Mai as putea sa iau un Reghin modificat, un Behringer aproape noi sau un Squier Fat Strat Afinity.Sincer sa fiu imi place mult chitara in V.

 

Poze:

post-1802-1147105406_thumb.jpg